Tilailetteko temusta?
Kommentit (17)
Olen tilannut kerran, tai siinä ohella oikeastaan kun puoliso on tilannut omia juttujaan. Pyysin tilaamaan mulle samalla.
Kyllä, pari lähetystä matkalla ja ehtivät tullaukseen tämän kuun aikana. Tämä on minun vastaus työnantajille.
T: pitkäaikaistyötön
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Turha teille on mitään selittää, kun ei se teidän päähän tunnu menevän kuitenkaan, että miksi ei kannata tilata.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Ne on myrkkyä täynnä. Kuolette huomenna, ellette jo tänä iltana. Suomen kautta kierrätettynä myrkky laimenee haitattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Se maahantuoja on vastuussa, jos niissä onkin liikaa lyijyä tai muuta terveydelle vaarallista. Jos itse tilaat niin olet itse maahantuoja ja vastuussa.
Sitäpaitsi on kiinatehtaita ja kiinatehtaita. Toisissa pikkulapset tekee ilman palkkaa, toisessa noudatetaan lakeja.
En ole tilannut, enkä aio tilatakaan.
Materiaalit on ties mitä , jopa terveydelle vaarallisia kemikaaleja täynnä. Kukaan ei valvo niitä.
En tuhoa terveyttäni muutaman euron tähden.
Ja toisaalta myös kaikki se turhan krääsän lennättäminen toiselle puolelle maapalloa on todella typerää.
AP muistaa aina mainostaa Temua ja ilmaiseksi😊
Tilasin pari kertaa ihan uteliaisuuttani. Nyt en enää aio kun tajuan ja tiedän enemmän. Suosittelen muillekin miettimään sitä millainen maa Kiina on ja miksi pidämme sitä niin harmittomana ja vaarattomana.
Temun Kiinatuotteista poistuu myrkky kun Tokmanni laittaa viisinkertaisen hinnan😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Turha teille on mitään selittää, kun ei se teidän päähän tunnu menevän kuitenkaan, että miksi ei kannata tilata.
...selitä nyt kuitenkin, tai jos joku voisi selittää. Kyse on siis siitä, etten ymmärrä, miksi Temusta tilaaminen on paha, mutta sama tuote jonkun kotimaisen "yrittäjän" Kiinasta tilaamana ja moninkertaisella hinnalla täällä Suomessa myymänä on hyvä.
Hyvä vs. Paha.
Miksi?
Mulla on korkeakoulututkinto, olen tutkitusti hyvin älykäskin. En jummarra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta oli tilannut tosi halvalla paljasjalkakengät (alle kympin /pari tjsp). Tilasin sitten meillekin, ja tosi hyvät ovat.
Miten tämä nyt sitten eroaa siitä, että ostaisin moninkertaisella hinnalla suomalaiselta maahantuojalta samat Kiinassa tehdyt kengät?
Voisiko joku selittää.
Se maahantuoja on vastuussa, jos niissä onkin liikaa lyijyä tai muuta terveydelle vaarallista. Jos itse tilaat niin olet itse maahantuoja ja vastuussa.
Sitäpaitsi on kiinatehtaita ja kiinatehtaita. Toisissa pikkulapset tekee ilman palkkaa, toisessa noudatetaan lakeja.
Ei se maahantuoja tosiasiallisesti ole vastuussa. Ei näistä tosielämässä joudu koskaan vastuuseen.
Eikä niitä oikeasti kiinnosta lapsityövoiman käyttö tai mikään muukaan, paitsi oma voitto.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin pari kertaa ihan uteliaisuuttani. Nyt en enää aio kun tajuan ja tiedän enemmän. Suosittelen muillekin miettimään sitä millainen maa Kiina on ja miksi pidämme sitä niin harmittomana ja vaarattomana.
Millainen maa Kiina on?
Miksi pidämme sitä harmittomana? Eikö se ole harmiton?
Miksi pidämme sitä vaarattomna? Eikö se ole vaaraton?
Tämä ei ole provo, ihan vilpittömästi kysyn ja haluan tietää. Kun mehän sitä Kiinash*ttiä ostamme, käytämme, kulutamme koko ajan muutenkin.
Naapuri oli tilannut. Koko rakennus sai torakoita. En tiedä oliko tarkoitus jotain muutakin olla.
En