Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää

Vierailija
02.12.2014 |

Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt täällä näitä "yksi jätkistä" -naisia tuntuu olevan, niin kertokaapa lyhyesti, mistä viimeksi mieskavereidenne kanssa juttelitte. Täällä meuhkataan lähinnä, että mikä EI kiinnosta (lapset, sisustus, ruoanlaitto). Mitkä ne puheenaiheet miesten kanssa on, joista naisten kanssa ei voi jutella?

Vierailija
122/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:11"] Mitkä perseennuolennat? Sinäkö sitten nuolet pelkkiä miesten kulleja kun et osaa keskustella heidän kanssaan mistään, edes kriittisesti omasta sukupuolestasi?! :D Säälittävää, mun kun ei tartte olla polvillaan miesten edessä. Sä et näköjää muuta teekään. [/quote] Mikö sussa on vikana? Mitä sulle on tehty? Kuka sua on satuttanut? [/quote] Vastaanapahan nyt silti, vaikka turhaahan se on. Kun luet ketjua niin näet millaisen paskaryöpyn sain niskaani VAIN siksi kun kerroin, että keskustelen töissä miesten kanssa MM. naisten perseistä ja sääristä. Sehän nyt on sitten käännetty niin, että on YKSIN MUN SYYNI, että naisia esineellistetään miesten toimesta. On YKSIN MUN SYYNI, että jotkut miehistä on vain kusipäisiä mulkkuja. Ja vieläpä kaiken lisäksi mut haukutaan perseennuolijaks ja vaikka miksikä muuksi. Miksi siis edes yrittäisin olla asiallinen ketjussa jossa paskaa tulee niskaan kaikesta huolimatta?! Ei ole mun syyni, jos valtaosalla eukoista itsetunto on noin saatana heikko, että syyllistää minut miesten toiminnasta yksinään. Mun itsetunto kyllä kestää arvostelut. Ja tiedän, etten todellakaan ole joka miehen märkäuni. Ei mun tarvikaa olla, riittää että olen sitä yhdelle miehelle! Tiedän myös, että työkaverini ovat minutkin arvioineet jo aikoja sitten, mut mitä väliä? Niin minäkin olen heidät arvioinu ja se siitä. Vaan edelleen MINÄ EN OLE SYYLLINEN MIESTEN KÄYTÖKSEEN!!! Vaikka näin tässä ketjussa kovin väitetäänkin, säälittävää toimintaa heiko itsetunnon omaavilta sidukkavalailta. Säälin todella näitä eukkoja jotka minut haukkuivat. Mut tää keskustelu jää mun osaltani tähän, haukkukaa ja arvostelkaa ihan rauhassa. Ei mun elämäni siihen kaadu. Ja kyllä, tunnen duunikaverini pikkusen paremmi kuin yksikään muu tällä palstalla, mut eihän silläkään ole merkitystä. Muthan juuri leimattiin syylliseksi johonkin, mihin en ole syyllinen. Kannattaisi jokaisen eukon myös vilkasta sinne peiliin ja miettiä miksi äijät arvostelee. En jaksa uskoa, että kovinkaan monesta peilistä kahtelee mitään hyvännäkösiä bikini beibejä. Ei täälläkään.

[/quote]

Olet ymmärtänyt väärin. Ei sua yksin ole syytetty mistään. Sua syytettiin omalta osaltasi miesten käytöksen hyväksymisestä ja vieläpä aktiivisella toiminnalla eli menemällä juttuun mukaan. Kritiikki oli hyvinn raskasta siksi, että hermostuessasi menit sovinistiseksi vielä enemmän. Tytöttely oli räikein. Nytkin haukut muiden ulkonäköä (sinun ulkinäköösi ei ole minun huomatakseni puututtu) ja nimittelet meitä siiderivalaiksi. Sillä ei ole mitään väliä miltä me näytämme. Edistät itse naisten ulkonäköpaineita juurikin sillä, että arvostelet meitä miesten mukana ja "sisäpiiriläisenä" petät meidän muut.

Toivottavasti et oikeasti lähtenyt koska en usko että ymmärsit vieläkään täysin mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:11"] Mitkä perseennuolennat? Sinäkö sitten nuolet pelkkiä miesten kulleja kun et osaa keskustella heidän kanssaan mistään, edes kriittisesti omasta sukupuolestasi?! :D Säälittävää, mun kun ei tartte olla polvillaan miesten edessä. Sä et näköjää muuta teekään. [/quote] Mikö sussa on vikana? Mitä sulle on tehty? Kuka sua on satuttanut? [/quote] Vastaanapahan nyt silti, vaikka turhaahan se on. Kun luet ketjua niin näet millaisen paskaryöpyn sain niskaani VAIN siksi kun kerroin, että keskustelen töissä miesten kanssa MM. naisten perseistä ja sääristä. Sehän nyt on sitten käännetty niin, että on YKSIN MUN SYYNI, että naisia esineellistetään miesten toimesta. On YKSIN MUN SYYNI, että jotkut miehistä on vain kusipäisiä mulkkuja. Ja vieläpä kaiken lisäksi mut haukutaan perseennuolijaks ja vaikka miksikä muuksi. Miksi siis edes yrittäisin olla asiallinen ketjussa jossa paskaa tulee niskaan kaikesta huolimatta?! Ei ole mun syyni, jos valtaosalla eukoista itsetunto on noin saatana heikko, että syyllistää minut miesten toiminnasta yksinään. Mun itsetunto kyllä kestää arvostelut. Ja tiedän, etten todellakaan ole joka miehen märkäuni. Ei mun tarvikaa olla, riittää että olen sitä yhdelle miehelle! Tiedän myös, että työkaverini ovat minutkin arvioineet jo aikoja sitten, mut mitä väliä? Niin minäkin olen heidät arvioinu ja se siitä. Vaan edelleen MINÄ EN OLE SYYLLINEN MIESTEN KÄYTÖKSEEN!!! Vaikka näin tässä ketjussa kovin väitetäänkin, säälittävää toimintaa heiko itsetunnon omaavilta sidukkavalailta. Säälin todella näitä eukkoja jotka minut haukkuivat. Mut tää keskustelu jää mun osaltani tähän, haukkukaa ja arvostelkaa ihan rauhassa. Ei mun elämäni siihen kaadu. Ja kyllä, tunnen duunikaverini pikkusen paremmi kuin yksikään muu tällä palstalla, mut eihän silläkään ole merkitystä. Muthan juuri leimattiin syylliseksi johonkin, mihin en ole syyllinen. Kannattaisi jokaisen eukon myös vilkasta sinne peiliin ja miettiä miksi äijät arvostelee. En jaksa uskoa, että kovinkaan monesta peilistä kahtelee mitään hyvännäkösiä bikini beibejä. Ei täälläkään.

[/quote]

Voi pyhä sylyvi että sää oot yksinkertane! Ei sinua syyllistetä siitä mitä miehet tekevät vaan siitä mitä ihan itse teet. Eli mollaat oman sukupuolesi edustajia jokaisessa viestissäsi. Osa meistä naisista haluaisi, että oltaisiin lojaaleja muille naisille ja että vedettäisiin samaa köyttä. Sitä sinä et tee ja siksi sinusta ei tässä keskustelussa pidetä.

Vierailija
124/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:22"]

[/quote]

Voi pyhä sylyvi että sää oot yksinkertane! Ei sinua syyllistetä siitä mitä miehet tekevät vaan siitä mitä ihan itse teet. Eli mollaat oman sukupuolesi edustajia jokaisessa viestissäsi. Osa meistä naisista haluaisi, että oltaisiin lojaaleja muille naisille ja että vedettäisiin samaa köyttä. Sitä sinä et tee ja siksi sinusta ei tässä keskustelussa pidetä.
[/quote]

Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa.
Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä?
Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :)

Vierailija
125/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei mua kukaan mies arvostele. Olen aika tavallisen näköinen nainen joka on kesällä lämpimällä säällä bikineissä ja talvella en. Kyse ei ole siitä arvostellaanko juuri meitä, vai naisia ylipäätään. Feminismihän on siitä jännä juttu, että kyse ei ole omasta henkilökohtaisesta nahasta, vaan kollektiivisesti KAIKKIEN NAISTEN elämästä, myös sinun. Jotkut jaksaa välillä olla hankaliakin, vaikka se ei todellakaan usein mitään henkilökohtaista etua tuokaan.

Sinä vaikutat kaikkien tekstiesi perusteella hieman vapaamatkustajalta, siltä joka tulee pummilla kyydissä. Mutta varmasti myöhemmin ymmärrät tämän asian, kun tavoittelet jotakin ja törmäät lasikattoon. Et ehkä ole tavannut ikinä avoimen sovinistista miestä. Huutelijat on erikseen. 

Vierailija
126/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että lipsahti lapsellisen puolelle. Anteeksi - jotenkin sitä ei itsekään jaksa pysyä asiallisena kun vastapuoli käyttää jatkuvasti mm. sanoja tyttönen, eukko, sidukkavalas, kukkahattutäti, mamma. Ja tuliko se femakkokin jo mainittua?  

Vierailija
127/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:32"]

Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa. Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä? Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :)

[/quote]

Mitä hyötyä tai iloa meille siitä olisi että sua vituttaa? Me yritämme saada sut ymmärtämään vahingollinen toimintasi. Siitä tässä on kyse. Turhauttaa kun olet noin uppiniskainen.

Vierailija
128/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin ap:n tarkoittavan "yksi jätkistä"-naisilla muuta kuin naisia, jotka yrittävät olla miesmäisiä. Itse tulkitsen tuon niin, että he väittävät tulevansa paremmin toimeen miesten kanssa ja siinä sivussa ns. torjuvat naisseuran.

Tunsin tällaisen naisen enkä oikeasti edes uskoisi, että näitä on olemassa, ellen olisi tavannut häntä. Hän sattui olemaan miesystäväni hyvä ystävä, lähes bestis ja porukan ainoa nainen. Mies kertoi hänestä etukäteen, että muut naiset vihaavat häntä usein, kun ovat kateellisia, kun hän on niin näppärä, osaa huoltaa auton ja muutenkin on kaunis ja silti puhuu niin kuin jätkät. Odotin itsekin ehkä jotain rääväsuuta, mutta kun aikanani hänet tapasin, niin olipas se usikomatonta. Hän tosiaan oli kuin kuningatar, jonka ympärillä työmuurahaiset (jätkäporukka) hääräsi. Puheet olivat rohkeita (mutta aika hyvällä tyylillä, nokkelasti ja aina naisia pilkaten) mutta kaikki lausuttiin käheällä äänellä, silmiä räpsytellen ja niin erittäin naisellisin elein, että ei tullut kyllä yksi jätkistä mieleen. Tämän miesporukan hän piti otteessaan nimenomaan omaa sukupuolta ivaamalla ja nostamalla esiin ns. suosikkeja, joille puhui ja joiden kanssa flirttaisi koko illan. Viis siitä, oliko mies varattu vai ei. Uskomattominta oli tuon miesporukan käytös (kaikki olin tavannut jo useita kertoja aiemmin, itse asiassa oltiin vietetty muutama viikonloppukin yhdessä minä ainoana naisena). Käytännössä heistä jokainen kuolasi tuon naisen perässä ja hän kyllä tiesi sen. Jos joku oli hetken herpaantunut, esim. vaihtoi pari sanaa kanssani, niin jo alkoi rankka piiritys. Istuin sen illan tuppisuuna, kun pelkäsin,m itä suustani saattaisi tulla, jos pääsisin oikeasti sanomaan, mitä hänestä ajattelin.

Eihän tuollainen flirttailulinja loputtiin kestä kun miesporukka löytää tyttöystävät, jotka laittavat ykkösiksi. Nainen teki siinäkin mokan, että kokeili suhdetta useamman miehen kanssa tästä porukasta, eikä tietenkään se toiminut. Ei voi olla hyvä jätkä ja tyttöystävä samaan aikaan.

Hänkin valitsi miesvaltaisen alan ja jaksaa aina parjata omaan sukupuoltaan. Sellainen kuningatarmehiläinen hänestä tuli mieleen, kun yritti lumota kaikki miehet ihan vain siksi, että saisi huomiota ja ihailua.

Vierailija
129/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan avata oman keskustelun sovinistisista kokemuksista, jos se vaikka avaa silmiä, muutenkin olisi "hauska" tietää mihin olette omakohtaisesti törmännyt.

Vierailija
130/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on älykkäitä ja fiksuja naisia. Nostan hattua teille :)

Vierailija
131/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan on loistava esimerkki minkätakia jotkut eivät naisten kanssa viihdy. Vihaista, katkeraa ja idioottimaista tilitystä 4 sivua.

Naiset antavat mahtavan kuvan itsestään :D Ja vielä jaksatte ihmetellä jos joku saa tarpeekseen teidän valloittavasta seurasta.

