Miksi Mika Salo ja Annica eroavat?
Annica ja Mika ovat jättäneet avioerohakemuksen yhdessä 17.12. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuteen. Siinä he pyytävät, että heidät tuomitaan avioeroon ilman harkinta-aikaa, koska he ovat asuneet erillään keskeytyksettä viimeiset kaksi vuotta.
Kommentit (18)
Ei kuulu meille eikä kiinnosta. Sata aloitusta samasta asiasta.
Lähden nyt ostamaan hapankorppuja ja juustoa.
Mika ja Annica Salo avioituivat Las Vegasissa elokuussa 2023. He sanoivat toisilleen tahdon maailmankuulussa Little White Wedding Chapelissa.
Häät olivat Salon mukaan hyvin pienet. Paikalla oli vain stand up -koomikko Niko Kivelä puolisonsa kanssa.
Menimme kihloihin viime kesänä, ja jo silloin päätimme, että menemme naimisiin jossain kaukana ja otamme mukaan todistajiksi vain parhaan ystäväpariskunnan, kaksikko kertoi IS:lle.
Myöhemmin aviopari juhlisti häitään Vanajanlinnassa lähipiirinsä kanssa. Hääjuhlissakin teemana näkyi Yhdysvallat.
Ne olivat hienot juhlat. Michael Monroe kävi vetämässä yhden biisin siinä, ja Elastinen kävi vetämässä muutaman. Oli rauhalliset ja kivat, pari kertoi syyskuussa 2023.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011032998.html
https://www.seiska.fi/kotimaa/mika-salon-ja-norikon-kimurantti-avioliit…
Mihinpä tiikeri taidoistaan pääsisi.
mika ei suostunut vaihtamaan nimeä micacsi
Taisi Mika löytää nuoremman naisen.
Siis ovat asuneet pari vuotta jo erillään. Avioparina siis vain pari kk asuivat yhdessä. On se outoa menoa...
Siis ei pidä mennä naimisiin kun jokainen vastaantuleva mimmi saa vekkulin liikekannalle.
ei taida nykypäivänä parisuhteet kestää. Jo vuoden seurustelun jälkeen pitäisi mun mielestä juhlia "kultahäitä" ja timanttihääpäivä voisi olla kolmen vuoden parisuhteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ovat asuneet pari vuotta jo erillään. Avioparina siis vain pari kk asuivat yhdessä. On se outoa menoa...
Siis ei pidä mennä naimisiin kun jokainen vastaantuleva mimmi saa vekkulin liikekannalle.
Mika on varmaan verotuksen takia ollut kirjoilla Tallinnassa. Eiköhän he oikeasti ole eläneet yhdessä saman katon alla, vaikka paperilla asuisivat eri osoitteissa.
Vierailija kirjoitti:
ei taida nykypäivänä parisuhteet kestää. Jo vuoden seurustelun jälkeen pitäisi mun mielestä juhlia "kultahäitä" ja timanttihääpäivä voisi olla kolmen vuoden parisuhteen jälkeen.
Oho. Entä me joilla on parisuhde kestänyt jo 20 vuotta?
Olivat juuri pari viikkoa sitten pariskuntana matkalla Thaimaassa, mitäköhän on tapahtunut?
Mikalla oli lopulta liian pieni, haluatko tietää senteistä vai pankkitilin saldosta ?
Ei jai tuollaisen mulkun kanssa kukaan avioidu kuin hakeakseen erorahat?
Vierailija kirjoitti:
mika ei suostunut vaihtamaan nimeä micacsi
No ehkä Nacci olis sitten Annicalle sopivampaa seuraa.
Mika ei taida olla yksiavioinen. Mikallakin on jo ikää sen verran että kannattaisi jo rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Entä me joilla on parisuhde kestänyt jo 20 vuotta?
Nykyään suhteet ei kestä ja siihen on ihan syykin.
Ihmiset on itsekkäitä ja suhteeseen ei panosteta. Minä, mulle, mun, nyt heti. Puhelimet kourassa mennään ja kumppani jopa tavataan jonkun sovelluksen kautta.
Onneksi olen saanut syntyä aikana, jolloin asiat oli toisin ja elää nuoruuden ajalla, jolloin ihmiset olivat aidompia.
Terveisiä viime kesänä 40 -vuotis hääpäivää viettäneeltä naiselta.
Alapäät ei sopineet yhteen.