Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää

Vierailija
02.12.2014 |

Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajautunut olemaan "yksi jätkistä" hyvin monista syistä. En ole mikään kuningatarmehiläinen enkä liiku piireissä, joissa joku alapääjuttujen kertominen on "miehistä", vaan haluan nimenomaan vuorovaikutusta ihminen-ihmiselle sekä välttää alapääjutut, rehentelyn ynnä muun sellaisen. Vain miehiltä olen saanut tuollaista neutraalia ihmisarvoni kunnioitusta ja keskittyä tärkeämpiin ja mielenkiintoisempiin aiheisiin kuin miten pilluni voi tänään - aiheisiin ja tavoitteisiin, jotka on minun itseni ulkopuolella.

Pikkutytöstä keski-ikäiseksi naiseksi olen aina onnistunut loukkaamaan muita naisia tällä minun "oikullani", että mua EI kiinnosta ne monille naisille niin valitettavan tyypilliset sisäiset ristiriidat. Mä EN jaksa tyttöjen iltoja, joissa ahmitaan ja katsotaan jotain aivotonta viihdettä, samalla poraten, miten on niin läski ja aviomieskin pitää ihan tyhmänä, tai baari-iltoja joissa arvostellaan ohikulkevia naisia ja sheikataan persettä vieraille miehille. Mä en myöskään halua puhua kenestäkään pahaa selän takana enkä suostu tuomaan niihin juorunyyttäreihin mitään mun omasta avioliitosta, ja tämä on surullista kyllä aina aiheuttanut ne isoimmat kilarit, kun naiset ei vain voi hyväksyä, että mulla on ihana mies jota arvostan, sen sijaan että puhuisin hänestä kuin jostain neandertalilaisesta, että voitais sitten salaliittolaismaisesti nauraa hänelle likkojen kanssa. Juu kiitos ei.

On totta kai olemassa normaaleja naisia. Nekin on siellä sekaporukoissa miesten kanssa. Ihmisinä.

Juu, on käynyt niin, että miespuolinen kaveri on halunnut tai rakastanut minua. Ne jutut voi kuitenkin miehen kanssa käsitellä riidatta. Naisen kanssa tulisi joku pyhä soti heti ja hyeenalauma kannoilleni...

Juu, todellakin näytän naiselta ja mieskaverini on erittäin miehiä. Emme ole sukupuolitunnuksettoma hylkiöitä. Tämäkin tuntuu raivostuttavan niitä laumanaisia. Huoh.

Luulen, että tämä on sosiaaliluokkaan liittyvä ilmiö Suomessa. Keskimmäisessä luokassa ei ole soveliasta hyväksyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystäväksi. Muka pettää lman sukupuolensa.

Vierailija
142/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:46"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:32"] Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa. Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä? Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :) [/quote] Mitä hyötyä tai iloa meille siitä olisi että sua vituttaa? Me yritämme saada sut ymmärtämään vahingollinen toimintasi. Siitä tässä on kyse. Turhauttaa kun olet noin uppiniskainen. [/quote] Ai, nytkö sitten yritätte kääntää kelkkaanne "ystävällisempään" suuntaan? Sori, mut se raide meni ohi jo! Saitte mitä halusitte! Kiitos ja näkemiin. :) [/quote] Et vain ymmärrä, että sun suuttuminen on vain sivutuote. Tavoite on saada sut tajuamaan. Taitaa olla mahdoton tehtävä. [/quote] Ihan yhtä mahdoton tehtävä on saada sinut ja kaltaisesi ymmärtämään moniakin asioita,mut saat anteeksi.

[/quote]

Mistä se kertoo, että kaikki naiset olivat yhtenä rintamana sua vastaan? Ja harvinaisen aggressiivisesti? Katsopa vähän myös peukutuksia. Omien viestien peukuttaminen on hyvin läpinäkyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:01"]

Olen ajautunut olemaan "yksi jätkistä" hyvin monista syistä. En ole mikään kuningatarmehiläinen enkä liiku piireissä, joissa joku alapääjuttujen kertominen on "miehistä", vaan haluan nimenomaan vuorovaikutusta ihminen-ihmiselle sekä välttää alapääjutut, rehentelyn ynnä muun sellaisen. Vain miehiltä olen saanut tuollaista neutraalia ihmisarvoni kunnioitusta ja keskittyä tärkeämpiin ja mielenkiintoisempiin aiheisiin kuin miten pilluni voi tänään - aiheisiin ja tavoitteisiin, jotka on minun itseni ulkopuolella.

Pikkutytöstä keski-ikäiseksi naiseksi olen aina onnistunut loukkaamaan muita naisia tällä minun "oikullani", että mua EI kiinnosta ne monille naisille niin valitettavan tyypilliset sisäiset ristiriidat. Mä EN jaksa tyttöjen iltoja, joissa ahmitaan ja katsotaan jotain aivotonta viihdettä, samalla poraten, miten on niin läski ja aviomieskin pitää ihan tyhmänä, tai baari-iltoja joissa arvostellaan ohikulkevia naisia ja sheikataan persettä vieraille miehille. Mä en myöskään halua puhua kenestäkään pahaa selän takana enkä suostu tuomaan niihin juorunyyttäreihin mitään mun omasta avioliitosta, ja tämä on surullista kyllä aina aiheuttanut ne isoimmat kilarit, kun naiset ei vain voi hyväksyä, että mulla on ihana mies jota arvostan, sen sijaan että puhuisin hänestä kuin jostain neandertalilaisesta, että voitais sitten salaliittolaismaisesti nauraa hänelle likkojen kanssa. Juu kiitos ei.

On totta kai olemassa normaaleja naisia. Nekin on siellä sekaporukoissa miesten kanssa. Ihmisinä.

Juu, on käynyt niin, että miespuolinen kaveri on halunnut tai rakastanut minua. Ne jutut voi kuitenkin miehen kanssa käsitellä riidatta. Naisen kanssa tulisi joku pyhä soti heti ja hyeenalauma kannoilleni...

Juu, todellakin näytän naiselta ja mieskaverini on erittäin miehiä. Emme ole sukupuolitunnuksettoma hylkiöitä. Tämäkin tuntuu raivostuttavan niitä laumanaisia. Huoh.

Luulen, että tämä on sosiaaliluokkaan liittyvä ilmiö Suomessa. Keskimmäisessä luokassa ei ole soveliasta hyväksyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystäväksi. Muka pettää lman sukupuolensa.

[/quote]

Lue tuo tekstisi. Et sä petä sukupuoltasi olemalla ystävä miehen kanssa, vaan tuolla naisten järjettömällä dissaamisella. Oksettavaa.

Vierailija
144/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:56"]

Pitäisköhän palstamammojen kokoontua torille pitkästä aikaa polttamaan rintsikoita. Hei siskot!! jne... :D

[/quote]

No liivejä en ajatellut polttaa, kun niille on ihan tarvetta, mutta jollekin naistenväliselle solidaarisuusliikkeelle olis todellakin tilausta. Este naisten tasa-arvoisuudelle on yhä ihan liian usein naisten asenteissa.

[/quote]

Tämä kyseisen ketjun sovinistinainen oli toisaalta niin tyhmä ja puhtaan karikatyyrinen, että voi olla myös hyvä trolli.

Vierailija
145/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä naisia, joista miehet ei ikinä kiinnostu. Ymmärrettävästä syystä eli kun ovat niin jätkämäisiä. Poikaporukassa saavat sitten edes jotain huomiota miespuolisilta. Joskus harvoin joku hyvännäköinen tyttä eli poikkeus on näissäkin, mutta ne käytöstavat! Kuin pahimmallakin sialla. Ruokaa syödään suu auki ja vessa-asiat puidaan julkisesti.

Vierailija
146/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä kuin ap. Monia näitä "jätkä"-mimmejä on tullu vastaan, kaikki janoavat vain huomiota. Eikä kukaan jätkistä pidä häntä yhtenä jätkistä... Eriasia eräät lesbo tuttavani jotka vain tulevat hyvin toimiin jätkien kanssa ja saattavat jopa päästä jengiin koska eivät ole heidän seksuaalisen kiinnostuksensa kohteena. Itse tulen hyvin toimeen miesten ja naisten kanssa, mutta minulla on enemmön naisystäviä. Näiden "jätkä"-mimmien mielestä naisia kiinnostaa yleensä laittautuminen, korkkarit jne. Eikä mikään muu. Oma kaveriporukkani on lähinnä "poikatyttöjä", mutta pidän meikeistä hm.

Vierailija
147/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä on keskimmäinen sosiaaliluokka? Oikeasti? Itse olen aina viihtynyt paremmin miesten seurassa kuin naisten seurassa, kuten aiemmin olen jossakin viestissäni maininnutkin. MInulla on kuitenkin enemmän ystäviä naisista, käytännön syistä, ystävyyssuhteet vastakkaiseen sukupuoleen eivät ole helppoja. Oma "sosiaaliluokkani" on vuosien mittaan noussut alhaalta ylös (kuulostaa omasta mielestäni ihan naurettavalta) ja myöskin käytännön syistä (työ, opiskelu) nykyisellä paikkakunnallani uudet ystäväni ovat akateemisesti koulutettuja. Aiemmalla paikkakunnalla suurin osa ystävistäni oli alemman koulutusasteen saaneita, niin itsekin.

Koskaan en ole ystävyyssuhteistani numeroa tehnyt, aina jokaisessa porukassa olemme vastakkaista sukupuolta tasavertaisesti kohdelleet (ei siis tuota arvostelua mistä aiemmin oli puhetta ketjussa). Tämä riippumatta sosiaaliluokasta, sanoisin että enemmänkin ystävyyssuhteet ja käytös vastakkaisen sukupuolen kanssa riippuu ihmisistä, ei koulutusasteesta tai sukupuolesta.

Vierailija
148/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:05"]

[/quote]

Lue tuo tekstisi. Et sä petä sukupuoltasi olemalla ystävä miehen kanssa, vaan tuolla naisten järjettömällä dissaamisella. Oksettavaa.

[/quote]

Ohiksena kysyn vielä, että todellako tämä lainattu kuvittelee olevansa universumin syvällisin ja asiallisin nainen? Itselläni on paljon naispuolisia fiksuja ja asiallisia naisia jotka olen tavannut sen ansiosta etten niputa naisia yhteen kategoriaan ja halvenna heitä. Samalla kuvitellen itse olevani parempi kuin he.

Vierailija
149/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:06"]

Näiden "jätkä"-mimmien mielestä naisia kiinnostaa yleensä laittautuminen, korkkarit jne. Eikä mikään muu. Oma kaveriporukkani on lähinnä "poikatyttöjä", mutta pidän meikeistä hm.

[/quote]

Minua vähän ihmetyttää, missä nämä dissaajanaiset tapaavat nämä kanamaiset naiset? Itseäni kiinnostaa mm. yhteiskunta ja politiikka, ei muoti tai meikit. Eikä mulla ole koskaan ollut vaikeuksia löytää juttuseuraa mm. naispuolisista opiskelukavereista. Toki jos liikkuu ihan amispiireissä, varmaan siellä jututkin ovat usein vähän kevyempiä? Mutta niinhän ne amismiehetkin jauhavat loputtomiin jostain autonosista.

Vierailija
150/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä tajua naista niinkuin toinen nainen tajuaa.
En ymmärrä näitä joiden parhaat kaverit on miehiä! Tai sit ne on ite lepakoita kaapissa.

Vierailija
151/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhutaan niin monista eri naistyypeistä, ettei voi ottaa kantaa. Yksi jätkistä -naisia ovat mm..

se persujohtajanainen, joka vastustaa naisten oikeuksia mitä omituisimmin, populistisimmin perusteluin ja hyysää sellaisia perussovinistisia junttimiehiä

monet maaseudun naiset, jotka ajattelee olevansa jotenkin miehen yläpuolella tehdessään perinteisiä miesten töitä, ja koko maailmankuva on tätä, että "kyllä se on lehmä, joka sitä sonnia vie, vaikka kovin toiselta näyttää laitumella", eli heillä on ajatus, että nainen yleisesti ottaen on huonompi kuin mies mutta he itse ovat onnistuneet kumoamaan tämän luonnonlain äidillisesti hyysäämällä ja eläinnaaraiden tavoin viettelemällä omia vähän simppeleitä miehiään

viisi-kuusikymppiset hr-puolen naiset miesvaltaisissa työyhteisöissä: eivät suostu rekrytoimaan nuoria ja kauniita naisia, ettei "pojilla" mene hommat ihan tuijotteluksi. nämä naiset on monen yrityksen jarru. kuin mustasukkaisia äitejä tai anoppeja. tai ehkä eivät osaa avata sitä cv-tiedostoa tai LinkedIniä... näiden mielestä siis naisen pätevyys tulee iästä ja rumuudesta. ehkä heillä itsellä näin...

mammat, jotka toitottaa olevansa "poikien äitejä". rekrytoidessa törmää näihin, joilla haastattelussa koko ajan menee puheet siihen, miten he on joitain erikoislahjakkuuksia, koska perheessä on niin paljon testosteronia. voi morjes.

sun mielestäsi naiset, jotka ovat sinun miehesi kollegoja ja ystäviä. huono itsetuntosi aiheuttaa sen, että miellät heidät epäreiluiksi jätkämäisiksi naisiksi, aivan kuin miehelläsi ei olisi aivoja vaan hän vain haluisi nussia noita "viettelijättäriä".

Vierailija
152/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhteiskunnan naisvihamielisyyden huipentumahan se tietysti on, ett tyttölapsia pyritään opettaa halveksimaan omaa sukupuoltaan ja liittämään kaikki mahdolliset negatiivisuudet naisiin. Ja hyvin se tuntuu uppoavan joihinkin nuoriin naisiin ja jotkut tietty jatkaa samaa rataa koko elämänsä.

Harvemminhan sitä törmää mieheen, joka alkaa heti ylpeänä avautua, et ei sitten yhtään tule toimeen miesten kanssa, vaan on aina tullut paremmin toimeen naisväen parissa. Kun miehet on niin hvtin pinnallisia, se on vaan sitä ikuista lätkää, pillua, bisseä ja jonkun rotiskon rassailua. Miesten pinnallisuus huipentuu termeihin naistenlehti - miestenlehti: jumaliste, naisten lehdissä sentään on vähän muutakin kuin vain kuvia, ja ehkäpä kaiken hömpän ohessa joku oikeakin juttu. Ja mikäs vikä hömpässä on? Sitä tarvitaan. Vain tekoälykkäät ja tekosyvälliset ihmiset ovat otsa kurtussa ja vakavissan 24/7 ja mieluummin vielä vähän päälle. Ja kun miehet on niin typeriä - on todennäköisempää törmätä älykkääseen naiseen kuin mieheen, niin on luonto naisten ja miesten älykkyyden muovannut. Huippuälykäs on todennäköisemmin sitten mies, mut kuka niitä muutenkaan tapaa koskaan ja sit se megaidioottikin on melko varmasti mies, ja just siinä miesporukassa, jossa hölötetään viime viikonlopun panoista ja lätkämatsista ja potkitaan renkaita. Ja entäs sen juoruamisen määrä, ai herrajesta, miten äijät kehtaa juoruta, ei sitä kestä ja miten ilkeästi vielä...

Et kyl mä en kestä niitä miesten juttuja ja oon niin mielelläni täällä naisvaltaisella duunipaikalla naisten kanssa keskustelemassa.

Homomies noin ehkä voi sanoa, mut moniko heteromies tuollaista paasaa? Mut sitävastoin sellaisiin naisiin kyllä törmää, jotka paasvaavat oman sukupuolensa surkeudesta ja luokattomuudesta (ja samalla kuvittelevat tällä tavalla ilmeisesti nostavan omia osakkeitaan - no kenenpä muiden kuin miesten - silmissä). Heh.

Vierailija
153/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin rikkaus on suhtautua kaikkien sukupuolten edustajiin yhtä avoimin mielin, ja tulla ihmisten kanssa toimeen persoonallisuuden eikä sukupuolielinten perusteella. Minulla on sekä tyttökaveriporukka että miesvaltainen kaveriporukka, ja puheenaiheet vaihtelevat laidasta laitaan molemmissa. Miesten kanssa olen puhunut ruuanlaitosta ja pukeutumisesta, naisten kanssa videopeleistä ja politiikasta. Naisten kanssa puhun toisinaan myös meikkaamisesta ja hiustenlaitosta, miesten kanssa tekniikasta ja kamppailu-urheilusta. Naisten kanssa olen oikeastaan käynyt paljon syvempiä keskusteluja maailman menosta, eettisistä kysymyksistä ja muista suurista aiheista.

Piirejäni yhdistävä asia on myös se, ettei missään niistä arvioida ääneen ketään junttimaisesti ulkonäön perusteella. Seuransa voi valita sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
154/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tullut koskaan ajatelleeksi, että joskus takana voi olla se, että naiset eivät ota porukkaansa. Itse siis haluaisin kuulua naislaumaan ja olla lojaali toisia naisia kohtaan - olen aina halunnut, mutta useimmat tytöt/naiset eivät pidä minusta. Olen aika hiirimäinen ja hiljainen, ettei kyse ole siitä että olisin sanonut jotain väärää. Ei vain tunnu natsaavan, vaikka yrittäisin olla ystävällinen tai tekisin mitä. Olen siis ajautunut miesporukoihin olosuhteiden pakosta, sillä he ovat hyväksyneet minut tällaisenaan joukkoon, tämä on oma kokemukseni vuosien ajalta. Jos en ajoittain olisi noiden miesten seurassa, niin sitten olisin ollut koko elämäni yksin! ps. e ole kukaan aiemmista kirjoittajista.

Vierailija
155/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.

[/quote]

Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan.

Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette.

[/quote]

Minulla on paljon kavereita kummassakin sukupuolessa ja kummankaan sukupuolen en ole kuullut arvostelevan porukassa naisten perseitä ja sääriä. Muuta jutunaihetta on löytynyt mukavasti.

Mutta toisaalta, en ole koskaan ollut jätkä jätkien joukossa, vaan ihan kaveri ja tulen erittäin hyvin toimeen myös naisten kanssa.

Vierailija
156/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut "yksi jätkistä". Miespuolisten kanssa vain on helpompaa olla, tehdä, mennä ja kommunikoida. Ei selän takana puhumista, ei paskan jauhantaa. Jos mennään niin lähdetään heti, jos tapellaan niin asiat sanotaan päin naamaa eikä omassa kuppikunnassa salaa supisten. Ihanaa olla töissä miesvaltaisella alalla.  

-Nainen 32v.

Vierailija
157/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa kaljalla. Aluksi vaihdoimme kuulumiset, josta päästiin keskustelemaan ystäväni uudesta ihmissuhteesta. Puhuimme viiimeksi lukemistamme kirjoista, katsomistamme elokuvista ja muistelimme "vanhoja hyviä aikoja". Muutamien oluiden jälkeen kerroimme hulvattomia juttuja ja vitsailimme elämästä yleensä. Kun olimme lähdössä kotiin, sanoimme että oli mukava nähdä, olet hyvä ystäjä ja nähdään taas pian. Toivotin ystävälle onnea orastavaan parisuhteeseen ja ystäväni lähetti puolisolleni terveisiä. Olemme molemmat heteroita ja keskenämme vastakkaista sukupuolta.

Ottakaapa oppia naistenvihaajasovinistinaiset. Kumpikaan ei puhunut kummastakaan sukupuolesta esineellistävästi. Kumpikaan ei arvostellut kenenkään ulkonäköä. Kumpikaan ei mielistellyt toista. Olemme täysin tasa-arvoisia ja otamme asiat asioina ja ihmiset ihmisenä.

Ja parasta tässä on, että tämä ilta olisi voitu käydä niin että ystävykset olisivat olleet samaa sukupuolta keskenään, kumpaa tahansa.

