Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muutti erotessa vanhempiensa luokse asumaan.

Vierailija
03.09.2026 |

Onko kenelläkään muulla exä muuttanut takaisin äitinsä ja isänsä luokse asumaan kun ero? Mun exä, 35v teki noin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättären ex-mies teki näin. Ei mennyt minun eikä ystävättären ymmärrykseen.

Vierailija
2/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ex ihan syystäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se köyhyys teettää!!!!!!

Vierailija
4/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri (nainen 32) muutti vanhempiensa luo. Puolisen vuotta asui siellä kunnes löysi mieleisen asunnon.

Vierailija
5/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eihän se kuulu sulle enään.

Vierailija
6/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi vain hyvä asia, kun voisi aloittaa alusta ja vanhemmat ovat siinä turvana eikä minun tarvitsisi miettiä miten se pärjää.

Vierailija
7/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti tilapäisesti. Tilapäisasumisen aikana toinen vanhemmista kuoli ja toinen tarvitsi jatkuvasti apua, niin jäi sitten pysyvästi.

Vierailija
8/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se olisi vain hyvä asia, kun voisi aloittaa alusta ja vanhemmat ovat siinä turvana eikä minun tarvitsisi miettiä miten se pärjää.

Aikuinen ihminen lienee varmaan kyseessä, joten eiköhän pärjää ihan itsekin

Vierailija
9/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan naapurissa asunut pariskunta erosi ja ysärilamassa työttömäksi jäänyt mies joutui muuttamaan nelikymppisenä kahden lapsen isänä takaisin äitinsä luokse. Myös yksi kaverini muutti ensin äitinsä luokse, kun vaimo heitti pihalle. Hän tosin osti pikimmiten oman asunnon.

Minulle nuo ovat olleet varoittavia esimerkkejä. Niinpä nyt kun vaimo haluaa eron, maksan hänet tästä asunnosta ulos.

Vierailija
10/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta edessä itse kullakin. Tai asua kommuunissa.

Vierailija
11/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli teki noin. Miksi asua yksiössä, kun voi asua 150 nelitössä. Vanhemmilla oli samassa talossa 200 neliötä omaa tilaa.

Vierailija
12/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sille yhteiselle asunnolle sitten kävi? Jos se oli omistusasunto, niin se olisi pitänyt myydä ja laittaa rahat puoliksi. Jos kyseessä oli vuokra-asunto, niin miehen olisi pitänyt joka tapauksessa etsiä itselleen uusi asunto. Se vanhempien luona asuminen voisi toimia tilapäisenä ratkaisuna kunnes hän löytää asuntomarkkinoilta uuden sopivan asunnon eikä vain sattumalta vapautunutta vuokrakämppää jostain kyseenalaiselta asuinalueelta.

Vierailija
13/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli teki noin. Miksi asua yksiössä, kun voi asua 150 nelitössä. Vanhemmilla oli samassa talossa 200 neliötä omaa tilaa.

Vanhemmat usein haluavat määräillä ja neuvoa, vaikka lapsi olisi jo keski-ikäinen. Siksipä minä en ikinä muuttaisi samaan asuntoon äitini kanssa, vaikka muuten tulemme oikein mainiosti toimeen.

Vierailija
14/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita tällaisia miehiä. Eräs jopa jakoi eksänsä kanssa lapset ja otti puolet niistä äitinsä luo asumaan.

Vierailija
15/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin 48 vuotiaan ja asun yhä.

N54

Vierailija
16/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää. Voi nyt etsiä uutta asuntoa ihan rauhassa.

Vierailija
17/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sille yhteiselle asunnolle sitten kävi? Jos se oli omistusasunto, niin se olisi pitänyt myydä ja laittaa rahat puoliksi. Jos kyseessä oli vuokra-asunto, niin miehen olisi pitänyt joka tapauksessa etsiä itselleen uusi asunto. Se vanhempien luona asuminen voisi toimia tilapäisenä ratkaisuna kunnes hän löytää asuntomarkkinoilta uuden sopivan asunnon eikä vain sattumalta vapautunutta vuokrakämppää jostain kyseenalaiselta asuinalueelta.

Miksi helvetissä yhteinen omistusasunto pitäisi myydä, jos siihen jäävä pystyy lunastamaan toisen siitä ulos?

Vierailija
18/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiire muuttaa? Ei saanut muuta asuntoa? Ei tiennyt mistä hakea?

Vierailija
19/19 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt jotain suomalaista mentaliteettia taas, että pakko asua yksin?

Tuskin on kyse pärjääämisestä vaan saa asua jonkun kanssa. Yksisyyttä valitellaan jatkuvasti, mutta ei missään tapauksessa voi muuttaa vanhemmilleen, täytyy kärsiä.

Kyllä tuolla noita yksinäisiä piisaa kerrostaloyksiöissä.. siellä heitä asuu kopeissaan rivissä ja rinnakkain. Se on todella surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän