Mulla on ihan hirveän paha mieli. Niin paha etten voi edes itkeä.
Jos joku muistaa kun pari päivää sitten kerroin, että mun pojan kuoleman vuosipäivä lähestyy. Se on tänään. Mua sattuu ja mun on vaikea hengittää ja on paha olo. Mulla on niin ikävä. Olisipa hän vielä täällä. Täydellinen lapseni.
Olen niin rikki eikä mulla ole täällä tällä hetkellä ketään kenen kanssa surra ja muistella. Lapset on isän luona ja mä olen ihan yksin. En tiedä pitäisikö mun juoda ja turruttaa mun paha olo edes hetkeksi. Toisaalta mä en halua, mutta jokainen kellon lyömä 21.23 jälkeen tuo muistot liikaa pintaan. Ainakin viime vuonna. Pelottaa. Olisipa joku täällä mun kanssa nyt.
Kommentit (67)
Jaksamisia vaan. Itseä kun ketuttaa tarpeeksi tai asiat ovat ollleet tarpeeksi vinksallaan, niin ei ole edes ketuttanut enään. Kait se on jokin v*tutuksen multihuipennus.
Tulee vain sellainen tunnekylmä olo ja alkaa hoitamaan kylmän viileästi asioita.
Asiat ovat siis olleet todella huonosti, tässä sitä vielä ollaan.
Asioilla on tapana järjestyä ja tähän kannattaa uskoa. Useista kokemuksista voin sanoa.
Siunausta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen poika...
Miten sä voit kirjoittaa mitään tuollaista? Sä et mun lasta tuntenut. Hän oli hyvä kaveri ja ihana lapsi. Hänellä oli paljon ystäviä ja ne oli hänelle tärkeintä mitä hänellä oli. Välillä musta tuntui että mulla oli seitsemän poikaa kun pojan kaverit vietti meillä niin paljon aikaa. He nauroi paljon ja pelaamisen ääniä oli kiva kuunnella... Viimeisen vuoden ajan piha oli täynnä mopoja ja välillä olin ihan hiilenä niiden kanssa, kun en meinannut saada autoa parkkiin ja piti pyytää poikia siirtämään mopojaan. Nyt pihalla ei ole yhtään mopoa ja antaisin noista hetkistä mitä vain. Mopoja meille ei enää tule. Olen nössö ja pelkuri, mutta sen kaikista pahimman olen nähnyt ja kokenut. Toista ja kolmatta kertaa en sitä halua kokea. En voisi rauhoittua hetkeksikään, jos mun lapsi olisi mopoilemassa.
Otettiin välillä kovastikin yhteen mutta pyydettiin aina anteeksi. Paitsi tuolloin viimeisenä iltana meillä oli riitaa ja en ehtinyt sanoa, että rakastan häntä. Se sattuu mua niin paljon. Mun on niin vaikea elää sen asian kanssa. Kirjoitin hänelle arkkuun kirjeen ja laskin sen hänen rinnan päälle. Toivottavasti hän tietää kuinka rakas hän mulle on. Ap
Turhaan kirjoitit, kun ei se sitä enää osannut lukea. Olisit sanonut kaiken kun vielä eli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen poika...
Miten sä voit kirjoittaa mitään tuollaista? Sä et mun lasta tuntenut. Hän oli hyvä kaveri ja ihana lapsi. Hänellä oli paljon ystäviä ja ne oli hänelle tärkeintä mitä hänellä oli. Välillä musta tuntui että mulla oli seitsemän poikaa kun pojan kaverit vietti meillä niin paljon aikaa. He nauroi paljon ja pelaamisen ääniä oli kiva kuunnella... Viimeisen vuoden ajan piha oli täynnä mopoja ja välillä olin ihan hiilenä niiden kanssa, kun en meinannut saada autoa parkkiin ja piti pyytää poikia siirtämään mopojaan. Nyt pihalla ei ole yhtään mopoa ja antaisin noista hetkistä mitä vain. Mopoja meille ei enää tule. Olen nössö ja pelkuri, mutta sen kaikista pahimman olen nähnyt ja kokenut. Toista ja kolmatta kertaa en sitä halua kokea. En voisi rauhoittua hetkeksikään, jos mun lapsi olisi mopoilemassa.
Otettiin välillä kovastikin yhteen mutta pyydettiin aina anteeksi. Paitsi tuolloin viimeisenä iltana meillä oli riitaa ja en ehtinyt sanoa, että rakastan häntä. Se sattuu mua niin paljon. Mun on niin vaikea elää sen asian kanssa. Kirjoitin hänelle arkkuun kirjeen ja laskin sen hänen rinnan päälle. Toivottavasti hän tietää kuinka rakas hän mulle on. Ap
Turhaan kirjoitit, kun ei se sitä enää osannut lukea. Olisit sanonut kaiken kun vielä eli.
Mene muualle täältä. Provo.
etteikö teinillä olisi poikkeavia mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen poika...
No minä sanon sulle kun vielä osaat lukea. Olet kylmä ja tunteeton paska. Toivon sinulle pelkkää pahaa elämääsi. Mene pois.
Nyt ymmärtää kokonaisuuden, ei saa syyttää jostain yksityiskohdasta.kun ihmisillä on aina omia mielipiteitä ,jotka muuttuu.