Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kilin perseet. Ei taida taaskaan tulla kunnon talvea :(

Vierailija
08.12.2014 |

Taitaa tulla samanlainen paska talvi, kun viime talvikin oli :(  On se nyt perhana kumma, kun pitää olla paska keli koko ajan :( Ja kesäkin oli ihan perseestä säiden takia (helteet!). Näköjään hellefanit saavat nyt sitten mieleisensä talvenkin ja me talvifanit, helteen vihaajat jäädään taas nuolemaan näppejä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että te helteenvihaajat jaksatte vieläkin olla kiukkuisia kuin perseeseen ammutut karhut :D Silloin helteiden aikaan olitte samanlaisia, silloin aggresiot pystyi vierittämään helteiden syyksi, mutta ilmeisesti teillä on muutenkin jotain vakavamman puoleisia mielenterveysongelmia.

Vierailija
42/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:09"] Ja joillekkin se viikonkin helle on liikaa :D :D 

[/quote]

Ja joillekin ne viikon pakkaset on liikaa, joten tasoissa ollaan. Ero on vain siinä, että useimmista talvifaneista esim. +15 astetta on mukava, ja he saavatkin siis vuodessa vähintään 9kk mieluisia päiviä. Hellefanit saavat vain sen max. 2kk.
[/quote]

Niinpä niin! Jos noin paljon rakastat helteitä niin suosittelen muuttamaan vaikkapa Egyptiin, niin saat nauttia 24/7/365 niistä helteistäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:09"] Ja joillekkin se viikonkin helle on liikaa :D :D 

[/quote]

Ja joillekin ne viikon pakkaset on liikaa, joten tasoissa ollaan. Ero on vain siinä, että useimmista talvifaneista esim. +15 astetta on mukava, ja he saavatkin siis vuodessa vähintään 9kk mieluisia päiviä. Hellefanit saavat vain sen max. 2kk.
[/quote]

Niinpä niin! Jos noin paljon rakastat helteitä niin suosittelen muuttamaan vaikkapa Egyptiin, niin saat nauttia 24/7/365 niistä helteistäs!
[/quote]

Muuttakaa tekin sitten vastaavasti jonnekin napajäätikölle :D

Vierailija
44/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas pysty käsittää, miten jotkut voi ottaa niin henkilökohtaisesti sen, että ihmiset on erilaisia. Ihan niinkuin kukaan pystyisi kuitenkaan vaikuttamaan säähän mitenkään. Joku vielä rupee haukkumaan toista luuviuluksi ja käskee kasvattamaan tissit jos sattuu pitämään helteistä. Inhottavaa....

Vierailija
45/45 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä mielelläni muuttaisin Etelämantereelle, mutta kun siellä on niin yksinäistä :D Ja esim. Alaskassa sitten taas on lämpimiä talviakin eli se on ihan yhtä arpapeliä kuin Suomessakin, että millainen talvi tulee. No ehkä Usan keskilänsi voisi olla ihan jees, mutta siellä on sitten hirveän kuumat kesät eli eli :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän