Hei 87-91-syntyneet pissikset!! mikä meininki nyt?
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!
Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.
Mitäs te muut? :)
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:28"]
Kyllä pissisten kultavuodet (micmacit, sämpyläkengät, stringit) sijoittuvat ennemmin 2000-luvun alkuun kuin vasta vuoteen 2006! Heittäisin että huippuvuodet olivat 2001-2003.
[/quote]
Voi riippua paikkakunnastakin, mutta itse olen samaa mieltä. 2006 oli melkein eilen!
[/quote]
Onko siitä vasta noin vähän aikaa? Ei ihmekkään että muistan kaiken liian elävästi :D
Olen 91 syntynyt ja onneksi, ONNEKSI, ei ollut koskaan karmeaa pissisvaihetta :D Fiorellan farkut oli aina nolot kuten valkoinen tukka. Tietty irc-galleria oli tosi cool ja hihhi kun laittoi kuvia missä näkyi vähän (silloin niin jäätävät) rinnat.
Lantiofarkut, valkoinen tukka ja huulikiilto osui :D nykyään ole teekkari, parisuhdetta viitisen vuotta takana, luonnollinen tukka ja kivasti meikkiä :)
Silloin 2004 kaiken piti olla pinkkiä tai turkoosia.. Oli turkoosit luomivärit ja vaaleanpunaiset huulet, blondi tupeerattu tukka, zipin farkut, knoxit, joko dakine tai eastpak, sidukka maistu ja mallun punanen, ii2 oli täynnä herutuskuvia nimimerkillä ^^_p0rnAngEl_91_^^.
Nykyään oon kai ihan perusretale, yhden lapsen äiti. Ei sitä 13-vuotiaana tiennyt vielä millainen oikeasti on, oli helppo samaistua tuohon muottiin. Seuraavana vuonna olinkin jo olevinani niin anarkistia.
Haha tuli kyllä monet yläastemuistot mieleen tästä ketjusta. Olin jo aivan unohtanut ii2:sen ja Europe Housen! En kyllä ikinä ollut pissis vaan "gootti" silloin kasilla ja pissikset kiusasivat. T. 91
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:46"] Lahkeet rispaantuneena ja mutasina :D
[/quote]
Mitä? Olen luullut, että pissikset pukeutuvat aina siististi.
Olen vuosimallia -87 ja tunnistan täällä puhutun pissis-tyylin yläasteelta. Oli micmacia, miss sixtyä, sämpyläkenkiä, kananpersetukkia tai vaihtoehtoisesti palaneeksi plondattua pidempää mallia tummalla alaosalla... Oma äitini oli todella tarkka, sain käyttää vain ripsaria ja huulikiiltio, miss sixtyn lantiomallin farkut sain aikani kinuttua ja sämpyläkengät :D muistan, että vain junteimmat pissikset käyttivät noita persetekstillä varustettuja housuja ja liikaa meikkiä, sitten ylpeänä fritsut kaulassa talvella ilman huivia :D muistan, että lukioon mentäessä homma oli jo todella siistiytynyt ja tyyli Marimekon tasaraitaa, normaalifarkkua ja Benettonin paitaa, yritettiin olla siistiä ja aikuista :D nykyään olen korkeasti koulutettu, esimiestyössä ja yhden lapsen äiti. Tyyliltäni klassisen naisellinen fiftari.
Synnyin -90 enkä koskaan ollut pissis (olin liian lihava niihin kuteisiin) mutta kaikki silloiset pissikset ovat kyllä vanhalla kotipaikkakunnalla edelleen samannäköistä sakkia!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:46"] Lahkeet rispaantuneena ja mutasina :D
[/quote]
Mitä? Olen luullut, että pissikset pukeutuvat aina siististi.
[/quote]
Ei aina. Piti olla niin pitkät lahkeet, ei siitä sillon välitetty :)
Voi ei sää kuvailit mut ihan sanasta sanaan..!oon 87-syntyny ja tossa 2002-2004 oli varmaan pahimmat "pissis" aika kaudet.Tosin välillä muutin muotoani verkkarit tms lökärit ja huppari (huppu aina päässä) muotoon..
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:22"]Amispop never stop
[/quote]
Chorale -univiidakko!!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:22"]Amispop never stop [/quote] Chorale -univiidakko!!
[/quote]
Heti leijaili nenään kymmenen wunderbaumin löyhkä ja suussa maistuu väljähtynyt Upcider.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:22"]Amispop never stop [/quote] Chorale -univiidakko!!
[/quote]
Heti leijaili nenään kymmenen wunderbaumin löyhkä ja suussa maistuu väljähtynyt Upcider.
[/quote]
Pakko käydä ostaa siideri ja wunderbaum, sitten mennä istuu autoon ja kuunnella univiidakkoa :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:28"]
Kyllä pissisten kultavuodet (micmacit, sämpyläkengät, stringit) sijoittuvat ennemmin 2000-luvun alkuun kuin vasta vuoteen 2006! Heittäisin että huippuvuodet olivat 2001-2003.
[/quote]
Voi riippua paikkakunnastakin, mutta itse olen samaa mieltä. 2006 oli melkein eilen!