Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihan hirveän paha mieli. Niin paha etten voi edes itkeä.

Vierailija
08.10.2021 |

Jos joku muistaa kun pari päivää sitten kerroin, että mun pojan kuoleman vuosipäivä lähestyy. Se on tänään. Mua sattuu ja mun on vaikea hengittää ja on paha olo. Mulla on niin ikävä. Olisipa hän vielä täällä. Täydellinen lapseni.

Olen niin rikki eikä mulla ole täällä tällä hetkellä ketään kenen kanssa surra ja muistella. Lapset on isän luona ja mä olen ihan yksin. En tiedä pitäisikö mun juoda ja turruttaa mun paha olo edes hetkeksi. Toisaalta mä en halua, mutta jokainen kellon lyömä 21.23 jälkeen tuo muistot liikaa pintaan. Ainakin viime vuonna. Pelottaa. Olisipa joku täällä mun kanssa nyt.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa? Mikä 😂😂

Se hetki. Mua pelottaa, että mulle tulee ihan kamalan paha mieli. Mua pelottaa ne muistot, puhelut, huoli, suru. Kaikki. Mulla on niin ikävä. Tänään en ole voinut edes katsoa poikani kuvaa, koska mua sattuu. Toivottavasti hän tietää siellä jossain, että rakastan häntä niin paljon vaikka en nyt häntä paremmin voi vielä ajatella. ap

Muistako oikein, että siitä on nyt kaksi vuotta?

Nämä ensimmäiset vuosipäivät on pahimpia. Oikeasti. Muuten arki voi rullata hyvin, mutta vuosipäivä on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Sä tulet kuitenkin selviämään. Olet selvinnyt jo nyt pitkälle. Lämmin halaus sinulle ❤️

Muistat. Ja kiitos ❤️ muuten mä olen ihan ok. Uskokaa tai älkää mä käyn ihan töissä. Alotin uudessa työpaikassa pojan kuoleman jälkeen. Kaipasin uusia ihmisiä, että vanhat ei koko ajan tuo muistoja mieleen. Että kyllä me eletään ihan tavallista arkea. Toki on ikävä joka päivä. Mutta tää viimeisin viikko on ollut ihan h elvett iä. Etenkin tänään. Olen niin rikki. Mua koko ajan pelottaa, että jos taas sattuu jotain kamalaa. En haluaisi olla yksin nyt.. ap

Voisitko soittaa jollekin tai pyytää vaikka naapurin tai jonkun ystävän/työkaverin kylään? Kumpa voisin auttaa ❤️

Vierailija
22/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli viisi kuukautta tyttäreni kuolemasta. 😢

Vierailija
24/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäinen elämä oli,miksi päättyi.

Miksi se on sulle tärkeä tieto?

Isä kuoli traagisesti ,varmaankin sen vuoksi kysyin.

Vierailija
25/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa? Mikä 😂😂

Se hetki. Mua pelottaa, että mulle tulee ihan kamalan paha mieli. Mua pelottaa ne muistot, puhelut, huoli, suru. Kaikki. Mulla on niin ikävä. Tänään en ole voinut edes katsoa poikani kuvaa, koska mua sattuu. Toivottavasti hän tietää siellä jossain, että rakastan häntä niin paljon vaikka en nyt häntä paremmin voi vielä ajatella. ap

Muistako oikein, että siitä on nyt kaksi vuotta?

Nämä ensimmäiset vuosipäivät on pahimpia. Oikeasti. Muuten arki voi rullata hyvin, mutta vuosipäivä on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Sä tulet kuitenkin selviämään. Olet selvinnyt jo nyt pitkälle. Lämmin halaus sinulle ❤️

Muistat. Ja kiitos ❤️ muuten mä olen ihan ok. Uskokaa tai älkää mä käyn ihan töissä. Alotin uudessa työpaikassa pojan kuoleman jälkeen. Kaipasin uusia ihmisiä, että vanhat ei koko ajan tuo muistoja mieleen. Että kyllä me eletään ihan tavallista arkea. Toki on ikävä joka päivä. Mutta tää viimeisin viikko on ollut ihan h elvett iä. Etenkin tänään. Olen niin rikki. Mua koko ajan pelottaa, että jos taas sattuu jotain kamalaa. En haluaisi olla yksin nyt.. ap

Voisitko soittaa jollekin tai pyytää vaikka naapurin tai jonkun ystävän/työkaverin kylään? Kumpa voisin auttaa ❤️

Voisin varmaan, mutta en halua häiritä. Kaikilla on omat kiireet ja omat menot ja niin sen pitää ollakin. Kyllä mä soitan jonnekin jos mulle hätä tulee, ei tarvitse sitä huolehtia. ap

Vierailija
26/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen lapsesi? Kannattaisiko lopettaa tuo piehtaroiminen itsesäälissä ja mielikuvissa. Sääliä vain täällä kerjäät. Et ole ainut, jolta lapsi on kuollut.

No entäs sitten? Ei kukaan ole ainut, jolle jotain on tapahtunut. Ap hakee tukea ja lohtua, ja täällä on ihmisiä, jotka haluavat sitä antaa. Se on yksi tarkoitus näille palstoille.

Vierailija
27/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v ja mopokolari. Ole kiltti äläkä kysy lisää, enempää en halua kertoa. ap

Vierailija
28/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri virtuaalinen halaus jos kelpaa. Vuosipäivät voi olla helvetillisiä. Pidä huolta itsestäsi.

Vierailija
29/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia!<3 uskon että poikasi istuu juuri vierelläsi ja toivoo että voisit hyvin.

Vierailija
30/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ❤️ itku tuli!

Vierailija
31/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ poikasi varmasti katsoo sinua jostakin ja ajattelee, että älä äiti itke. Ei hän ole kuollut, hän elää sun muistojen kautta. Halaus!

Vierailija
32/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa sinun ja muidenkin suruun, jotka olette menettäneet lapsen tai muun läheisen. Heillä on hyvä olla. He ovat Jeesuksen luona taivaassa.

Vierailija
33/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💔 Toivottavasti olet saanut käydä tuota läpi ammattilaisen kanssa.

Vierailija
34/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä osanottoni

Itseäni lohduttaa jälleennäkemisen toivo.

Vierailija
35/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤️ poikasi varmasti katsoo sinua jostakin ja ajattelee, että älä äiti itke. Ei hän ole kuollut, hän elää sun muistojen kautta. Halaus!

Olipa kauniisti sanottu. Nyt ne kyynelret tuli .ap

Vierailija
36/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse tietenkään.

näin isästä unta ,valkoisissa vaatteissa tuli tapaamaan.

Vierailija
37/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap hengittelet syvään. Kaikki on hyvin. Ei ole hätää. Lapsellasi on nyt hyvä olla.

Vierailija
38/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten surusi koskettaa ❤

Ikävä ja kaipaus on varmasti suuri. On niin vaikea hyväksyä rakkaan oman lapsen poismeno.

Pystytkö ajattelemaan, että hänen päivänsä olivat täynnä?

Kyyneleet valuvat pitkin poskia 😭

Halaus.

Lämmin osanotto, voimia kaipaukseen ja ikävään ❤

Vierailija
39/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän paljon hyvää energiaa sinulle. 💚Kaikkea hyvää.

Vierailija
40/67 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tuli hirveä olo lukea tätä kun oma 15v on mopoilemassa...