Vierailija
158/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiologinen interventio:

Mieheni ei jaksanut kuunnella duunipaikkansa miesten sählyporukan armeija- ja tissipersejuttuja. Kun hän sanoi lopettavansa, hän sai kehuja ja suitsutusta suoraselkäisyydestään ja lopulta kävi jopa niin, että miehet pyysivät häntä takaisin, koska olivat asiaa ajateltuaan itsekin aika kypsyneitä noihin stereotyyppisiin puheenaiheisiin.

Minä en jaksanut kuunnella duunipaikkani juoksukoulun naisten juttuja, jotka pyörivät vain muiden naisten haukkumisen ympärillä. (Pakko oli jotain puhua, koska puheen kulku on sen indikaattori, menetkö sopivalla vauhdilla, eli koko ajan tarkkaillaan, pystyykö puhumaan läkähtymättä -> jos pystyy, vauhti hyvä.) On ihan saa-ta-nan kuluttavaa, että fiksut naiset alentuu porukassa juoruilemaan ja heittään kaikenlaista paskaa. Tunnelma oli niin negatiivinen, että alkoi vituttaa koko homma, joten kerroin syytä mainitsematta, että lopetan lenkit heidän kanssaan ja yritän jatkaa yksin juoksua. Useimmat noista naisista laittoi mun kanssa heti välit poikki, lounaalla menevät istumaan kauemmas ja projekteissa viestintä tulee heiltä mulle kolmannen osapuolen kautta. Yksi juoksukouluun jäänyt kollega kertoi, että siellä on lähtöni jälkeen haukuttu mua ja keksitty kaikenlaista mun perheestä. Kuulemma siellä tulkittiin, että olen olevinani ja pidän itseäni jonain prinsessana, kun ei heidän seuransa maistu. Olivat oikein hyvin ymmärtäneen perimmäisen syyn kyllä, sillä minua oli arvosteltu kovin sanoin siitä, miten pidän heitä "kanakorina", vaikka he vain "keskustelevat työasioista".

Ero ei ole biologinen eikä muutenkaan universaali, vaan jostainhan naiset täällä ovat oppineet, että makeanhimo, tyytymättömyys ulkonäköön, siiderin valinta oluen sijaan ja esimerkissäni ilmenyt epäluulo toisia naisia kohtaan on muka normaalia. Samoin kuin miehet ovat jostain oppineet, että miesporukassa on pakko muistella varusmiesaikaa tai höhöttää kiimaisena jonkun tytön tisseille, vaikkei edes kiinnosta.

Kysymys kuuluu, voisiko edes teoriassa miesten foorumilla olla tällainen ketju, jossa haukutaan niitä miehiä, jotka pakenee stereotyyppistä, opittua mieskäytöstä. Eli voisko olla keskustelu, jossa miehet kokevat uhkaksi ne miehet, jotka ei jaksa jauhaa jostain matkaoppaan perseestä tai telkkarijuontajan suihinottosuusta. Enpä usko. Miehet sietää erilaisuutta ja osaa nauraa stereotyyppisyydelleen sekä vaihtaa puheenaiheetta.

Vierailija
159/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]

Olen aina ollut "yksi jätkistä". Miespuolisten kanssa vain on helpompaa olla, tehdä, mennä ja kommunikoida. Ei selän takana puhumista, ei paskan jauhantaa. Jos mennään niin lähdetään heti, jos tapellaan niin asiat sanotaan päin naamaa eikä omassa kuppikunnassa salaa supisten. Ihanaa olla töissä miesvaltaisella alalla.  

-Nainen 32v.

[/quote]

Vai ei miehet puhu selän takana :DDDDD

Ehkä ei sun kuullen, mutta muuten kyllä

Vierailija
160/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:13"]Mies ei ikinä tajua naista niinkuin toinen nainen tajuaa.
En ymmärrä näitä joiden parhaat kaverit on miehiä! Tai sit ne on ite lepakoita kaapissa.
[/quote]

Ikävä kyllä mua ei juurikaan naiset ymmärrä, mut eipä naisetkaan ymmärrä mua. Parhain ystäväni on mies, joka ymmärtää mua ja meillä natsaa juttu todella hyvin yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän