Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää

Vierailija
02.12.2014 |

Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari tällaista. Toinen aina selittää, miten tosiaan tulee kaverina niin hyvin miesten kanssa juttuun ja niin syvä ymmärrys on kaverimielessä kaikkien miesten kanssa. Hän seurustelee, ja on pettänyt toistuvasti kumppaniaan näiden 'vain kavereiden' kanssa. Ei ole jäänyt kumppanilleen kiinni..

Toinen on taas ihan normaali, ei kerjää vain huomiota miehiltä kuten tuo eka tapaus.

Vierailija
222/225 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistä, että mies/miehet sanovat naiselle, että hän on erilainen? Ei erilainen sinä mielessä, että olisi jotenkin ainutlaatuisen ihana, vaan että miehet sanovat naisen olevan erilainen nimenomaan muihin naisiin verrattuna? Tai ehkä enemmänkin erikoinen/poikkeava?

Minä olen tätä saanut kuulla kaikilta miesystäviltäni ja olen aina miettinyt onko kyseessä jonkinlainen kehu ("olet parempi kuin muut naiset") vai moite ("mikset ole sellainen kuin muut naiset") vai mistä on kyse. Joka tapauksessa miehetkin, yllätys yllätys, näyttävät monesti mieltävän naiset aika stereotyyppisiksi olioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Ja näin uhoaa nainen, joka on sitä mieltä, että hänhän ei muiden mielipiteistä piittaa - niin paitsi sen miesporukan, jonka kanssa kikattaa perseiden edessä. Itse olen aina myös leikki-iästä asti olosuhteiden pakosta ollut miesten kanssa enemmän kuin naisten, joten olen jotakin oppinut ns. miehisestä ajattelutavasta. Se ei mitenkään tarkoita, että vaikka tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen, tulisin heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten kanssa. Mutta se, mitä olen miesten ajattelusta oppinut, on kylläkin, että he eivät tälläistä oikeasti arvosta. Heistä on huvittavaa tietysti, että joku nainen lähtee tälläiseen mukaan ja pikkupoikamaisessa räkättelyssä on aina viehätyksensä. Mutta jos  he OIKEASTI arvostavat seurassaan olevaa naista, he eivät tietenkään ala arvostelemaan naisten perseitä ääneen. Kuten minä en arvostele miesten perseitä tai etumuksia tai ylipäätään tee seksistisiä huomautuksia miehistä. Huumori ja läppä on toki asia erikseen. Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia  naisia kohtaan. Ja make  no mistake baby: he tietävät, että tällä käytökselläsi nuolet heidän persettään. Ja tietysti siitä tykkäävät, kun saavat sinua kyykyttää ja naureskella sinulle sen vuoksi takana päin. Sillä sen he tekevät, kun et ole kuulemasa. Todennäköisesti jonkun toisen kaltaisesi naisen kanssa. [/quote] Ai, sä luulet tietäväs mitä miehet musta ajattelee? :D Noh, mielikuvituksesi on kyllä omaa luokkaansa. Harmi vain kun et edes tunne mua. Kova olet arvostelemaan, mutta totuuttahan sinä et tiedä. ;) Mut tottakai! Kuvittele mitä lystäät, sinähän sen totuuden paremmin tiedätkin!

[/quote]

ny meni jollain hiekat pilluun :-D

Vierailija
224/225 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:58"]

En tunne rempseitä ja reteitä wannabe-miehiä. Viihdyn itse paremmin miesten seurassa kuin naisten, ystäviä on kummastakin sukupuolesta, enemmän naisista, koska miesten kanssa ystävyyssuhteet eivät vain onnistu loppupeleissä. Uskon täysin mitä nro 11 kirjoitti miesten "naismoodista", niin se vaan taitaa mennä, mutta on se sama toisinpäinkin, tosin riippuu siitä millainen saalis mies olisi. Se on säälittävää. En tykkää juoruilla, siinä suurin syy miksi olen rennompi miesporukassa, ei tarvitse samalla tavoin vahtia seluksiaan ja kommunikaatiossa voi paremmin luottaa siihen mitä saa.

[/quote]Et tykkää juoruilla ja siksi viihdyt miesporukoissa? Buaahhhaa...miehet on kauheita juoruilemaan, mut ne ei ilmeisesti juoruile sun nokan edessä - ne eivät suo sinulle sitä etuoikeutta. Se on se naismoodi. Ja sit nämä naisset luulevat olevansa jotenkin pidettyjä ja arvostettuja, ei elämä.

Olen itse joutunut/saanut olla pienen elämäni miesvaltaisissa porukoissa (veljeni + harrastukset) ja kyllä on luulot miesten ylemmyydestä (joita edellinenkin kommentoija vaivihkaa tuputtaa) karisseet totaalisesti. Samanlaisia draamailijoita, juoruajia sitä ollaan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
225/225 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"]Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia  naisia kohtaan.

[/quote]

Heh, 2014 kirjoittaja on nyt ymmärtänyt vähän väärin. Kyse ei todellakaan ole mistään lojaalisuudesta, vain naiset ajattelevat tuolla tavalla, sukupuolten välisenä sotana asiaa. Ja se arvosteleminen, sinulle se selvästi tarkoittaa myös negatiivisten piirteiden esille tuontia, kun miehille se yleensä on naisten ulkonäön arvostamista, sitä mikä miellyttää, sitä kommentoidaan, ei siitä mikä ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän