Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisit tänään, jos koko päivä olisi vapaa?
25.06.2026 |
anna tekemisehdotuksia. Asun Helsingissä, jos se auttaa ideoinnissa.
Kommentit (3)
En tekisi mitään jos vapaita on vain kerran vikkossa. Lepäisin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ulkona on kylmää ja pilvistä, aion pysytellä tänään kotona. Varmaan menee päivä sohvalla telkkaria katsellen ja netissä surfaten.
Menisin kävelemään siirtolapuutarhan kujille ihastelemaan kesäisiä pihoja.