Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain köyhät käy lidlissä

Vierailija
02.12.2014 |

Koska ei ole varaa käydä muualla.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi miten  väsynyt aloitus!" - Eipä tuohon taida olla paljojn lisättävää. Jos olisin ilkeä, niin sanoisin, että aloituksen takana on, joku pelokas K-kauppias, jolla on Joulun alla erinomaiset paineet. Voimia vain mahdollisesti  tälle ja muillekin kauppiaille ja yrittäjille. Kyllä me teidänkin liikkeissä tullaan käymään, jos annatte siihen meille hyvän syyn miksi tulla, joka ei useimmille meistä ole se, että haukutte meitä asiakkaita köyhiksi. Olisi ikävää, jos Suomen kaupan rakenne ja tarjoamat palvelut olisivat yhtä monipuoliset, kui vielä vaikka vain muutama kymmenen vuotta sitten. Lidl on osaltaan lisänny valikoimaa ja valinnan varaa ja hyvä niin.

Vierailija
42/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:44"]Vain köyhät käy töissä. Minä olen köyhä, joten käyn molemmissa. 
[/quote]

Sama juttu: käyn töissä ja Lidlissä. Ergo olen köyhä.
[/quote]
itse olen töissä lidlissä. Oon ultraköyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat käy halpahallissa

Vierailija
44/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on niin oikeessa, minäkin olen tosi köyhä kotirouva, omassa velattomassa talossa kyllä asumme Helsingissä ja kaksi uudenkarheaa velatonta farkkuakin löytyy, japsi ja saku. Käyn kerran viikossa Lidlissä ja ostan auton täyteen elintarvikkeita, toki käyn myös S-marketissa satunnaisesti. Ei hävetä yhtään..voisn olla vielä köyhempi jos en kävisi siellä.

Vierailija
45/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Lidlissä ja nauran kaikille jotka ei käy.

Vierailija
46/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te jotka käytte lidlissä kaivatte kuoppaa. Me käymme K-marketissa ja samalla tuemme suomalaista työtä. Ja ihan samaan hintaan sieltä saa ruokaa kuin lidlistä! Aina on 50 euron ruokakassi maksanut 50 euroa. Joten missä se lidlin halpuus on?"

- Oletko ihan oikeasti noin yksinkertainen ja "hieman" hölmö, vai oliko kommenttisi huonoksi vitsiksi tarkoitettu?  - Yksinkertainen kysymys, että minkämaan työvoimaa Suomessa Lidlin ajattelet käyttävän. En sano, etteikö Lidlissä olisi, mitään arvosteltavaa ja puutteita, mutta kyllä niitä puutteita on "hieman" näissä Suomessa (melkein) monopoli asemassa olevien Keskon ja S- ryhmän sisälläkin.  Toivotan siksi tervetulleeksi kaikki, jotka pyrkivät tulemaan näiden kahden toimijan rinnalle, tarjoamaan kuluttajille potenttiaalisia vaihtoehtoja.   

Vierailija
47/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun aivan Lidlin vieressä ja havaintojeni mukaan siellä käy ihmisiä, jotka omistavat uudenkarheita autoja ja laadukkaita talvitakkeja. Nämä vanhemmat ja ruosteisemmat autot kurvaavat S-markettiin.

Vierailija
48/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin luulin, mut yks päivä näin mun leikkaavan kirurgin siellä ja tuskin se mikään köyhä on :)

Vierailija
50/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidl ole kovin halpa. Miksi köyhä siellä kävisi?

Vierailija
51/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:42"]

Koska ei ole varaa käydä muualla.

[/quote]

Ainakin minun kohdalla se pitää täysin paikkansa.

Pitiks tän olla duopolipuljujen markkinointiyritys?

Aika saatanan huonoo markkinointia sanoa suoraan, että samat tuotteet saat Lidlistä halvemmalla.

Vierailija
52/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi hävetä siellä käymistä jos kaikki muutkin on köyhiä. Taitaa olla paljon köyhiä joka kaupungissa kun lidlit aina tupaten täynnä.

Vierailija
53/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:17"]

En tiedä muistaako ketään...

[/quote]

Keitä meidän pitäis muistaa?

Vierailija
54/57 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi siellä vallitseekin sellain suullinen sopimus että ketään ei moikata jos satutaan lidlissä näkemään, ja kohtaamisista ei koskaan puhuta ääneen ettei köyhyys paljastu muille.

Vierailija
55/57 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. T: Myymälävaras

Vierailija
56/57 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:07"]Mun vanhemmat ovat hyvätuloisia ja käyvät lähinnä lidlissä. Miksi maksaa paljon ruoasta, kun lidlistä saa halvemmalla?
[/quote]

Miksi ylipäätään maksaa ruoasta, kun sitä saa leipäjonoista ja varastaakin voi? Miksi ostaa oma, kun voi asua vuokralla? Miksi maksaa vuokraa, kun asuntolassa voi asua ilmaiseksi? Tai siis sossu maksaa. Miksi matkustaa ulkomaille, kun kuitenkin päädyt kotiin? Miksi tehdä lapsia, kun ne kuitenkin joskus kuolee?

Vierailija
57/57 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas idiootteja palsta täynnä!! Pitääkö muka olla köyhä jos käy Lidlissä?! Itse omassa päässä ootte tuon keksiny niinkuin monta muutakin paskajuttua täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi