Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinullakin ollut raskas vuosi tämä vuosi 2014?

Vierailija
06.12.2014 |

Millä tavalla?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Läheinen pitkään sairaalassa (krooninen vakava sairaus), todella stressaava kevät joka johti loppuunpalamiseen, oman terveyden jatkuva reistaaminen, leikkaus, todella uuvuttava työ ja sitten työttömäksi joutuminen ja siitä johtuen hirvittävät rahahuolet. Tämmöistä nyt ainakin. Ei mikään paras vuosistani, melkoista sinnittelyä ollut koko vuosi.

Vierailija
42/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sysipaska vuosi. Mies on pettänyt luottamuksen muhun useaan kertaan. Mitään toisia naisia siis ei tietääkseni ole kuvioissa, mutta valehtelua muista asioista sitäkin enemmän. Lisäksi täälläkin on ollut työttömyyttä vaikka tällä hetkellä onneksi töitä löytyy. Suhteet sukulaisiin on olleet aika kireät. Kuopus on ollut todella vaikea vauva, siis sellainen että oikeastaan mitään ei voida tehdä kun toinen vaan huutaa ja huutaa ja huutaa. Kaikkein masentavinta kuitenkin on, etten tiedä voiko ensivuodesta sen kummempi tulla. Työilanne ensivuonna on tod.näk. ihan yhtä vaihteleva kuin tänävuonnakin, luottamus mieheen on jo mennyt ja sen takaisin saaminen voi olla mahdotonta, kuopus nyt todennäköisesti kasvaa ja rauhoittuu ensivuonna mutta sitten alkaaakin pian jo uhmat ja muut hankaluudet. Sukulaisetkin varmasti vuoden vaihtumisesta huolimatta ihan yhtä hankalia kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen työstänyt eroa erittäin hallitsevasta miehestä koko vuoden. Viime viikolla sain eropaperit postiin. Positiivista on hyvät ystävät ja usko parempaan huomiseen.

Vierailija
44/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pahimmista. sairastuin psyykkisesti pahemmin ja sairaalassa on täytynyt viettää aikaa. olen ihan lopussa. en tiedä jaksanko elää vuoteen 2015 asti.

Vierailija
46/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikeastaan. Töitä ja vastuita oli kolminkertaisesti ja ei esimiestä mutta hyvin jaksoi tehdä vaapaaehtoistöitä ainakin 200h vapaa-ajalla. En vain jaksa stressata.

Vierailija
47/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsemme syntyi helmikuussa. Vauvavuosi toi omat haasteensa parisuhteeseen, eroa mietittiin monta kertaa, viimeksi viime viikolla. Miehellä on tullut ongelmia pelaamisen kanssa

Vierailija
48/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemantapauksia perhepiirissä, sairautta, rahahuolia ja muita murheita.

Vierailija
49/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todella rasks. Varmasti yksi elämän raskaimmista tähän mennessä. 

-Mies on ollut ensimmäistä kertaa elämässä työttömänä, vaikka luojan kiitos nyt on saanut taas töitä

-Meille syntyi vauva, joka on ollut ihan todella vaikea. Siitä johtuen sekä henkinen että fyysinen väsymys on ollut todella kovaa välillä

-Olen menettänyt viimeisetkin ystäväni, kun en vaikean vauvan takia ole päässyt mihinkään tai oikeastaan edes jaksanut nähdä ketään

summasummarum: olen ollut todella yksinäinen, masentunut, väsynyt, ja joutunut välillä stressaamaan rahasta.

Vierailija
50/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On... Liian raskas. 2 läheistä saatettu hautaan, 1 läheinen sairastunut vakavasti ja olen jäänyt työttömäksi. Kova vuosi on ollut :(

Vierailija
51/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kolme sukulaista kuoli ja perheenjäsen sairastui vakavasti. Lisäksi oma aviokriisi ja miehen alkoholiongelma, ja köyhyys. Nyt alkaa sentään helpottaa.

Vierailija
52/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi oli kamala. Hirveät rahahuolet ja lapsen pitkäaikaissairaus.

Vierailija
53/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ihmistä läheltä kuoli, heistä neljä oli tosin läheisempiä miehelleni, vain yksin minulle. Yhden kuoleman etenemisen näin yksityiskohtaisesti vierestä kahden viikon aikana. Itse olen vammautunut ja joutunut luopumaan liikuntaharrastuksestani.

Vierailija
54/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen tuöuupumus, neljä kuukautta jo sairauslomalla

Vierailija
55/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. En jaksa tilittää

Vierailija
56/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Menetin mm. näköni kokonaan. 6:lla leikkauksella sain sen takaisin osittain, mutta ensi vuonna taas uuteen leikkaukseen.

Vierailija
57/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Liikaa kaikkea negatiivista, petetyksi tulemisesta rahahuoliin.

Vierailija
58/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Päinvastoin, pitkästä aikaa on ollut kevyempi vuosi.

Vierailija
59/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/60 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:24"]

Kuolemantapauksia perhepiirissä, sairautta, rahahuolia ja muita murheita.

[/quote]

Sama täällä, tismalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi