Miksi otat yhteyttä entiseen ihastukseen/kumppaniin/vastaavaan?
Mikä saa haikailemaan entisen perään, vaikka välissä voi olla useitakin vuosia ilman kunnollista yhteydenpitoa?
Kommentit (19)
Kuluu huomattavasti vähemmän aikaa lämmittelyyn ja seksiin suostutteluun.
Heti ottaa yhteyttä kun saa tiedon uudesta. Ehkä tarkoitus tuhota uusia suhde. Näin kävi kerran eräässä suhteessa.
Itse oon pohtinut laittaisinko exälle viestiä. Emme ole puoleen vuoteen olleet lainkaan yhteydessä ja erosimme hiukan huonoissa väleissä. Minulle kävi kuitenkin kiva juttu tässä muutama päivä sitten ja hän tuli heti mieleen, olisin halunnut jakaa asian hänen kanssaan. En tiedä vain haluaako hän enää edes kuulla minusta, joten en taida laittaa kuitenkaan mitään viestiä.
Kaipasin häntä ja oli mielessäni vaikka yritin unohtaa ja elää ajatellen että se oli siinä.
Yleensä kirjoitti:
Heti ottaa yhteyttä kun saa tiedon uudesta. Ehkä tarkoitus tuhota uusia suhde. Näin kävi kerran eräässä suhteessa.
Tätä ihmettelen aina, miksi naiset tekevät tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kuluu huomattavasti vähemmän aikaa lämmittelyyn ja seksiin suostutteluun.
Noinko on? Mulle laittaa useinkin joku jotain viestiä, mutta yksi tyyppi ihmetyttää. Ei olla edes nähty kolmeen vuoteen, eikä silloinkaan ehditty sänkyhommiin asti. Ei ehdota tapaamista. Kuulumisia vaan kyselee, ja omistaan kertoo.
Epäilen yksinäiseksi. Siksipä olen myös vastaillut.
Joillekin miehille se on sellainen tapa viihdyttää itseään ja pitää yllä säätämisen mahdollisuuta -myös siinä vaiheessa kun on jo uusi löydetty. Seurustelin itse hetken tämmösen tyypin kanssa: oli itse tosi mustasukkainen mun menneisyydestä ja halusi laatia parisuhteen sääntöjä…ja jäi kiinni viestittelystä yms. selkäni takana.
Eromme jälkeen stalkkaili mua somekanavissa ja alkoi kysellä kuulumisia, ehdotella tapaamisia yms. Ei tiennyt, että tunsin naisen jonka kanssa oli ollut minua ennen suhteessa, ja hänen kauttaan kuulin, että mies on jo uudessa suhteessa mutta ehdotteli edelleen säännöllisesti tapaamisia siis muillekin eksilleen. Kaivoin hänen uuden kumppanin yhteystiedot ja laitoin infoa miehen toiminnasta . Tokihan hän varmaan oli näistä asioista kumppanilleen kertonut, sillå korosti aina että rehellisyys on tärkeintä parisuhteessa. Hän siis TODELLA korosti sitä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon pohtinut laittaisinko exälle viestiä. Emme ole puoleen vuoteen olleet lainkaan yhteydessä ja erosimme hiukan huonoissa väleissä. Minulle kävi kuitenkin kiva juttu tässä muutama päivä sitten ja hän tuli heti mieleen, olisin halunnut jakaa asian hänen kanssaan. En tiedä vain haluaako hän enää edes kuulla minusta, joten en taida laittaa kuitenkaan mitään viestiä.
E se ota jos ei annakaan, et häviä mitään jos lähestyt häntä varovasti. Voithan laittaa viestiä että mitä kuuluu ja että olet ajatellut häntä jne. että on ikävä ystävyyttänne. Jos hän ei vastaa niin sitten ei vastaa, tarinanne on ohitse.
Yleensä kirjoitti:
Kukaan ei pääse koskaan suhteen väliin, jos se on kunnossa. Ei edes ex.
Tää on kyllä hämmentävää. Mulle on soittanut toinen kaveri 10 vuoden ja toinen 4 vuoden hiljaisuuden jälkeen. En ymmärrä miksi. Toisen luulin kuolleen jo aikoja sitten kun sairasti syöpää kun viimeksi kuulin....
Koska kaipaan välillä niin paljon, että itkettää.
Riippuu kuka existä ottaa yhteyttä. Jos se, joka merkitsi itselle eniten ottaa yhteyttä, niin ei ihmetytä. Muut jos ottais yhteyttä, niin ihmetyttäis. Tulis niin puskista. Kun taas tää yksi ja sen tekemiset ja tekemättä jättämiset on välillä mielessä itselläkin. Eli sen välillä mielessä olevan yhteydenotto ei yhtään ihmetyttäis vuosienkaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi sen jälkeen entiset säädöt ja yritelmät laittamaan viestiä, kun julkisuuteen paljastui oma äkkirikastumiseni. Eivät neidit ymmärtäneet millään sanaa ei.
Tarinan alun uskon, että kaikki naiset ovat entisiä.
Loppuosa oli hyväö mielikuvitusta.
Moni entinen säätö on facekavereina, ei ole ollut riitoja ja ihan hyvissä väleissä ollaan.
Sen kun tietäisi, miksi. Vaihdoin numeron ja muutin liittymän salaiseksi, somessa en ole joten enää ei yksikään eksä pääse ottamaan yhteyttä keski-ikän kriisissään.
En välttämättä kummemmin haikaillen ja haaveillen, mutta jos mies on sinkku tai muuten olen melko vakuuttunut, ettei haittaa (eli jos suhteessa niin hyvässä ja rakkaudellisessa suhteessa, jossa ei yhdet päiväkahvit julkisella paikalla loukkaa ketään) niin ihan vain moikatakseni voin ottaa yhteyttä ja minuunkin on otettu yhteyttä. Yleensä eroon kuitenkin liittyy pahaa mieltä, joka joudutaan erillään käsittelemään, mutta minusta on ollut kiva voida senkin jälkeen vielä sitten asian yli päästyä toivottaa kaikkea hyvää toiselle ja nähdä, että hyvillä mielin voi kumpikin jatkaa elämäänsä. Alleviivaan nyt sitä, ettei tuollainen mitenkään välttämätöntä ole ja kannattaa jättää ottamatta yhteyttä jos tuntuu, että se loukkaisi jotain. Jos ei siitä huolimatta pysty olla ottamatta yhteyttä vaikka tietää siitä jonkun uuden vaikka pahastuvan niin silloinhan siitä eksästä ei sitten varmaan ollenkaan yli ole kun ajattelee, että sinun pitää saada hänet tavata vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kirjoitti:
Kukaan ei pääse koskaan suhteen väliin, jos se on kunnossa. Ei edes ex.
No pitääkö siihen väliin tunkea? Suhteessa voi olla väliaikainen kriisi tai muu, pitääkö siihen saumaan heti tunkea apajille irrottamaan ja hajottamaan? Eikö olisi parempi olla puuttumatta muiden suhteisiin ja antaa niiden selvitä tai hajota omia aikojaan?
Minulla alkoi sen jälkeen entiset säädöt ja yritelmät laittamaan viestiä, kun julkisuuteen paljastui oma äkkirikastumiseni. Eivät neidit ymmärtäneet millään sanaa ei.