Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rääkyvä lapsi kaupassa

Vierailija
08.12.2014 |

Äsken kaupassa asioidessa meni taas kyllä niin tunteisiin yksi kasvattamaton mukula. Istui kärryissä ja hakkasi niitä ja aivan tajuton huutaminen ja rääkyminen. Vanhemmat katsoivat vieressä isille luistimia.

Eikö vanhemmat voi sen verta ajatella muita ihmisiä että pitäisivät huolen siitä että se lapsi ei häiritsisi muiden ostosreissua?? Kaikki eivät välttämättä katso lastanne samanlaisena pikku pirpulana kuin te.

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE!

[/quote]

mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa!
[/quote]
en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle

Vierailija
2/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, taas tätä. Kuinka kauan te ihmiset siellä kaupassa aikaa vietätte, kun ehditte näin häiriintyä? Ja onko se ostosreissu joku pyhä toimitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE!

[/quote]

mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa!
[/quote]
en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle
[/quote]

Öö mitä :D

Vierailija
4/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se puoliso ei voi olla lapsen kanssa kotosalla, kun toinen hoitaa asioita? Jos kyseessä ei ole yh.

Vierailija
5/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lasten olla. Lapset viestii huutamalla. Se on normaalia.

Vierailija
6/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE!

[/quote]

mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa!
[/quote]
en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle
[/quote]

Öö mitä :D
[/quote]
ööö mitä :DDd daiju ei snaijaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:21"]

Miksi se puoliso ei voi olla lapsen kanssa kotosalla, kun toinen hoitaa asioita? Jos kyseessä ei ole yh.

[/quote]

Jos se puoliso on vaikka reissutyössä (no ap:n tapauksessa ei ollut) ja poissa kotoa kaksi viikkoa. Kuolkoon äiti ja lapset nälkään sillä välin. Kaikilla ei ole tukiverkostoa.

Koittakaa nyt vain tajuta se ja elää sen kanssa. Kaupat on muuten auki 21 asti, kun menette sinne kasin jälkeen niin ei juurikaan ole lapsi perheitä.

Vierailija
8/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE! [/quote] mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa! [/quote] en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle

[/quote]

Että nyt on sitten oikein paskottukin lattialle, juttu vaan paisuu. Hanki apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:49"]Jep jep. Helppo on huudella jos ei ole mitään käsitystä millainen se toisen lapsi oikeasti on. Kaikki eivät säästy ylivilkkaudelta, uhmaiältä tai muilta ihanuuksilta vaikka kuinka olisi oppien mukaan kasvatettu. [/quote] Voi helvetti. Olisiko siinä vaiheessa fiksua jättää kakara autoon puolison kanssa? TEIDÄN LAPSET EI OLE HELVETTI KOKO MAAILMAN NAPA JA KESKIPISTE! [/quote] mutta sinä olet kaikkien keskipiste ja napa! [/quote] en kai niin väittänytkään mutta mä en revi kauppojen pakkauksia rikki, kilju tai pasko lattialle

[/quote]

Että nyt on sitten oikein paskottukin lattialle, juttu vaan paisuu. Hanki apua.
[/quote]
sä voisit hankkia varmaan elatusapua :DDD

Vierailija
10/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saattoi huutaa koska ei saanut jotain lelua tms. On vain hyvä, että lapsi oppii sen, että vaikka kuinka raivoaisi julkisella(kin) paikalla, ei aina saa tahtoaan läpi.
En mäkään tykkää kuunnella kenenkään huutoa, oli se sitten lapsi tai aikuinen, mutta kyllä selviän kaupassa käynnistä hermojani menettämättä vaikka jonkun lapsi siellä mieltään osoittaisikin.
Omat muksut eivät ole koskaan huuto kohtausta kaupassa vielä saaneet, ja sitten kun se joku kaunis päivä tapahtuu, niin häpeän varmaan silmät päästäni MUTTA en aijo A) ostaa sitä lelua enkä B) jättää lasta tulevaisuudessakaan kotiin.

Ä23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin fiksu aloitus ap:lta, mutta ihme että tännekin hyökkäsi heti sotanorsu mammat "MINUN LAPSENI!! MINUN LAPSI..' Juttujensa kanssa.

Rakkaat mammat.. kaikki ihmiset ei välttämättä tykkää lapsista, edes teidän.

Kumma juttu että osa naisista heti lapsen saatuaan muuttuu tyhmäksi kuin saapas

Vierailija
12/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa. itekin varmaan sit traumatisoin ihmisia tanaan kaupan kassajonossa. Siis 2 vuotiaani jolle oli jo ainakin 10 kertaa sanottu ettei saa juosta karkuun aitia kaupassa kun voi liukastua/eksya, ja joka siita huolimatta viela sen 11sta kerran lahti taytta juoksua karkuun. Siita seurasi se etta joutui vaunuihin istumaan. Huusi suoraa huutoa koko sen ajan kun oltiin kassajonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voi jättää lasta kotiin jos ei ole yh.. oletko oikeasti sitä mieltä ettei lasten kanssa saa käydä kaupassa ollenkaan? Kävin tänään 2-vuotiaan kanssa isossa ostoskeskuksessa, siellä oli paljon muitakin lapsia. Nuorempia ja vanhempia. Kenenkään en kuullut karjuvan. Jonkun vauva vähän itkaisi. Oma lapsi rakastaa noita kauppareissuja ja aina on mennyt hyvin. Toki joku voi kokea häiritsevänsi, kun lapsi pyytää 15 kertaa kassajonossa saada pillimehun, kun on janoinen ja on tetran nähnyt. Minä selitän 15 kertaa, että ensin pitää maksaa. Saattaa kuitenkin olla, että joskus ei menekkään hyvin. Jos lapsi alkaa kiukutella oikein kunnolla ja saa itkupotkuraivarit niin kyllä siinä nyt hetken koittaa tilannetta rauhoittaa, kuin että jättäisi täyden ostoskärryn kauppaan kylmätuotteineen ja pakasteineen ja juoksisi ulos.

Vierailija
14/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rääkkäystä raahata sitä niihin kauppoihin vain että äiskä pääsee shoppaan. Ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kauppaan on vaan jossain vaiheessa mentävä huusi lapsi tai ei. Tuskin kukaan menee tahallaan huudattamaan lastaan kauppaan!

Vierailija
16/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:44"]No miten sinä olisit hoitanut tilanteen? Oli ilmeisesti aika pieni lapsi jos mahtui kärryyn istumaan. Miten kerrot sen ikäiselle ja saat sen myös ymmärtämään, että se häiritsee muita?
[/quote]

Siinä tilanteessa vaikkapa äiti lähtee sen huutava kääpiön kanssa ulos sieltä.kaupasta! Jos ei mies osaa itellee luistimia yksin kahtoa ni olkoot sitten ilman!

Vierailija
17/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa ottaa lapsia ollenkaan kauppaan käyttäytyivät hyvin tai huomosti? 18-vuotta sopiva ikä aloittaa?

Vierailija
18/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:40"]

Kerrankin fiksu aloitus ap:lta, mutta ihme että tännekin hyökkäsi heti sotanorsu mammat "MINUN LAPSENI!! MINUN LAPSI..' Juttujensa kanssa. Rakkaat mammat.. kaikki ihmiset ei välttämättä tykkää lapsista, edes teidän. Kumma juttu että osa naisista heti lapsen saatuaan muuttuu tyhmäksi kuin saapas

[/quote]

Minä, minä, minä!! Minä olen kaupassa, minä en pidä lapsista, minä olen viettämässä omaa aikaa jne. jne. Kaikki ihmiset ei välttämättä ole äitejä ja kaikki ihmiset ei välttämättä tykkää sinusta. Ja kyllä tämä keskustelu on aika selkeästi suunnattu niille äideille jotka käy lastensa kanssa kaupassa. Kerran se olit sinäkin lapsi. Ja ehkäpä sinustakaan ei silloin tykätty. Saatoit vaikka huutaa kaupassa tai jossain muualla.

Vierailija
19/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset piiloon! Ei voi oikeasti olla ketään niin tolloa, että kuvittelee elävänsä elämänsä näkemättä/kuulematta rääkyviä lapsia.

Vierailija
20/176 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:21"]

Miksi se puoliso ei voi olla lapsen kanssa kotosalla, kun toinen hoitaa asioita? Jos kyseessä ei ole yh.

[/quote]

Jos se puoliso on vaikka reissutyössä (no ap:n tapauksessa ei ollut) ja poissa kotoa kaksi viikkoa. Kuolkoon äiti ja lapset nälkään sillä välin. Kaikilla ei ole tukiverkostoa.

Koittakaa nyt vain tajuta se ja elää sen kanssa. Kaupat on muuten auki 21 asti, kun menette sinne kasin jälkeen niin ei juurikaan ole lapsi perheitä.

[/quote]

Tästähän saisikin taas mammat paisuttelun aihetta palstalla kun äiti tappaisi itsensä ja lapsensa nälkään. Kun sinne kauppaan ei saa mennä lasten kanssa.