Miksi Britneystä tuli suosittu? Kuulin Baby One More Timen pitkästä aikaa ihan kokonaan ja eipä kuulostanut kovin hyvältä biisiltä.
Onko kappale vain vanhentunut kamalasti ja kuulosti tuoreena paljon paremmalta?
Oliko vain päätetty että tästä tehdään nyt iso tähti ja niin kävi? Oli kuitenkin yhtenäiskulttuurin aikaa vielä että tuollainen saattoi onnistua?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aikansa tuote. Se 1999 oli ihan eri aikaa.
Eikö tuo ollut aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut aikaisemmin?
Olikin julkaistu syyskuussa 1998. Mutta oli edelleen hitti 1999, eli ei nyt kauheasti mennyt pieleen.
Britney oli nuorena aika vetävän näköinen pakkaus, sillä oli aina hyvä vähän sekopäisen oloinen karisma.
Vierailija kirjoitti:
Britney oli nuorena aika vetävän näköinen pakkaus, sillä oli aina hyvä vähän sekopäisen oloinen karisma.
Se tuli vähän myöhemmin. 99 oli pelkkää teiniseksiä. Sillähän sitä myytiin. Cheerleader-kuvia, neitsyyttä yms.
Tuo koulu on joku ihmeen keskustakaupungin slummikoulu kun on noita päivettyneitä ja siten huumekauppaa, prostituutiotta, pyssyjä koulussa. Jolloin epäileättä laulun tyttishakkaamiset lienee todiste rakkaudesta.
Biisi löi eri tavalla silloin ysärillä jolloin se julkaistiin, nykyisin sen on paljon geneerisempi eikä erotu yhtä hyvin joukosta.
Mulla samat fiilikset Michael Jacksonista. Aikoinaan mega-suosittu, nyt sen biisit kuulostaa jotenkin typeriltä rallatuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Biisi "laahaa".
Täsmälleen.
Kuulosti todella oudolta mutta ei hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hankala kuvitella että Britney on joskus ollut nuori
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat fiilikset Michael Jacksonista. Aikoinaan mega-suosittu, nyt sen biisit kuulostaa jotenkin typeriltä rallatuksilta.
Olen eri mieltä, juuri kuuntelin biisejä kun leffa tuli niin tuli nostalginen olo ja edelleen uppoaa. Ei ole hänen vertaistaan joten eipä hän ikinä vanhenekaan.
Britney oli nätti nuorena, mutta ei liian kaunis niin kuin Christina Aguilera. Oli siis enemmän samaistuttavissa. Siinä yksi syy miksi hänestä tuli niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Britney oli nätti nuorena, mutta ei liian kaunis niin kuin Christina Aguilera. Oli siis enemmän samaistuttavissa. Siinä yksi syy miksi hänestä tuli niin suosittu.
Mielestäni on kauniimpi kuin Aguilera, eli täysin makuasia. Mielestäni suosio johtui myös siitä millä ajalla elettiin, nuoret ehkä tarvitsivat tämän kaltaisia elämäänsä Spaissareiden lisäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä, juuri kuuntelin biisejä kun leffa tuli niin tuli nostalginen olo ja edelleen uppoaa. Ei ole hänen vertaistaan joten eipä hän ikinä vanhenekaan.
Miten pystyt kuuntelemaan Jacksonin musiikkia ilman että niistä tulee mielikuva Jacksonista 3-5 vuotiaiden lasten kanssa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kauniimpi kuin Aguilera, eli täysin makuasia. Mielestäni suosio johtui myös siitä millä ajalla elettiin, nuoret ehkä tarvitsivat tämän kaltaisia elämäänsä Spaissareiden lisäksi :)
Shakira on kauniimpi kuin Britney ja Aguilera yhteensä.
Minä aina inhosin sitä rytmiä siinä kappaleessa. Siitä tuli mieleen joku liukuhihnatyö jossain makkaratehtaalla tms. Ja michael jacksonin kappaleista on rytmistä mielikuvana liukuportaat ja vihaisena kohotettu käsi eli lyömisen vaara ja pelko. Molemmat artistit ylihypetettyä paskaa joita inhosin jo teininä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt kuuntelemaan Jacksonin musiikkia ilman että niistä tulee mielikuva Jacksonista 3-5 vuotiaiden lasten kanssa sängyssä?
Koska en ole lammas. Mitään todisteita ei ole, uskottavia sellaisia.