Vierailija
132/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:32"]

Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa. Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä? Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :)

[/quote]

Mitä hyötyä tai iloa meille siitä olisi että sua vituttaa? Me yritämme saada sut ymmärtämään vahingollinen toimintasi. Siitä tässä on kyse. Turhauttaa kun olet noin uppiniskainen.
[/quote]

Ai, nytkö sitten yritätte kääntää kelkkaanne "ystävällisempään" suuntaan? Sori, mut se raide meni ohi jo!
Saitte mitä halusitte! Kiitos ja näkemiin. :)

Vierailija
133/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:42"]

Tämä ketjuhan on loistava esimerkki minkätakia jotkut eivät naisten kanssa viihdy. Vihaista, katkeraa ja idioottimaista tilitystä 4 sivua.

Naiset antavat mahtavan kuvan itsestään :D Ja vielä jaksatte ihmetellä jos joku saa tarpeekseen teidän valloittavasta seurasta.

[/quote]

Kun aina pelkkä söpöily ja läpändeeri ei aja asiaa. Nainen saa olla vihainen ja jylhä siinä missä mieskin. Enää naisten ei tarvitse keskittyä pelkkään leipomiseen ja jättää politiikka miehille.

Kiva ei ole itseisarvo. Oikeus ja tasa-arvo on!

Vierailija
134/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:32"] Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa. Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä? Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :) [/quote] Mitä hyötyä tai iloa meille siitä olisi että sua vituttaa? Me yritämme saada sut ymmärtämään vahingollinen toimintasi. Siitä tässä on kyse. Turhauttaa kun olet noin uppiniskainen. [/quote] Ai, nytkö sitten yritätte kääntää kelkkaanne "ystävällisempään" suuntaan? Sori, mut se raide meni ohi jo! Saitte mitä halusitte! Kiitos ja näkemiin. :)

[/quote]

Et vain ymmärrä, että sun suuttuminen on vain sivutuote. Tavoite on saada sut tajuamaan. Taitaa olla mahdoton tehtävä.

Vierailija
135/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä ekaksi rekkalesbot mieleen, yök!!

Vierailija
136/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:32"] Kas kun tämä yksinkertainen parantumaton idiootti osaa kyllä lukea ja ymmärtää lukemaansa. Ehkäpä te muut ette ymmärrä sielunsiskojenne tekstejä? Mut kiitos ja hei! Tämä oli mun osaltani nyt tässä, enempää paskaa en teiltä todellakaan kaipaa. Alkaa vaan vituttaa enemmän. Sitähän te halusittekin? Eikö vain? Tehtävä suoritettu! :) [/quote] Mitä hyötyä tai iloa meille siitä olisi että sua vituttaa? Me yritämme saada sut ymmärtämään vahingollinen toimintasi. Siitä tässä on kyse. Turhauttaa kun olet noin uppiniskainen. [/quote] Ai, nytkö sitten yritätte kääntää kelkkaanne "ystävällisempään" suuntaan? Sori, mut se raide meni ohi jo! Saitte mitä halusitte! Kiitos ja näkemiin. :)

[/quote]

Et vain ymmärrä, että sun suuttuminen on vain sivutuote. Tavoite on saada sut tajuamaan. Taitaa olla mahdoton tehtävä.
[/quote]

Ihan yhtä mahdoton tehtävä on saada sinut ja kaltaisesi ymmärtämään moniakin asioita,mut saat anteeksi.

Vierailija
137/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus myös "yksi jätkistä" nainen antaa myös kaveripildeä jollekkin muiden naisten päähän potkimalle jätkäkaverilleen.

Vierailija
138/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:52"]

Tuli kyllä ekaksi rekkalesbot mieleen, yök!!

[/quote]

Mitä sitten vaikka olisimme kaikki 150 kiloisia kaljupäisiä ja tatuoituja lesbonaisia? Mitä sitten?

Mitä eroa sillä on että olisimme Nanson tunikoihin pukeutuvia, urbaaneja luonnonkauniita nuoria naisia?

Mitä väliä?

Vierailija
139/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän palstamammojen kokoontua torille pitkästä aikaa polttamaan rintsikoita. Hei siskot!! jne... :D

Vierailija
140/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:56"]

Pitäisköhän palstamammojen kokoontua torille pitkästä aikaa polttamaan rintsikoita. Hei siskot!! jne... :D

[/quote]

No liivejä en ajatellut polttaa, kun niille on ihan tarvetta, mutta jollekin naistenväliselle solidaarisuusliikkeelle olis todellakin tilausta. Este naisten tasa-arvoisuudelle on yhä ihan liian usein naisten asenteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi