Hei 87-91-syntyneet pissikset!! mikä meininki nyt?
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!
Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.
Mitäs te muut? :)
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Ja stringit toki vedettiin korviin. Tap
totta kai!!
Ohoh, nousipa vanha ketju, mutta sellainen mikä todellakin resonoi omiin yläasteaikoihini! Vaikka en hc-pissis ollutkaan, niin ah mikö nostalgia tulvi mieleen näistä muisteloista :D. T: -87.
Vierailija kirjoitti:
Täs kun puhuttiin 2000-kuvun puolivälin tyylistä, niin olihan se paljon parempi kuin tämä:
https://www.facebook.com/djninacristal/photos/pb.395858183815752.-2207520000.1422122283./610430712358497/?type=3&theater
Naiset tekee nykyään itsestään hirviöitä yli menevällä fitnesstouhulla, kropa näyttää luonnottomalta, naama kireältä ja siihen lisätty rumia tatuointeja. Lisäks rumia ankkahuulenkuvia ja tekorusketus.
2000-luvun puolivälin nuorilla ei oo mitään hävettävää nykytyyliin verrattuna.
Joo samaa mieltä, kyllä nää nykyajan neelat on paljon kauheempia!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja vuosina 2004-2006 olin Pissis isolla P:llä.
Pissikset käytti matalavyötäröisiä farkkuja (fiorella ja farkkuja ja housuja joissa luki takamuksen kohdalla look at me ja don't touch! Ja Kill off yms) xD
Valkoinen tukka, isot korvikset, micmacin armeijakuvioinen takki ja Onlyn mustavalkoiset/punavalkoiset tiukat lyhyet takit..
Ja meikkiä ja huulikiltoa 5 kg!!Nykyään olen tavallinen nuori äiti, ihan työssäkäyvä, lapsen isän kanssa yhdessä ja pian ostetaan omakotitalo. Olisin 15-vuotiaana kuollut nauruun jos olisin tiennyt parikymppisenä tulevani äidiksi.
Mitäs te muut? :)
No eikös tuo ole ihan tyypillinen pissiksen tarina? Viimeistään parikymppisenä äidiksi, jos ei jo aiemmin:)
Olethan kohta 30,et niin "nuori äiti".
Olen nykyään 2 lapsen äiti ja täysin raitis, lopetin kaikki päihteet kun sain ensimmäisen lapsen. Teininähän en halunnut ikinä lapsia vaan ryypätä koko elämäni.... 🙄
Aikuiset pissikset.. No nämä kaks on malliesimerkki. Paris on vieläkin kunnon Pissis, isolla p:llä. Nicole sentään lopettanut tuon pissistelyn, eikä nämä kaksi taida olla enää edes väleissä..