Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei 87-91-syntyneet pissikset!! mikä meininki nyt?

Vierailija
05.12.2014 |

Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!

Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.

Mitäs te muut? :)

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amispoikien takapenkillä hirveissä meikeissä ja valkosessa huulipunassa tissitoppi päällä ja rööki huulessa!:) lempoari musa mm.cascada ja kaikki muu amispop. Väärennetyt henkkarit ja ofelia ja redcat!:D mulla oli myös välillä koko musta tukka oidennyksillä ja välillä myös Tää tyylikäs päältä valkee ja alta musta.... No nykyisin olen työssäkäyvä maisteri, villakangastakki,jakku ja salkku meiningillä, kai sitä jo aikuisia ollaan! Itse muistelen tuota nuoruutta kuitenkin vain hyvällä,me oltiin niin voittamattomia ja onnellisia ilman huolen häivää<3

Vierailija
42/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:35"]

Ai kauhee mikä ketju.. Hävettää oikein nuo ajat! -91 kahen lapsen äiti, avioliitto ja vakituinen työ

[/quote]

91 ja jo 2 lapsen äiti, et sä taida mikään malliesimerkki olla vieläkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:56"]

Muistatteko legendaarisen ÄM-irc lissuvideon?? Missähän ne menee nykyyää?

[/quote]

Kuulin tänä vuonna baarissa tai bussissa tai jossain kun pari tyttöä keskusteli ja ihan kun joku niistä olisi sanonut todellakin olevansa  "se tyttö" äm-irc videolta... Näytti hämärästi tutulta. Ihan nätti tyttö, vähän sellanen aikuispissis oli, mutta siis luultavasti ihan normaali tyyppi nykypäivänä. Ei se miltään ruudinkeksijältä näyttänyt eikä pörssimeklarilta. 

Vierailija
45/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talven kynnyksellä mukavuudenhaluinen aikuinen osaa olla kiitollinen, kun omat pissisajat ovat mennyttä elämää. Samalla tulee ihmeteltyä sitä, kuinka niin veltto teini saattoi olla niin sitkeä kylmissä olosuhteissa. Nykyteineillä on paljon helpompaa - ei ollut aikanaan muodissa pipot, pitkät takit tai talvisaappaat, edes feikki-uggitkaan. Aina huuhtoi pohjoistuuli puolta persettä ja selkää ja varpaat olivat umpijäässä. Ei olisi tullut mieleenkään pilata lakalla kyllästettyä kampausta änkemällä sitä mihinkään päähineeseen. Mutta olihan ne lyhyet takit ja kesäkengät sexyjä, niissä kelpasi istua jäisellä puiston penkillä sidukalla ja kusta lumikinoksen taakse. Välillä saattoi käydä lämmittelemässä ja kikattelemassa Hesessä tai jollain huoltoasemalla, tai sitten jonkun amiksen takapenkillä.

Uudet amistuttavuudet olivat aina tervetulleita, ainoat kriteerit olivat täysi-ikäisyys ja auto. Mitä laajempi oli verkosto, sen paremmat mahdollisuudet oli saada tupakan- ja sidukanhakijoita ja kuskeja. Hakijoita pehmiteltiin jo pitkin viikkoa mesessä ja tekstareilla, perjantai-iltapäivänä soiteltiin epätoivoisia puheluita puolitutuille. Jonkun kaverin täysi-ikäinen isosisko haki välillä, mutta ei joka viikko suostunut eikä isolle joukolle. Joskus saattoi tutustua johonkin söpixeen amispojuun, johon rakastui palavasti. Useimmat näistä eivät kuitenkaan olleet potentiaalisia ihastuksia, ja heitä pyrki vain kietomaan pikkusormensa ympärille palvelusten toivossa, koittaen samalla vältellä näiden kanssa kahden kesken jäämistä ja vonkausyrityksiä. Toki kaikkien vastakkaisen sukupuolen edustajien huomio hiveli kieltämättä nuoren pissiksen itsetuntoa.

Viikonloput tuntuivat suurelta juhlalta. Kouluviikot menivät viime viikonlopun tapahtumista juoruillessa ja seuraavaa viikonloppua suunnitellessa. Aito ahdistus ja hätäännys valtasivat sielun, mikäli näytti uhkaavasti siltä, että tulevana viikonloppuna ei tapahdu mitään. Hurmoksellisia viikonloppuja siivitti raikuva amispoppi. Kouluviikoilla taas kuunneltiin tunneilla mp3-soittimista Apulannan Ilonaa tai muuta arkiseen tuskaan ja angstiin sointuvaa musaa ja kirjoiteltiin vihkoihin värikkäillä Stabilon kynillä lyriikoita ja omia syviä tuntoja: MirKKu on raxu <3 crazy biatch.. <3 JaNi <3

Vierailija
46/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma!

Vierailija
47/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin noin 20-21 noihin aikoihin ja pukeuduin myös pinkkeihin paitoihin, velourhuppareihin ja hyvin lyhyisiin vaaleisiin farkkuhameisiin.. Meikkiä en käyttänyt, koska mun ei tarvi enkä ole koskaan käyttänyt... Eikä hävetä noissa ajoissa yhtään mikään, hyvältä näytin silloin... En myöskään oikein ymmärrä tän ketjun tyyliä kirjoittaa häpeillen esim leveistä tennareista, mikä niissä niin ihmeellistä on? 

Aika neutraali tyyli tuohon aikaan on ollut, jos vertaa vaikkapa 80- luvun ja 90-luvun alun tötterötukkatyyliin ja pillifarkkuihin, eikä siinäkään mitään väärää ole, leveät tennarit, matalat farkut ja lyhyet takit eivät ole sillä tavalla noloja, että pitäisi muistella häpeillen. Jollain lailla oli parempikin tyyli kuin "nykynuorten" ankeat flanellipaidat ja tummat farkut ja typerännäköiset joogahousut ja 90-luvun salihousuja muistuttavat pussihousut. Niin ja kiilakorkosaappaat. Mutta ne sopii tähän aikaan ja pirteät pastellit sopi siihen aikaan. 

Vierailija
48/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:29"]

https://m.youtube.com/watch?v=hXHr3AXmAHI 

[/quote]

Tässä esimerkki siitä kuinka kannattaa aina miettiä mitä laittaa nettiin koska niitä ei välttämättä saa sieltä koskaan pois. Mahtaa näitäkin ihkudaa lissuja nyt nolottaa. Lol. 

Vierailija
50/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlailla tämän ajan tyylille nauretaan myöhemmin ja kolmekymppisinä voitte sitten nauraa tämän ajan tyylillenne... Noi ajat oli kuitenkin hyviä aikoja, ihmiset keskitty olemiseen ja hauskanpitoon, netissä ei roikuttu koko aikaa, kavereita nähtiin paljon ulkona. Mediassa oli muutakin kuin politiikkaa, sodan uhkaa ja muuta synkistelyä. 

Vierailija
51/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa suurin osa on nyt jotain nuoria mutta supermenestyneitä kokopäivätyössä olevia, onnellisesti avioituneita maistereita? Ei kai nyt yleisimmin pissiksistä sellaisia tullut? T. yks joka oli tuolloin kiusattu ja aika altavastaaja nykyäänkin.

Vierailija
52/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa oli uskoa tulevaan. :)

Itse en ollut pahimpia micmac/playboy -pissiksiä, enemmänkin OC:n Marissan tyylinen hempukka -pissis, huulet törröllään tahmean huulikiillon peitossa ja väännellen kroppaani mukamas söpösti poikien edessä. 

Eri sävyisiä catteja tuli kuitenkin latkittua ja bailattua kotibileissä. 

Nyt viimeistelen yliopiston lopputyötä ja suunnittelen häitä.

Vierailija
53/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla nuorena niin usein aikuisten haukkuvan teinejä, että päätin silloin että itse en koskaan tee samaa enkä vanhana ajattele että nuori minä oli tyhmä. Päätös on pitänyt ainakin tähän asti. Toki mielipiteet ja maku voi muuttua iän myötä, mutta se on eri asia kuin olla vanhana jotenkin nuorta itseään "ylempi".

Vierailija
54/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:26"]

Sain kuulla nuorena niin usein aikuisten haukkuvan teinejä, että päätin silloin että itse en koskaan tee samaa enkä vanhana ajattele että nuori minä oli tyhmä. Päätös on pitänyt ainakin tähän asti. Toki mielipiteet ja maku voi muuttua iän myötä, mutta se on eri asia kuin olla vanhana jotenkin nuorta itseään "ylempi".

[/quote]

No tässä ketjussa nuo "vanhat minät" on jotain parikymppisiä Putouksen ja Vain elämän katsojia, joten ei nyt hirveän syvää kokemuksen rintaääntä ole heilläkään.

Vierailija
55/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah, ketju farkuissa, tasapaksupohjaiset kengät/skeittikengät. Ehdottomasti micmacin fleecehuppari. Mulla meikkivoide oli liian vaaleeta, huulipuna kans. Tukka oli sentään aina ihan nätti. Miss sixtyt. Apua mua nolottaa :D olen -90 syntynyt kohta kolmen lapsen äiti, naimisissa.

Vierailija
56/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:12"]

Haha tuli kyllä monet yläastemuistot mieleen tästä ketjusta. Olin jo aivan unohtanut ii2:sen ja Europe Housen! En kyllä ikinä ollut pissis vaan "gootti" silloin kasilla ja pissikset kiusasivat. T. 91

[/quote]

Mun mielestä gootti on vaan erilainen pissis:

-Pakko olla musta tai shokkivärillävärjätty tukka, ruskea on niin "nolo".

-Meikkiä pitää olla kilo, etenkin kilo mustaa kajaalia silmissä.

-Vaateet pitää olla mustat/tummat esim joku tumma violetti/viininpunainen ok. Jos laitat jonkun keltaisen kukkamekon tms olet nolo.

-Sinun pitää kuunnella tieytynlaista musiikkia, jos sanot pitääväsi Britny Spearsista tms valtaväestön musiikista olet nolo. "et sä voi tykätä siitä, se on kaametta paskaa"

-Olet myös nolo, jos kuuntelet "liian suosittua" artistia minkä kaikki tietää.

-Et ole "cool-sisäpiirigootti" jos et tiedä jotain puolituttua joka soittaa jossain paskassa-goottibändissä. -

-Olet auttamattoman nolo, jos et käy joka kesä M'era luna festareilla. Sairaan nolo sitten, jos et tiedä mikä se on!

-Tosi gootti polttaa tupakkaa ja juo punkkua siihen asti että oksentaa.

-Lävistykset (itsetehdyt) tatuoinnit on must. Tatuoinneissa pitää olla aiheena jotain "syvällistä" ja "synkää" kuten joku paska runo/lause, ihmisen/eläimen pääkallo, liljoja (ruustu on ihan wt)perhosia (yökkösiä) nbfc-aihetta jne.

..Listaa voisi jatkaa loputtomiin.. Kaikki "wannabe-something" tyypit on noloja. Oli se sitten pissis tai gootti. Ainakin jos ikää on yli 25v. niin huh huh.. Vähiten noloja on tavalliset ihmiset. Eikä se tarkoita, että pitäisi olla "plain-jane" myös "tavallinen" voi olla "mielenkiintoinen" hän ei vaan vedä "överiksi" kaikkea.

Vierailija
58/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tuolloin oli vielä ihan hyvä olla teini. Kukaan ei saanut turpaan tai vetänyt muita aineita kun alkoholia. Ainakaan meidän kylillä! Muutenkin hengailtiin suht paljon ulkona ja iltaisin sitten galtsuun ja meseen. :D

Vierailija
59/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 04:18"]

Onko tämä jotenkin naisille tyypillistä että omaa teini-ikää pitää muistella nolostellen? En ole huomannut pojilla vastaavaa ainakaan samassa mitassa. Pojat muistelee vaan kuinka hienoa oli kiipeillä puissa ja korjata mopoa.

[/quote]

No siksi, kun niiden mopon korjaajien mielestä se mopon ja auton rassaaminen on hienoa vielä kolmekymppisenäkin. Sama lippiskin vielä päässä ja ehkä lenkkaritkin, jos ei vaimo ole salaa heittänyt niitä roskiin.

Vierailija
60/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:32"]

Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä. Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit.. Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!! Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi. Mitäs te muut? :)

[/quote] Hei, mul on vielä se micmacin armeijakuvioinen fleece-hupparitakki ja käytän sitä yhä. Se on lämmin ja pehmeä. T. yksi melkein 30 v joka ei edes ollut pissis vaan nörtti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi