Sadepäivän puuhalista
Tänne kaikki palstalaiset kertomaan parhaat sadepäivän puuhat tylsyyteen :)
Kommentit (41)
Lemmikkeille tai pikkulapsille esterata olkkariin
Samaa se on aina satoi tai paistoi. Nettiä ja telkkaria.
Silmät kiinni ja fantasiat valloilleen
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, toivottavasti löytyy joskus jotain mistä innostut ja saat iloa
Vessan kaakelien saumojen puhdistus vanhalla hammasharjalla.
Lapselle tulee kaveri kylään joten mun ei tarvi puuhata mitään.
Rakennan kasvihuonetta
Ongin ja virvelöin
Värjään lankoja kasveilla
Nukutaan pitkään. Kävelylenkki sadevaatteissa. YLE Areenasta jotain. Päikkärit, ties vaikka peitto heiluisi (ollaan vaimon kanssa kahdestaan mökillä). Iltapäivällä pientä rakennushommaa pihalla katoksessa. Sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hienoa jos niin kävisi. Alkoholilla saan pahimman ahdistuksen pois mutta niin pahat krapulat ettei viitsi juoda. Miedompi päihde olisi parempi mutta laittomuuden takia turhan vaikeaa. Jäljelle jää vain yksin kotona netin selaaminen ja telkkarin tuijottaminen. Ei tämä ole edes elämää vaan pelkästää olemassa olemista.
Eihän tänään ole mikään sadepäivä.
Kotityörästit, joita on kertynyt silloin, kun oli liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tänään ole mikään sadepäivä.
Joillakin paikkakunnilla on.
Jos ei tarvitsisi mennä töihin, tekisin vaatekaapin inventaarion. Sovittaisin ainakin kaikki mekot, rintaliivit, farkut, kauluspaidat ja takit. Sitten ne jotka eivät sovi, joko siivousräteiksi, tai jos ovat vielä hyväkuntoisia niin kierrätykseen (ei UFF koska ne roudaavat niitä ympäri maailmaa, mieluummin vaikka Nextiili).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hienoa jos niin kävisi. Alkoholilla saan pahimman ahdistuksen pois mutta niin pahat krapulat ettei viitsi juoda. Miedompi päihde olisi parempi mutta laittomuuden takia turhan vaikeaa. Jäljelle jää vain yksin kotona netin selaaminen ja telkkarin tuijottaminen. Ei tämä ole edes elämää vaan pelkästää olemassa olemista.
Lopeta juominen niin ahdistuskin katoaa, ensin tietenkin voi paheta mutta ei siihen kuole kun tiedostat että se on vain tunne, ei vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Siivoamaan naiset!
Röllit kerrankin pois koneen ääreltä!
Tai voi olla liikaa vaadittu, joten: röllit, opetelkaa röllääminen että ette olis noin naurettavan huonoja.
Kukkien kastelu ( parvekkeen ikkuna auki, done)