Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
1/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pullantuoksuinen" ja vielä enemmän ärsyttää jos seuraava sana on "kotiäiti."

Vierailija
2/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miellyttää". Satun tuntemaan pari vaativaa ja ärsyttävää ihmistä jotka käyttävät sitä sanaa usein vaativassa tai valittavassa yhteydessä. Kuten nyt joulupöydässä toinen näistä päätti ilmoittaa ääneen useimmista ruoista, etteivät ne miellytä häntä. 

Vierailija
4/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksistentiaalinen

rakastella

sormiruokailu

äippä

äityli

 

Vierailija
5/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

konteksti

Vierailija
6/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Makustella" ja "lusikoida".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkistella.

Vierailija
8/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiskä

Sanoin mun pojalle, että sano mieluummin mutsi, jos et voi sanoa äiti, mutta älä sano äiskä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu ja suutelu, öööörgh.

Ovislima. Purnata. Aprikoida. Makustella. Kotiuttaa (kun ostetaan jotain).

Vierailija
10/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napa, nappi, napero... Hrr! Huomaatte varmaan kaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kera. Esim. Leipää juuston kera

Vierailija
12/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää äitylit, makustelut ja kotiuttamiset on kieltämättä aivan hirveitä, mutta en kyllä laskisi niitä "täysin normaaleiksi" sanoiksi, mitä tässä haettiin. Onneksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin, hyi saatana!

Vierailija
14/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat "käsittämätöntä" ja "uskomatonta" ottavat aivoon, kun niitä toistellaan liikaa! Kaikki asiat ovat koko ajan niin uskomattomia tai käsittämättömiä... korviin sattuu!  (Tämä on tätä nykyajan ip-lehtiuutisoinnista johtuvaa puhetapaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:23"]Kera. Esim. Leipää juuston kera
[/quote]

Kera on paha, mutta muuten suominkielisessä tekstissä, med-sana saa oksennusreaktion aikaan.

Maha-asukki ja mamma on myös karmeita. Tyyliin "... tämän mamman viimeinen äippäloma päivä..."

Vierailija
16/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari, mäkkäri, kotiutin, "maalle", kokoustaa, iskä, isi, taapero, uhmaikä

Vierailija
17/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin, siitin.

Vierailija
18/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kera...Mikähän siinä niin ärsyttääkin? 

Vierailija
19/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu

Vierailija
20/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta "Ei ole mitään mistään kotoisin.." saa minut pakenemaan paikalta. En voi käsittää että joku puhuu noin. No joo, mieheni hokee tota lapsille, onneksi meillä on koira eli aina pätevä tekosyy lähteä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi