Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei 87-91-syntyneet pissikset!! mikä meininki nyt?

Vierailija
05.12.2014 |

Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!

Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.

Mitäs te muut? :)

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOooh mitä muistoja yhtäkkiä alkoi virrata ii2:sta! Esim. olin tosi otettu kun yks söpö tuntematon poika, jonka nimi oli muuten Pikkukisu (!), omisti mulle yhden kuvan missä se toivotti hyvää joulua! :D

Vierailija
82/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotenkin naisille tyypillistä että omaa teini-ikää pitää muistella nolostellen? En ole huomannut pojilla vastaavaa ainakaan samassa mitassa. Pojat muistelee vaan kuinka hienoa oli kiipeillä puissa ja korjata mopoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella ja lukiossa kympin tyttö, rillipää, tukka palmikoilla, kaiken peittävät värittömät vaatteet maillia  Itä-Saksa. Sitten kolmikymppisenä kyllästyin kunniallisen naisen rooliin, blondasin tukan, otin silarit, tekoripset ja wt-tatskan, rutkasti huulipunaa, slim-fit farkut ja korkeat korot.

Koskaan ei ole ollut niin hauskaa kuin nyt.

Vierailija
84/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
85/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet farkku- ja canvashameet oli silloin muotia. Paremmilta näytti kuin pitkät mustat kellomekot, kukkamekot tai halkiomekot nyt.... 

Vierailija
86/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin käyttää vieläkin lyhyttä farkkuhametta, jos olis yhtä hyvät sääret kun teininä! Tai mitä vaan lyhyttä hametta/mekkoa. Ikää 27v. On vaan toisessa jalassa tosi ruma leikkausarpi, niin en kehtaa. :(

Vierailija
87/128 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:17"]Miksi tässä ketjussa suurin osa on nyt jotain nuoria mutta supermenestyneitä kokopäivätyössä olevia, onnellisesti avioituneita maistereita? Ei kai nyt yleisimmin pissiksistä sellaisia tullut? T. yks joka oli tuolloin kiusattu ja aika altavastaaja nykyäänkin.
[/quote] kyllä minusta on kiva että vaikka tuli pissisteltyä ja vietettyä ns.muka hurjaa elämää ja teini ikää niin nyt on eri arvot ja elämä sellaista kuin halusinkin:) mä oon ollut aina tosi duunnitelmallinen ja ite oon urani ja elämäni rakentanut, mutta samaa mieltä että pahimmat pussikset ja ne ns kovikset on vieläkin samannäköisiä kuin silloin ennenkin,mutta plus 29kg ja silmäpussit ja 3pentua:D mö oon 26 ja käyn töissä vielä muutaman vuoden ja katson sitten siunaantuisiko niitä lapsia:)

Vierailija
88/128 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! 8))

Vierailija
89/128 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Dakine reppu oli kaikilla , liian vahvaat meikit ,lokinpaskat silmissä ,helvetisti aurinkopuuterii :D Lacoste, burberry, benetton, paul frank kaikkii merkkivaatteita :D Ekan tatuoinnin otin 14v ja toisen 16v :D muistan ku kaikki välitunnit vietettiin aina röökipaikalla tai vessassa :D Kaverit teki toisilleen napakoruja sun muita koulun vessassa ja sielläkin röökiä vedettiin , maikkoja ei kunnioitettu :D voivoi.. no kasvanut tuosta ajasta jo yli

Vierailija
90/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja stringit toki vedettiin korviin. Tap

Vierailija
91/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni pissis. Viiden lapsen äiti :D

Vierailija
92/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pissis. Pissaliisa 4 life

N91

Vierailija
93/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin ex-pissikset!!!:D t.ap

Vierailija
94/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 1991 syntynyt pissis. Silloin käytin MicMacin huppareita ja minulle maistui Red Cat, taskulämmin kalja ja mentholtupakka. Hiukset olivat korpinmustat, meikkiä ja hiuslakkaa lisäsin joka välitunti vanhojen päälle. En harrastanut mitään muuta kuin kavereiden kanssa norkoilua. Nykyään olen teekkari, häitä järjestän ensi kesälle. :D

Vierailija
95/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika pissis vieläkin, -87 synnyin. Pissismuotti on vaan muuttunut aika rajusti, mutta myönnän edelleen tavoittelevani kaikkea, mikä on suurinta hittiä. Ja äidiksi tulin minäkin kuukausi sitten.
T. MissSixty

Vierailija
96/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mansikka-sidukkaa ja blondaan hiukset karrelle ;)
Ei sentäs, hyvin pyyhkii. T. Ex-pissis

Vierailija
97/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, stringit näkyi ja ne kamalat sämpylä-skeittikengät leveälahkeisten housujen kera :D

Vierailija
98/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:43"]Jep, stringit näkyi ja ne kamalat sämpylä-skeittikengät leveälahkeisten housujen kera :D
[/quote]
Lahkeet rispaantuneena ja mutasina :D

Vierailija
99/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, valkoset hiukset ja alta mustat.... Lumenen sitä hiton paksuu vaalenpunasta huulikiiltoo ja _vähän_ liian tummaa meikkivoidetta. Huhhuh... :D

Vierailija
100/128 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika amikselle :D ei meillä lukiossa tuollaisia ollut, jotkut miss sixtyt oli niin karmeita ettei niitä kukaan suostunut jalkaansa pistämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä