Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain köyhät käy lidlissä

Vierailija
02.12.2014 |

Koska ei ole varaa käydä muualla.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja köyhien tapaan lihava, koska Lidlin paistopiste vetää vastustamattomasti minua puoleensa. Leivonnaisten lisäksi ostan sieltä fitness-tarvikkeita.

Vierailija
22/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:44"]

Olemme köyhiä. velaton omistusasunto, velaton kesämökki, auto, pari ulkomaanmatkaa vuodessa ja asioimme paljon Lidlissä.

[/quote]

Kyllä tuo köyhältä kuulostaa, kun et määritellyt missä asunto ja mökki ovat, autokin taitaa olla toyota. Missä ne sijoitusasunnot Helsingistä? 

[/quote]

Nih, eli turha tulla aukoo päätä jos auto on toyota. Niin.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran jo valmiiksi että vaivaudun tämän kirjottamaan näin selkeeseen provoon. Minä olen köyhä, köyhä kuin kirkon rotta. kk tuloni on alle 600 €, olen opiskelija ja käyn aina lidlissä. Onnekseni asun vanhempieni omistusasunnossa helsingissä ilmaiseski. Vanhempieni jotka omistavat kaksi muutakin asuntoa kantakaupungista, ja asuvat pääkaupunkiseudulla 250 neliöisessä talossa, käyvät aina lidlissä. Voisiko tää lidl juttu jo loppua?

Vierailija
24/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:01"]

Olen köyhä ja köyhien tapaan lihava, koska Lidlin paistopiste vetää vastustamattomasti minua puoleensa. Leivonnaisten lisäksi ostan sieltä fitness-tarvikkeita.

[/quote]

Joo, näinhän se menee. Mulla se vetää puoleensa kaupasta riippumatta :D Olen kuitenkin ihan normipainoinen, joskus menee kuitenkin herkuttelut övereiksi.

Vierailija
25/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat hyvätuloisia ja käyvät lähinnä lidlissä. Miksi maksaa paljon ruoasta, kun lidlistä saa halvemmalla?

Vierailija
26/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää selittelyä. :D Käyn Lidlissä ja mulle on ihan sama, pitääkö joku mua köyhänä. Enkä selittele teillekään tulojani. 

Vierailija
27/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:12"]

Hirveää selittelyä. :D Käyn Lidlissä ja mulle on ihan sama, pitääkö joku mua köyhänä. Enkä selittele teillekään tulojani. 

[/quote]

Ei tässä mitään selitellä, totesin vain faktan. Ennen ei ollut yhtä hyvä valikoima kuin nyt, joten kävin muualla. En tiedä muistaako ketään kuinka suppea se valikoima oli aluksi, kun Lidl tuli Suomeen.

Vierailija
28/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on :( Meilläkin on ok-talon lisäksi vain yksi sijoitusasunto ja lapsia on kuitenkin kolme. Ja autokin on se toyota. Matkustellakaan ei koskaan, paitsi kotimaassa. Perheen vuositulotkin on alle 50t vuodessa ja lainaakin vielä 10 vuotta maksettavana melkein 500 kuussa. Voi nyyh :( Kyllä mua vaan hävettää käydä muiden köyhien kanssa siellä lidlissä, mutta käyn vaan nopsaa verkkareissa ja tukka ponnarilla, sulaudun kivasti joukkoon.

Vierailija
29/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on rahaa käydä vaikkapa prismassa, se raha on vaan sitten pois jostain muusta.

Vierailija
30/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten väsynyt aloitus!

Vierailija
31/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan ruuastani kasvatan tai kerään itse, osan haen ekokaupoista, osan torilta, osan etnokaupoista, osan lidlistä. Lidlin tarjonta on pitkälti samaa kuin kartelliketjuissa. S- ja K-ketjujen hinnoissa on ilmaa, joka näkyy pitkällä aikavälillä. Miksi siis ostaisin tyhjiä kaloreita paikoista, joiden hinnoissa on ilmaa kaupan päälle? Asun leveästi, omistan veneen ja auton ja syön terveellisesti ihan keskivertopalkalla. Vähän kun ajattelee ruuanhankintaansa niin voi tehdä elämänsä mukavammaksi. Miksi ei siis tekisi?

Vierailija
32/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun takana lidlin kassajonossa seisoi eilen minkkiturkkinen venäläinen oligarkki!

Vierailija
33/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:12"]

[/quote]

Ei tässä mitään selitellä, totesin vain faktan. Ennen ei ollut yhtä hyvä valikoima kuin nyt, joten kävin muualla. En tiedä muistaako ketään kuinka suppea se valikoima oli aluksi, kun Lidl tuli Suomeen.

[/quote]

Muistan hyvinkin. Valikoiman suppeus tarkoitti myös sitä, että päiväntarjoukset oli loppu jo klo 10 aamulla. Nyt tuota ongelmaa ei ole: melkein kaikki perusruokatarvikkeet sieltä saa ja tarjoustavaraakin on varattu ainakin yhden päivän edestä. Vielä kun saisivat kuivattuja papuja ja linssejä hyllyyn, niin olisin tyytyväinen.

Vierailija
34/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:40"]

Mun takana lidlin kassajonossa seisoi eilen minkkiturkkinen venäläinen oligarkki!

[/quote]

Svetlana? :O

Vierailija
36/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te hauskoja

Vierailija
37/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä taikka rikas, on järjen köyhyyttä maksaa ruuasta ylimääräistä. Lidl on mainio kauppa!!

Vierailija
38/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka käytte lidlissä kaivatte kuoppaa. Me käymme K-marketissa ja samalla tuemme suomalaista työtä. Ja ihan samaan hintaan sieltä saa ruokaa kuin lidlistä! Aina on 50 euron ruokakassi maksanut 50 euroa. Joten missä se lidlin halpuus on?

Vierailija
39/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkevä ja käyn Lidlissä. Voin myös olla köyhäkin jos Lidlissä käyminen sitä tarkoittaa, ei haittaa :)

Vierailija
40/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääääh... Tiedän paljon hyvätuloisia jotka pihistelevät about kaikessa. Työ on vaativaa, veroprosentti korkea. Mitä hyvätuloisempi, sen tarkempaa on laittaa rahat juuri oikeaan juttuun, vituttaa se veromäärä. Ruuasta ei ole pakko maksaa paljon, ja se on vielä ikuinen menoerä. Helppo säästökohde, vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän