Lue keskustelun säännöt.
Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.
24.06.2026 |
Siis ajettais tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse skippaisin suomen, sen sijasta lähtisin norjaan. Siellä menee viikkoja mukavasti.
Kiva idea. Itse ainakin lähtisin mielelläni.