Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rääkyvä lapsi kaupassa

Vierailija
08.12.2014 |

Äsken kaupassa asioidessa meni taas kyllä niin tunteisiin yksi kasvattamaton mukula. Istui kärryissä ja hakkasi niitä ja aivan tajuton huutaminen ja rääkyminen. Vanhemmat katsoivat vieressä isille luistimia.

Eikö vanhemmat voi sen verta ajatella muita ihmisiä että pitäisivät huolen siitä että se lapsi ei häiritsisi muiden ostosreissua?? Kaikki eivät välttämättä katso lastanne samanlaisena pikku pirpulana kuin te.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE!

[/quote]

mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa!
[/quote]
en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle
[/quote]

Öö mitä :D
[/quote]
ööö mitä :DDd daiju ei snaijaa?
[/quote]

Huoh, kuinka moni lapsi paskoo lattialle ja repii paketteja kaupassa :D Taidat olla sinä se daiju kuka ei snaijaa, mene lapseton lapsellinen vaikka ylilaudalle avautumaan seuraavaksi.

Vierailija
22/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:40"]Kerrankin fiksu aloitus ap:lta, mutta ihme että tännekin hyökkäsi heti sotanorsu mammat "MINUN LAPSENI!! MINUN LAPSI..' Juttujensa kanssa.

Rakkaat mammat.. kaikki ihmiset ei välttämättä tykkää lapsista, edes teidän.

Kumma juttu että osa naisista heti lapsen saatuaan muuttuu tyhmäksi kuin saapas
[/quote]

Mulla ei ole lasta, mutta en mä revi hiuksia irti, koska lapsi huuta kaupassa. Voi luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, mutta yhtäkkiä tunnen helpotusta siitä että olen vela. Minulla kilahtaisi aika nopeasti sellaisen mielipuolisen rääkynän takia eikä se taas olisi hyväksi kenellekään. Miksiköhän ihmislapset on luotu ilmaisemaan itseään niin kammottavalla tavalla?

Vierailija
24/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:43"]Lapsen rääkkäystä raahata sitä niihin kauppoihin vain että äiskä pääsee shoppaan. Ällöttävää.
[/quote]

Kyllähän se ruokakaupassa käynti on joka äidin shoppailu unelma kohde kun pääse ostamaan viikon pöperöt ai, että miten nautittava shoppailu reissu.

Ai juu aloituksessahan oltiin ostamassa perheen isälle kenkiä, joten taisi olla isän shoppailu reissu.

Vierailija
26/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:59"]

Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, mutta yhtäkkiä tunnen helpotusta siitä että olen vela. Minulla kilahtaisi aika nopeasti sellaisen mielipuolisen rääkynän takia eikä se taas olisi hyväksi kenellekään. Miksiköhän ihmislapset on luotu ilmaisemaan itseään niin kammottavalla tavalla?

[/quote]

Et ole tainnut koskaan nähdä koiraemoa pentuineen. Tai asua niiden kanssa samassa talossa ennen luovutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:45"]Sinne kauppaan on vaan jossain vaiheessa mentävä huusi lapsi tai ei. Tuskin kukaan menee tahallaan huudattamaan lastaan kauppaan!
[/quote]

Jep. Eikun mä ainakin käyn kaupassa vaan nimenomaan sen takia, että voin huudattaa lastani siellä. Ei kyllä mulle riittäisi se, että se huutaa aivan tarpeeksi jo kotona.

Vierailija
28/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipäs sitä että sinäkin oot ollu lapdi. Tuskin säkään oot pussissa kasvanu ja sua on jätetty aina autoon koska sulla on ollu uhma-ikä. Lapset ei voi oppia koskaan normaalia elämää ja käytöstä jos he eivät saa elää niin että se on mahdollista. Lapset on lapsia, ymmärrät jos joskus saat niitä itse.

Vierailija
30/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäää,ääääää!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:59"]Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, mutta yhtäkkiä tunnen helpotusta siitä että olen vela. Minulla kilahtaisi aika nopeasti sellaisen mielipuolisen rääkynän takia eikä se taas olisi hyväksi kenellekään. Miksiköhän ihmislapset on luotu ilmaisemaan itseään niin kammottavalla tavalla?
[/quote]jotta sulla menisi hermot ja kuulo, jotta voit sitten avautua vauvapalstalla, purkaa tuntojasi oikein vauvapalstalla, vaikka vauvoja inhoatkin. kaikella on tarkoituksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE!

[/quote]

 

Joo mutku piti sille "isolle" lapselle katsoa niitä luistimia. Näköjään ei pärjää ilman äidin apua.. mamma ei repeä joka suuntaan. 

Vierailija
34/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:42"]Äsken kaupassa asioidessa meni taas kyllä niin tunteisiin yksi kasvattamaton mukula. Istui kärryissä ja hakkasi niitä ja aivan tajuton huutaminen ja rääkyminen. Vanhemmat katsoivat vieressä isille luistimia.

Eikö vanhemmat voi sen verta ajatella muita ihmisiä että pitäisivät huolen siitä että se lapsi ei häiritsisi muiden ostosreissua?? Kaikki eivät välttämättä katso lastanne samanlaisena pikku pirpulana kuin te.
[/quote]

Voi voi. Saitkohan sä sen maidon ostettua. Lapsilla kun sattuu niitä tunteita olemaan ja ne iskee silloin kuin iskee. Ei aina voi joka paikasta lähteä pois, omatkin asiat pitää aikuisten saada hoitaa eikä hoitajaa lapsille välttämättä ole. Aikuisen täytyy ehkä jourua seuraavaan paikkaan. Täytyyhän lastenkin saada opetella kaupassa oloa.

Minusta tuo on jo johonkin rasismiin verrattavissa, jos karsastetaan jotain lapsia ja heidän arjessa oloa esim kaupassa oloa. Vittu, äly hoi!!!

Voi näitä valittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIRASISTI !

Vierailija
36/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:42"]Äsken kaupassa asioidessa meni taas kyllä niin tunteisiin yksi kasvattamaton mukula. Istui kärryissä ja hakkasi niitä ja aivan tajuton huutaminen ja rääkyminen. Vanhemmat katsoivat vieressä isille luistimia.

Eikö vanhemmat voi sen verta ajatella muita ihmisiä että pitäisivät huolen siitä että se lapsi ei häiritsisi muiden ostosreissua?? Kaikki eivät välttämättä katso lastanne samanlaisena pikku pirpulana kuin te.
[/quote]

Voi voi. Saitkohan sä sen maidon ostettua. Lapsilla kun sattuu niitä tunteita olemaan ja ne iskee silloin kuin iskee. Ei aina voi joka paikasta lähteä pois, omatkin asiat pitää aikuisten saada hoitaa eikä hoitajaa lapsille välttämättä ole. Aikuisen täytyy ehkä jourua seuraavaan paikkaan. Täytyyhän lastenkin saada opetella kaupassa oloa.

Minusta tuo on jo johonkin rasismiin verrattavissa, jos karsastetaan jotain lapsia ja heidän arjessa oloa esim kaupassa oloa. Vittu, äly hoi!!!

Voi näitä valittajia.
[/quote]
Ota selvää mitä rasisti tarkoittaa pösilö.

Vierailija
37/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois liimata ne sievät korvansa umpeen tai kunnon kuulosuojaimet käsilaukkuun traumaattisia tilanteita varten. Vittuako valitat. Joku voi saada migreenin sun näkemisestä, mut silti vaan ravaat siellä perhemarketeissa.

Vierailija
38/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:21"]

Miksi se puoliso ei voi olla lapsen kanssa kotosalla, kun toinen hoitaa asioita? Jos kyseessä ei ole yh.

[/quote]

 

No siksi, että se lapsi tottuu ympäröivään maailmaan ja oppii olemaan mukana erilaisissa arjen tekemisissä. Toimintamallit muotoutuvat hämmästyttävän varhain. Siksi, että siitä ei tulisi pullossa kasvatettua tolloa. Siksi, että lapsi voisi oppia rajoja, mitä missäkin sosiaalisessa tilanteessa on soveliasta tehdä. Siksi, että äiti tai isä ei aina jaksa olla neljän seinän sisällä. Siksi, että vanhemmat voivat joskus tehdä yhdessä juttuja lapsi mukana, viettävät arkea yhdessä ja oppivat toistensa lapsenhoitotavoista.

 

Siksi, että kaikilla on oikeus kulkea julkisilla paikoilla. Siksi, että lapsia ei vain sullota lapsivarastoon tarhaan tai pidetä kodin seinien sisäpuolelle. Siksi, että muut aikuiset ihmiset saisivat realistisia kokemuksia lapsista. Siksi, että sinä hermostuisit ja palsta-avautumisen jälkeen alkaisit ehkä miettiä suhtautumistasi pieniin elämän harmeihin.

 

Vierailija
39/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä ihmiset kuvittelee, että se lapsi oppii olemaan siellä kaupassa/ravintolassa/yms. jos ei se koskaan käy kyseisessä paikassa?

Vierailija
40/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:43"]Lapsen rääkkäystä raahata sitä niihin kauppoihin vain että äiskä pääsee shoppaan. Ällöttävää.
[/quote]

Ai sinähän sitten varmaankin tulet hoitamaan lapsiani siksi aikaa kun läyn kaupassa. Katsos kun tämän yh mamman täytyy shopata niille lapsille ruokaa!