Hei 87-91-syntyneet pissikset!! mikä meininki nyt?
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!
Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.
Mitäs te muut? :)
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:03"]http://p1ss1s.tripod.com/mistasensittietaa.html
[/quote]
Voi jestas, muistan niin nuo vyöt! :D
Tuli ikävä noita aikoja, silloin oli niin vapaa ja kännääminenkin oli paljon hauskempaa!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:30"]Tuli ikävä noita aikoja, silloin oli niin vapaa ja kännääminenkin oli paljon hauskempaa!
[/quote] ja oli helpompaa antaa pimppiå kaikille tuntemattomille?
Miksi en yllättynyt, että pissis pamahtaa nuorena paksuksi?
Voi, pissikset! Olen syntynyt '81 ja muistan, että kun pissikset tulivat muotiin niin ajattelin että oma nuoruuteni on lopullisesti ohi... Olin parikymppinen ja yliopistossa jo silloin.
Meidän yläasteen pissikset on nykyään edelleen ihan saman näköisiä ja asuu edelleen tuolla vanhalla kotipaikkakunnalla. Vanhempien asunto on vaan vaihtunut omaan asuntoon viereisessä talossa, tai ainakin samalla alueella. Kävin porukoiden luona ja tuli muutama näistä pissis-4-evah tyypeistä vastaan 2-3 lapsen kanssa edelleen leveälahkeiset strechhousut jalassa :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 04:33"]Olin yläasteella ja lukiossa kympin tyttö, rillipää, tukka palmikoilla, kaiken peittävät värittömät vaatteet maillia Itä-Saksa. Sitten kolmikymppisenä kyllästyin kunniallisen naisen rooliin, blondasin tukan, otin silarit, tekoripset ja wt-tatskan, rutkasti huulipunaa, slim-fit farkut ja korkeat korot.
Koskaan ei ole ollut niin hauskaa kuin nyt.
[/quote]
Mullakin kävi näin päin, tosin ilman noin suuria ulkonäöllisiä muutoksia. Ehtii sitä myöhemminkin ;)
Täällä 1990 syntynyt, työssäkäyvä, avioliitossa oleva kahden lapsen äiti :)
Mulla oli tänäänkin jalassa Buffalot ja kaulassa Playboy-koru. Olen 88 ja varmaan ikipissis :)
Chorale, Movetron, Cascada, Groove Coverage:D
Amiskundien takapenkillä, lämmintä olutta tai redcattia, oltiin niin cooleja turkooseis luomiväreis ja killoff-housuissa!!:D Ja ei tosiaaan pidä unohtaa skeittikenkiä xD
Voi luoja! Red cat ja dakinessa kaljat mukana. :D pahin pissisvaihe 04-06!
Ai kauhee mikä ketju.. Hävettää oikein nuo ajat! -91 kahen lapsen äiti, avioliitto ja vakituinen työ
En minä häpeä teini-aikojani. Tai siiis muutamia tempauksia kyllä, mutta luulen että olen saanut ne anteeksi :D
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:03"]http://p1ss1s.tripod.com/mistasensittietaa.html
[/quote]
Voi jestas, muistan niin nuo vyöt! :D
[/quote]
:'D noi vyöt vedettiin niin tiukalle että mä ihmettelen miten sisuskalut ei menny kuolioon :D
Apua mikä myötähäpeä! Muistan nää ajat! Sämpyläkenkiä, MicMacin farkkuja, Eastpackia ja Dakinea, Catit kaikissa sateenkaaren väleissä, ulkona värjöttelyä lyhyessä takissa, kun piti pussikaljoitella alaikäisenä....ja tämä oli siis tyyli jota kadehdittiin ja kopioitiin. Tätä taisi jatkua vain yläasteen ajan, mutta luultiin olevamme niin cooleja ja vanhoja, lukiossa kiinnosti onneksi sitten jo matkustaminen, koulu ja kirjoitinkin ihan hyvin ylppäreissä ja sitten matkustin. Olen lähes kokonaan blokannut nämä hirveät pissisajat mielestäni..... Onneksi kasvoin siitä nopeasti ohi, tein läksyt lukiossa, pääsin lääkikseen ja voin unohtaa elämäni noloimmat vuodet. T. Vuosimallia -90 pikkupissis
XD mä oon säästynyt pahimmalta ajalta, oon kai joku seuraava aalto vm 92. 05-08. Meilläki oli vielä eastpakit, dakinet ja marimekon olkalaukut, marimekon raitapaidat, leijanauhat ja kollarit tuli niin meidän yläasteaikana! Sekä galleria oli se juttu..oli fruidet ja lissut :D
Muistatteko legendaarisen ÄM-irc lissuvideon?? Missähän ne menee nykyyää?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:56"]Muistatteko legendaarisen ÄM-irc lissuvideon?? Missähän ne menee nykyyää?
[/quote]
Mietin yks päivä näitä leidejä :D. Voi noita pisuliisa-aikoja. Ne MicMacin hupparit, perseessä roikkuva Eastpackin reppu (myöhemmin Dakine), kunnon sämpyläkengät, MicMacin housut. Äiti ei suostunut ostamaan mulle Miss Sixtyjä ja olin niin vihainen :/. N3 ol1 nii MaGeet111
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:03"]http://p1ss1s.tripod.com/mistasensittietaa.html
[/quote]
Ahahahhaa ei helvetti!!!:D