Miksi naiset eivät pidä itsestään huolta?
Kävin Tinder treffeillä naisen luona kun ihan hyvä tarjous tuli, mutta bbw. Jostain syystä nainen alkoi esitellä kuviaan miltä oli ennen näyttänyt ja olikin ihan sairaan hyvännäköinen ollut vielä 15 vuotta sitten, 160/50, mutta sitten eka lapsesta oli tullut 20kg toisesta taas 20kg, syömisestä 10kg. Nyt siis 160cm ja kait lähelle 100kg. Kun sanoin että olen itse samoissa mitoissa kuin 18 vuotiaana 170/67 niin kovasti alkoi selittää että kun sä et oo synnyttänyt. Mutta olin viime kesänä heinäkuussa vielä 170/82 eli asioille voi tehdä jotain. Illan aikana muija joi janoon monta tölkkiä kokista.
Minulta tingattiin että tiesitkö että olet sairaan komee. Ikäisekseen varmasti joo. Ei se ulkonäkö kyllä itsestään ole mintissä, sen eteen pitää tehdä töitä. Molemmat 40v
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
"Naiset" = 1 nainen
🥱
Aika usein vastaaviin törmää. Vai onko naiset=1 nainen ja jos on mies niin miehet?
Laihduttakaa, naiset, laihduttakaa! Millään muulla ei ole väliä. Sitä kutsutaan itsestään huolen pitämiseksi. Laihduttaminen on ihanaa, tärkeää ja terveellistä, koska, niin, miksi? Tosin, voi siihen kuollakin.
Miehiä tämä ei koske, nallukat ja iskät on ihania.
Tuliko tämä nyt kaikille selväksi, naiset, laihduttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, et sä missään käynyt.
Vaikka sitten niin. Mutta tapahtui kuitenkin. Ihan hyvää seksiä oli
Tosi mustavalkoista jälleen. Naisen elimistö hormoneilla toimii niin eri tavoin kuin miehen. Siksi tämä vertailu 15 vuoden taakse ei ole mitenkään validi. Jos miehen elimistölle voidaan keinotekoisesti aiheuttaa kolmen raskauden jälkeinen hormonimyrsky, nin sitten voidaan jatkaa tätä keskustelua.
Ootko nähnyt keski-ikäisiä miehiä? Eivät kaikki ole tikissä. Miksi jokaisen naisen tulisi olla?
Tätäkin varmasti voi sanoa tekosyyksi, mutta kyllä elämäntilanne vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kehoon. Itse olen harmaantunut huolieni ja vastuideni vuoksi ja nukun todella huonosti ja keskivartalossa näkyy sekin. Eikä vuorokaudessa todellakaan ole aikaa minulle kuin se 4-6 h ja olen käyttänyt sen nukkumiseen, kun jotenkinhan on pidettävä itsestä huolta, että jaksaa töissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mustavalkoista jälleen. Naisen elimistö hormoneilla toimii niin eri tavoin kuin miehen. Siksi tämä vertailu 15 vuoden taakse ei ole mitenkään validi. Jos miehen elimistölle voidaan keinotekoisesti aiheuttaa kolmen raskauden jälkeinen hormonimyrsky, nin sitten voidaan jatkaa tätä keskustelua.
Se ei silti tarkoita etteikö itsestään voisi pitää huolta. Itse käyn joka päivä lenkillä esim, syön terveellisesti, paljon kasviksia, jos juon oli sitten kokis tai kalja niin ensimmäisenä kait se on mielessä että hirmu määrä kaloreita kulutettavaksi pois.
Muija juo kokista janoon ja miettii että olisihan se lenkkeily joo, mutta ku ei yksin osaa lähtee. Miksi mies osaa ja haluaa pitää itsensä kunnossa, nainen ei?
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin varmasti voi sanoa tekosyyksi, mutta kyllä elämäntilanne vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kehoon. Itse olen harmaantunut huolieni ja vastuideni vuoksi ja nukun todella huonosti ja keskivartalossa näkyy sekin. Eikä vuorokaudessa todellakaan ole aikaa minulle kuin se 4-6 h ja olen käyttänyt sen nukkumiseen, kun jotenkinhan on pidettävä itsestä huolta, että jaksaa töissä käydä.
En tietysti tiedä, mutta sinunkin uniin voisi vaikuttaa puolen tunnin kävelylenkki, terveellinen ruokavalio, veden juonti, nopeasti huomaat että huolia poistuu, jaksat paremmin ja laihdut. Minunkin lasten äiti oli tuollainen, ei saanut itseään joka päivä lainkaan ulos ovesta. Kiukutteli kuinka väsyttää aina ja kipeä. Vähästä olisi ollut aivan erilainen nainen.
Eli ap on mielestään komea ja hyvässä kunnossa, mutta ei kuitenkaan pääse treffeille muuta kuin "ei itsestään huolta pitävien" naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tekevät puolet populaatiosta kattavia johtopäätöksiä yksittäisen tapauksen perusteella?
Miksi naiset tekevät kulttuurillisista tavoista yksittäistapauksia ?
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on mielestään komea ja hyvässä kunnossa, mutta ei kuitenkaan pääse treffeille muuta kuin "ei itsestään huolta pitävien" naisten kanssa?
Ap on todellisuudessa rupsahtanut vanha paska, jonka napa roikkuu polvissa. Kunnon seksistin tavoin se on kuitenkin nainen, jonka ulkonäköä kuuluu ruotia, mies saa olla rauhassa vaikka millainen tynnyri.
Raskaus ja synnyttäminen tosiaan lisäävät naisen painoa ja niin kuuluukin, luonto on tarkoittanut asian juuri niin. Naiset jotka laihduttavat itsensä "kisakuntoon" sen jälkeen ovat ennemminkin poikkeus kuin sääntö ja sanoisin että hengenvaarallisia suorittajia, joita sinun kaltaisesi vätykset eivät todennäköisesti edes saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tekevät puolet populaatiosta kattavia johtopäätöksiä yksittäisen tapauksen perusteella?
Miksi miehet vaihtavat aihetta heti, kun pitäisi vastata kysymykseen? Meneekö pupu pöksyyn?
Vierailija kirjoitti:
Ap on tervetullut yrittämään meitä kovakuntoisia naisia. Tule jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne miehet on sun maailmasta hävinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa, naiset, laihduttakaa! Millään muulla ei ole väliä. Sitä kutsutaan itsestään huolen pitämiseksi. Laihduttaminen on ihanaa, tärkeää ja terveellistä, koska, niin, miksi? Tosin, voi siihen kuollakin.
Miehiä tämä ei koske, nallukat ja iskät on ihania.
Tuliko tämä nyt kaikille selväksi, naiset, laihduttakaa!
Koskee myös miehiä. Miehet voisi huolehtia myös hiuksistaan, peskää ne ja ihan shampoolla, muuten huolehtikaa myös hygieniastanne.