Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kilin perseet. Ei taida taaskaan tulla kunnon talvea :(

Vierailija
08.12.2014 |

Taitaa tulla samanlainen paska talvi, kun viime talvikin oli :(  On se nyt perhana kumma, kun pitää olla paska keli koko ajan :( Ja kesäkin oli ihan perseestä säiden takia (helteet!). Näköjään hellefanit saavat nyt sitten mieleisensä talvenkin ja me talvifanit, helteen vihaajat jäädään taas nuolemaan näppejä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]

Voi jeesus, miksi te hyökkäätte noin aggressiivisesti ihmisen kimppuun, joka sanoi vain nauttivansa helteistä? Minäkin nautin enkä näe siinä mitään pahaa.

[/quote]

No miksikö? Sanoppas se, miksi talvifaneja saa mollata koko ajan, mutta talvesta sitten saa valittaa niiiiiiin paljon, kun sielu sietää ja helteistä ei missään nimessä saa valittaa? Tai jos kehtaakin, niin heti tulee paskaa niskaan. Ja miksi esim. lehdetkin toitottavat koko ajan, että nauttikaa helteistä, nauttika nauttikaa nuattikaa.!!!!!! Mutta koskaan ei lue lehdissä, että nauttikaa talvesta, nauttika pakkasista.

Ja nämä helteiden ihannoijat, kun vielä tuppaavat olemaan niitä, jotka eivät tajua ollenkaan, miksi joku ei tykkää helteistä.. Ja vaikka yrität vääntää ratakiskosta, niin siltikään ei mene perille.

[/quote]

... Sehän sanoi että rakastaa myös pakkastalvea? :D Vai onko talvi sinulle sellainen muutaman lämpöasteen vesikeli?

Vierailija
22/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Voi kilin perseet. Ei taida taaskaan tulla kunnon talvea :(""

Tai Jaguarin jarru(viiva)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:19"]Minusta hellekesä oli ihana! Toisaalta kyllä rakastan oikein kunnon pakkastalveakin, joten harmittaa hieman tämä loska ja vesisade.

Saisi ensi kesänäkin tulla oikein kunnon helteet! Ihana ulkoilla, uida ja viettää aikaa ulkona kylmiä juomia nautiskellen.
[/quote]

Nii, onhan helteet ihania kun joutuu linnottautumaan sisätinoihin täysin ja kärsimään kuumuudesta ja terveysongelmista. HIP HEI!!! Oikein ootan taas helle kesää!!!! JEEE!!!

Vierailija
24/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeheheheheehehe :D No "etelän tyypit" on tottunut siihen helteeseen. Ja joo, esim. Usan Death Valleyssä on 50 asteen lämpötiloja ja joissain Lähi-Idässä ssamaten. Mutta ihmiset onkin siihen tottuneet..

Ja onko sitä nyt niin vaikea tajuta, ettei kaikki helteiden vihaajat ole läskejä? Itse olen n. 168 cm ja n. 60 kiloinen, eli en ole läski.

Helteillä pakotan juomaan vähintään 4 litraa nestettä eli ei ole nestehukkaa. Ja ei auta tuulettimet, vaikka tunkisi naaman kiinni.  Ja pitäähän sitä nyt muutakin tehdä, kun vaan liimautua tuulettimeen kiinni :D :D

Vierailija
25/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:39"]

Kolmonen taitaa olla joku luuviulu. Jos sinulla olisi vähänkin enemmän muotoja, niin tietäisit miten hirveältä tuntuu kun esimerkiksi rinnat hiostuvat ja hiertävät, puhumattakaan ihopoimuista...

[/quote]

En ole kolmonen, mutta yleensä ne ovat nämä "muodokkaat" naiset jotka näistä helteistä valittavat. Joo, ymmärrän kyllä että jos on enemmän massaa + vielä astma ja kuus muuta siihen päälle, niin heikottaa. Kaikkia ei kuitenkaan heikota ja enemmän minä tällä palstalla näen VALITUSTA helteistä ja auringonpalvojien lynkkaamista.

Anteeksi nyt vain, mutta minä en vain käsitä miten muka tuuletin naaman edessä ei auta viiletämään. Paha olo johtuu yleensä hikoilun aiheuttamasta nestehukasta, joten sitä vettä/mehua/mitä tahansa naamariin niin taatusti helpottaa. Tämän maailman mittakaavassa joku maksimissaan 30 asteen helle ei ole mikään tappokeli, ei tarvitse edes matkustaa pitkälle, niin tulee vastaan sellaisia oikeasti hirmuhelteitä. Suomessa nyt harvoin päästään tuohon kolmeenkymmeneenkään.

[/quote]

Kasvata tissit, luuviulu!! Ei taida raukalta peppuakaan löytyä.... Minulla on muotoja joista olen ylpeä, mutta ymmärrän toki että lapsen kropalla ei helteetkään haittaa.

Vierailija
26/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:36"]en tajuu tätä joidenki ''talvifanitusta''.. miten muka voi pitää enemmän talvesta kuin kesästä.. hrrrr
[/quote]

en tajuu miten joku ei tajua meidän ihmisten olevan erilaisia.. jotkut vaan nyt vaan VIHAAN kesän helteitä ja sitä kaikkea paskaa, kun taas löytyy ihmisiä jotka rakastaa kunnon lumista ja pakkasen täyteistä talvea..
kylmää vastaan kun voit AINA suojautua, mut kuumalla ei auta vaikka alasti olisit..
mut jos ei joku tätä tajuu ni jo on outoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tässä nyt pari muutakin ilmaissut, että vihaa talvea ja miten kukaan voi tykätä pakkasista :D Eikä vaan tuo eka "hellefani" :D :D 

En muuten tiedä minkä takia kroppa sopeutuu parissa päivässä pakkasiin, mutta heti, kun lämpötila menee yli 20 asteen, sopeutumisen menee viikko ja jos lämpötila pomppaa yli 25 asteen, keho ei vaan sopeudu siihen millään :(

Nimimerkillä se, jonka normaali ruuminlämpö on sen 36 astetta..

Vierailija
28/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei haukuta talvesta pitäviä.. aina vain helteiden rakastajia. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus suomalaiset juntit valittamassa täällä.. voi myötähäpeä... Läskit av mammat nyt hikoilee kun pienet porsaat kesällä .. oo sääli

Vierailija
30/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:23"]ei vittu todellakaan mitään yli kahden kuukauden helteitä enää ikinä!

[/quote]

No ei ollut kuin vähän yli kuukauden verran viime kesän helteet, mutta liioittele sinä rauhassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törsätkää ja juhlikaa kapitalismia lisää niin kohta ei ole talvea ollenkaan.

Vierailija
32/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:08"]

Törsätkää ja juhlikaa kapitalismia lisää niin kohta ei ole talvea ollenkaan.

[/quote]

Ja Helsinki pari metriä veden alla.

bulb bulb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:23"]ei vittu todellakaan mitään yli kahden kuukauden helteitä enää ikinä!

[/quote]

No ei ollut kuin vähän yli kuukauden verran viime kesän helteet, mutta liioittele sinä rauhassa :D
[/quote]

Aivan helteet kestää Suomessa sen kuukauden kaksi, mutta mites talvipakkasista vingutaa?! Ne kestää AINA sen 4-5 kk vinkujien mukaan, että.ketkäköhän sitä liiotteleekaan?!

Vierailija
34/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka? Kyllä täällä ne helteet alkoi heinäkuun alussa ja jatkui elokuun loppuun eli kyllä ne melkein 2 kuukautta kesti, että sillai :D Ja joillekkin se viikonkin helle on liikaa :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa ettei nayttaisi tulevan kylmaa joulua :( varasin loman suomeen etta paasisin fiilistelemaan oikeaa pakkaslunta ja kuurankukkia, nitisevaa narskuvaa jaalunta kenkien alla. Ap:n sanoja mukaillen, kilin vitut! Vahemmalla vaivalla olisin voinut jaada ihan kotiinkin vesisateeseen. Pitaa vaan toivoa etta ennusteet alkavat piakkoin tippumaan ja rankasti!

Vierailija
36/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]

Voi jeesus, miksi te hyökkäätte noin aggressiivisesti ihmisen kimppuun, joka sanoi vain nauttivansa helteistä? Minäkin nautin enkä näe siinä mitään pahaa.

[/quote]

Sellaisia nuo talvifanit ovat. He joutuvat kärsimään epämieluisasta säästä noin kuukauden vuodessa ja silti käyttäytyvät kuin koko maailma olisi heitä vastaan.

Missä päin on muuten loskaa? Muuttakaa tänne Helsinkiin. Kadut ovat kuivia :). Loskaa kun ei voi tulla, jos ei ensin tule lunta. Sitäkään talvifanit eivät myönnä.

Vierailija
37/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellantuutelis, vai on Hesassa kuivaa :D Newsflash sulle.. Suurimmassa osassa maata sataa vettä, vettä, vettä ja vielä kerran vettä. Eli kuraa ja paskaa riittää ihan tarpeeksi.

Vierailija
38/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:08"]

Törsätkää ja juhlikaa kapitalismia lisää niin kohta ei ole talvea ollenkaan.

[/quote]

Ja Helsinki pari metriä veden alla.

bulb bulb

[/quote]

Kyllä Neuvvostoliittoki saastutti!

iskä kerto.

Vierailija
39/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:09"] Ja joillekkin se viikonkin helle on liikaa :D :D 

[/quote]

Ja joillekin ne viikon pakkaset on liikaa, joten tasoissa ollaan. Ero on vain siinä, että useimmista talvifaneista esim. +15 astetta on mukava, ja he saavatkin siis vuodessa vähintään 9kk mieluisia päiviä. Hellefanit saavat vain sen max. 2kk.

Vierailija
40/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lässyn lässyn. Jos paleltaa, niin lisää rytkyjä päälle. Ja kämppä lämpimäksi, niin simppeliä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi