Vain köyhät käy lidlissä
Kommentit (57)
JUST! Olen niin samaa mieltä. Ihme porukka siellä oli, kun kävin
Olemme köyhiä. velaton omistusasunto, velaton kesämökki, auto, pari ulkomaanmatkaa vuodessa ja asioimme paljon Lidlissä.
Vain köyhät käy töissä. Minä olen köyhä, joten käyn molemmissa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:44"]Vain köyhät käy töissä. Minä olen köyhä, joten käyn molemmissa.
[/quote]
Sama juttu: käyn töissä ja Lidlissä. Ergo olen köyhä.
Kyllä näin köyhänä opiskelijana käyn välillä myös lidlissä. Mutta yleensä käyn s-marketissa koska se on lähempänä.
Jep. Pysykää te rikkaat pois sieltä, vois vähän jonot helpottaa... terv. köyhä
Näin minäkin ajattelin joskus aiemmin, mutten enää. Käymme Lidlissä, koska tuoreleipäosasto on nykyään aika kiva, ja vihannes- ja hedelmäosasto tuore ja riittävä arkipäivän tarpeisiin, ei edes tarvitse itse punnita :) Myös muut arkipäivän kokkaamiseen tarvittavat löytyvät sieltä.
Kaikki tuntemani porvarit käyvät Lidlissä. T. Haukilahtelainen
Tämä selvä. Itse käyn kaupassa siellä missä milloinkin huvittaa. Köyhäily on sitäpaitsi tosi cool, mutta tee sinä kuten haluat.
Joo, enhä mä minkään muun takia siellä käy. Ei käydä muuten vaan hakemassa sieltä hyviä paistopisteen tuotteita jne.. Nyt hävettää kun paljastuttiin!
Järjen köyhyyttä on maksaa tuotteista suurempi hinta kun vastaavia ja joskus jopa samoja saa halvemmalla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:42"]
Koska ei ole varaa käydä muualla.
[/quote]meilläpä on varaa vaikka mihin muuhun kivaan kun säästämme ruokakuluissa käymällä paljon Lidlissä :)
Se että ruokakustannuksissa säästää ison kustannuksen, niin suosin LIDLIA, k-kauppa on oikeasti kallis,vaikka maiinostavat halpaa pirkkaa
Meidän kaupungin verotilaston kärjillä oleva ukkeni näyttää käyvän lidlissä ostamassa maitonsa
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:55"]
Meidän kaupungin verotilaston kärjillä oleva ukkeni näyttää käyvän lidlissä ostamassa maitonsa
[/quote]
siis ukkeli
Voi olla totta, tai sit ei? En tiedä muiden tuloja ja menoja. Mä oon köyhä, siks käyn lidlissä ja välillä Prismassa.
Minun vuosituloni ovat 55000 euroa vuodessa ja omistan sijoitusasunnon + vähän pörssiosakkeita.
Mutta ilmeisesti olen kuitenkin köyhä, koska tänään viimeksi kävin Lidlissä. Esimerkiksi piimä siellä on n. 20 snt halvempaa kuin Prisman halvin piimä.
Ennen en käynyt, mutta nykyään löytyy ihan laadukasta ruokaa myös. Joten minä käyn, enkä ole köyhä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:44"]
Olemme köyhiä. velaton omistusasunto, velaton kesämökki, auto, pari ulkomaanmatkaa vuodessa ja asioimme paljon Lidlissä.
[/quote]
Kyllä tuo köyhältä kuulostaa, kun et määritellyt missä asunto ja mökki ovat, autokin taitaa olla toyota. Missä ne sijoitusasunnot Helsingistä?
Joo. Kyllä näin on. Ei mennä sinne.