"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää
Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"]
Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.
[/quote]
Ja näin uhoaa nainen, joka on sitä mieltä, että hänhän ei muiden mielipiteistä piittaa - niin paitsi sen miesporukan, jonka kanssa kikattaa perseiden edessä.
Itse olen aina myös leikki-iästä asti olosuhteiden pakosta ollut miesten kanssa enemmän kuin naisten, joten olen jotakin oppinut ns. miehisestä ajattelutavasta. Se ei mitenkään tarkoita, että vaikka tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen, tulisin heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten kanssa.
Mutta se, mitä olen miesten ajattelusta oppinut, on kylläkin, että he eivät tälläistä oikeasti arvosta. Heistä on huvittavaa tietysti, että joku nainen lähtee tälläiseen mukaan ja pikkupoikamaisessa räkättelyssä on aina viehätyksensä. Mutta jos he OIKEASTI arvostavat seurassaan olevaa naista, he eivät tietenkään ala arvostelemaan naisten perseitä ääneen. Kuten minä en arvostele miesten perseitä tai etumuksia tai ylipäätään tee seksistisiä huomautuksia miehistä. Huumori ja läppä on toki asia erikseen.
Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia naisia kohtaan.
Ja make no mistake baby: he tietävät, että tällä käytökselläsi nuolet heidän persettään. Ja tietysti siitä tykkäävät, kun saavat sinua kyykyttää ja naureskella sinulle sen vuoksi takana päin. Sillä sen he tekevät, kun et ole kuulemasa. Todennäköisesti jonkun toisen kaltaisesi naisen kanssa.
[/quote]
Ai, sä luulet tietäväs mitä miehet musta ajattelee? :D Noh, mielikuvituksesi on kyllä omaa luokkaansa. Harmi vain kun et edes tunne mua. Kova olet arvostelemaan, mutta totuuttahan sinä et tiedä. ;)
Mut tottakai! Kuvittele mitä lystäät, sinähän sen totuuden paremmin tiedätkin!
Minulla on enemmän miehiä kavereina, kuin naisia, mutten tunne itseäni mitenkään mismäiseksi... Liikun enimmäkseen poikaystäväni kavereiden kanssa, jotka ovat pääasiassa miehiä. Tulen heidän kanssa tosi hyvin juttuun ja minua pyydetään mukaan illanviettoihin, lätkämatseihin, kaljalle ym. Ja kyse ei siis ole siitä, että poikaystäväni yrittäisi raahata minua kaikkialle tai roikkuisin hänessä. Se on vaan jotenkin tullut luontevaksi ja viihdyn heidän seurassa erinomaisesti. Toki käyn myös naispuolisten kavereiden/ystävien kanssa bailaamassa ja kahvilla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan. Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette. [/quote] No ohhoh, olipas analyysiä taas kerran. :D Mitähän pahaa siinä nyt on jos tokasen naisesta jota miehet kuolaa, et pikkusen korkeemmat korot korostaisi kauniisti perssausta ja sääriä? En näe tota edelleenkään pahana asiana. Mutta ehkäpä nyt sun henkilökohtainen elämäsi kärsii tuosta niin pahoin, että pitää ihan mua syyttää tästä kaikesta. :D Voin sanoa, että ei naisetkaan sen parempia ole tuossa asiassa. Miehiä tuijotellaan häpeilemättä ja arvostellaa niin perseet kuin vatsan seutukin, miksi siis sama käytös naisilta on hyväksyttävää, mutta miehiltä se on maailman kamalin asia? :D Samanlaisia seksiobjekteja kumpikin sukupuoli on toistensa silmissä. Ja kyllähän sitä on ilo katsella kauniin naisen kaunismuotoista persettä siinä missä komean miehen lihaksikasta six packia. [/quote] No ei mun naispiireissäni arvostella miesten ulkonäköä, kuin todella harvoin ja se on tyyliin jotakin: olipa kiva tukka, tai tyyli, tai olipa suloinen mies (sis. käytös), mun miespiireissäni ei arvostella naisia ylipäätään mitenkään. Suosittelisin sulle piirien vaihtamista jos liikuskelet tuollaisten junttien seurassa, elämänlaatu paranee. Ei tulisi mieleenkään kommentoida ketään naista halveksivasti tai esineellistävästi miesten seurassa. Keskustelkaa välillä vaikka sun naiskavereiden taidoista, tai opintomenestyksestä, mitä eikö tulisi juttua? Vähän kuivakka aihe vai sun piireihin? :) [/quote] Älähän jaksa paskaa jauhaa! :D Ette muka arvostele miehiä? Jokainen nainen tekee sitä! :D Mutta valehtele vain itsellesi, mitä enemmän valehtelet sen enemmän uskot omiin valheisiisi vain.
[/quote]
No ei, ei me kyllä arvostella. En tiedä johtuuko se siitä, että olemme kaikki yli kolmekymppisiä, akateemisesti koulutettuja naisia, vai eivätkö kaikki naiset kykene samaan. Kun minä en ylipäätään ajattele alapäälläni, enkä koe tarvetta arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella suuntaan tai toiseen. Toki arvostelen ihmisiä mutta useimmiten vain omassa päässäni ja tekojen mukaan. Jos joku hyvännäköinen kundi saa ajatukseni hetkeksi puoleensa, ei se eikä kukaan muukaan tule asiasta kuulemaan. Harrastan mm. naisporukassa lajia jossa näen treenattuja nuoria miehiä puolipukeissa jatkuvasti, mutta kertaakaan ei kukaan ole kommentoinut asiaa mitenkään, ei kuulu siellä kulttuuriin, puolin eikä toisin.
Mä olen itse harrastanut tuota siinä kahdenkympin korvilla. Näin jälkeenpäin hävettää, mutta toisaalta jotenkin ymmärrän. Kuten joku jo aiemmin asian ilmaisi, hyväksyntäähän me kaikki vaan halutaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:53"]
Tympeä ja hapan todellakin kuvaa sinua paremmin kuin uskotkaan, myös kukkahattutäti on osuva kuvaus. Edelleen on pahempiakin naisia maailmassa, mutta nyt kaadetaan KOKO naisväen arvostelut mun niskaan?! :D Säälittävää yrittää syyttää mua jostain mitä miehet tekee kokoajan ja ympäri maailman. :D Sori tyttöset, mut mä en todellakaan yksin ole syyllinen mihinkään ja vielä vähemmän mun käytös EI vaikuta koko maailman laajuisesti (saati edes valtakunnallisesti!!!) miesten suhtautumiseen naisia kohtaan. Ihan sama vaikka mököttäisin äijä porukassa ton takia, niin luuletteko miesten muuttavan käytöstään? :D Aika on suuret luulot nyt joillakin mammoilla itestään ja etenkin kaikista naisista. :D
[/quote]
KukkahattuTÄTI ja TYTÖTTELY. Olet parantumaton idiootti.
Muutos lähtee itsestä. Ei ole mitään ulkoista tahoa joka taistelee tasa-arvoisuuden sulle, sun pitää osallistua siihen ITSE.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"]
Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.
[/quote]
Ja näin uhoaa nainen, joka on sitä mieltä, että hänhän ei muiden mielipiteistä piittaa - niin paitsi sen miesporukan, jonka kanssa kikattaa perseiden edessä.
Itse olen aina myös leikki-iästä asti olosuhteiden pakosta ollut miesten kanssa enemmän kuin naisten, joten olen jotakin oppinut ns. miehisestä ajattelutavasta. Se ei mitenkään tarkoita, että vaikka tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen, tulisin heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten kanssa.
Mutta se, mitä olen miesten ajattelusta oppinut, on kylläkin, että he eivät tälläistä oikeasti arvosta. Heistä on huvittavaa tietysti, että joku nainen lähtee tälläiseen mukaan ja pikkupoikamaisessa räkättelyssä on aina viehätyksensä. Mutta jos he OIKEASTI arvostavat seurassaan olevaa naista, he eivät tietenkään ala arvostelemaan naisten perseitä ääneen. Kuten minä en arvostele miesten perseitä tai etumuksia tai ylipäätään tee seksistisiä huomautuksia miehistä. Huumori ja läppä on toki asia erikseen.
Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia naisia kohtaan.
Ja make no mistake baby: he tietävät, että tällä käytökselläsi nuolet heidän persettään. Ja tietysti siitä tykkäävät, kun saavat sinua kyykyttää ja naureskella sinulle sen vuoksi takana päin. Sillä sen he tekevät, kun et ole kuulemasa. Todennäköisesti jonkun toisen kaltaisesi naisen kanssa.
[/quote]
En tätä paremmin tiivistäisi.
[/quote]
Jaa, minusta tuosta saa sen käsityksen, että ensinnäkin kaikki miehet ajattelevat samalla tavalla asioista ja toiseksi he ovat idiootteja jotka eivät tunnista milloin joku on aito ja milloin teeskentelee jotain miellyttämisenhalusta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:53"]
Tympeä ja hapan todellakin kuvaa sinua paremmin kuin uskotkaan, myös kukkahattutäti on osuva kuvaus. Edelleen on pahempiakin naisia maailmassa, mutta nyt kaadetaan KOKO naisväen arvostelut mun niskaan?! :D Säälittävää yrittää syyttää mua jostain mitä miehet tekee kokoajan ja ympäri maailman. :D Sori tyttöset, mut mä en todellakaan yksin ole syyllinen mihinkään ja vielä vähemmän mun käytös EI vaikuta koko maailman laajuisesti (saati edes valtakunnallisesti!!!) miesten suhtautumiseen naisia kohtaan. Ihan sama vaikka mököttäisin äijä porukassa ton takia, niin luuletteko miesten muuttavan käytöstään? :D Aika on suuret luulot nyt joillakin mammoilla itestään ja etenkin kaikista naisista. :D
[/quote]
KukkahattuTÄTI ja TYTÖTTELY. Olet parantumaton idiootti.
Muutos lähtee itsestä. Ei ole mitään ulkoista tahoa joka taistelee tasa-arvoisuuden sulle, sun pitää osallistua siihen ITSE.
[/quote]
Kiitos samoin! ♡
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa, minusta tuosta saa sen käsityksen, että ensinnäkin kaikki miehet ajattelevat samalla tavalla asioista ja toiseksi he ovat idiootteja jotka eivät tunnista milloin joku on aito ja milloin teeskentelee jotain miellyttämisenhalusta.
[/quote]
No ei saa. Tää on aika kauniisti kirjoitettu miehistä, että he kyllä näkevät tuon yhden perseennuolennat selkeästi. ohis
Kerran salaa kuuntelin näitä ns. naisten juttuja, mitä he höpöttävät aina jossain naisten vessassa tms.
Kyllä kylmäsi. Jos mies sanoo jotain hyvistä tisseistä tai perseestä, niin kyllä se on nainen joka vetää sen excel taulukon ja pistää ukot tarkkaan syyniin hyveiden ja paheiden perusteella, eikä mikään ole pyhää. Ihan niinkuin ukot olis jotain tarjouslihoja, joista otetaan se sopivin.
"Sukupuoli kuitenkin isosti vaikuttaa juttuihin. Naiset keskustelee enemmän perhesuhteista, vauvoista, sisustuksesta, me naiset lehden viimeisimmästä jutusta, kuninkaallisista, vaatteista jne."
Voi pyhä helvetti sentään tätä tyhmyyden määrää, painunpa sirottelemaan tuhkaa päälleni.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:53"] Tympeä ja hapan todellakin kuvaa sinua paremmin kuin uskotkaan, myös kukkahattutäti on osuva kuvaus. Edelleen on pahempiakin naisia maailmassa, mutta nyt kaadetaan KOKO naisväen arvostelut mun niskaan?! :D Säälittävää yrittää syyttää mua jostain mitä miehet tekee kokoajan ja ympäri maailman. :D Sori tyttöset, mut mä en todellakaan yksin ole syyllinen mihinkään ja vielä vähemmän mun käytös EI vaikuta koko maailman laajuisesti (saati edes valtakunnallisesti!!!) miesten suhtautumiseen naisia kohtaan. Ihan sama vaikka mököttäisin äijä porukassa ton takia, niin luuletteko miesten muuttavan käytöstään? :D Aika on suuret luulot nyt joillakin mammoilla itestään ja etenkin kaikista naisista. :D [/quote] KukkahattuTÄTI ja TYTÖTTELY. Olet parantumaton idiootti. Muutos lähtee itsestä. Ei ole mitään ulkoista tahoa joka taistelee tasa-arvoisuuden sulle, sun pitää osallistua siihen ITSE. [/quote] Kiitos samoin! ♡
[/quote]
Mitä minä teen? Mitä minä juuri nyt teen??? Siitä huolimatta, että joku hölmö sovinistinainen tytöttelee ja kutsuu kukkahattutädiksi, minä silti jatkan. Tätä me naiset saamme kestää juuri sinun kaltaistesi naisten takia jotka eivät uskalla seurassa mököttää jos läpät menevät sovinistiseen suuntaan. Minulla ei ole tarve kerjätä miesten huomiota ja hyväksyntää. Toiset uskaltavat olla muutakin kuin kivoja ja söpöliinejä jos asia on oikea.
Mutta luuletko, että se on kivaa? Luuletko, että minä HALUAN olla tympeä ja hapan? Olisin mielummin kiva kuten sinä, mutten suostu syömään periaatteitani ja halventamaan sukupuoltani ja täten myös itseäni. Mielummin aito kuin epäaito.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei saa. Tää on aika kauniisti kirjoitettu miehistä, että he kyllä näkevät tuon yhden perseennuolennat selkeästi. ohis
[/quote]
Mitkä perseennuolennat?
Sinäkö sitten nuolet pelkkiä miesten kulleja kun et osaa keskustella heidän kanssaan mistään, edes kriittisesti omasta sukupuolestasi?! :D Säälittävää, mun kun ei tartte olla polvillaan miesten edessä. Sä et näköjää muuta teekään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:11"]
Mitkä perseennuolennat? Sinäkö sitten nuolet pelkkiä miesten kulleja kun et osaa keskustella heidän kanssaan mistään, edes kriittisesti omasta sukupuolestasi?! :D Säälittävää, mun kun ei tartte olla polvillaan miesten edessä. Sä et näköjää muuta teekään.
[/quote]
Mikö sussa on vikana? Mitä sulle on tehty? Kuka sua on satuttanut?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:11"]
Mitkä perseennuolennat? Sinäkö sitten nuolet pelkkiä miesten kulleja kun et osaa keskustella heidän kanssaan mistään, edes kriittisesti omasta sukupuolestasi?! :D Säälittävää, mun kun ei tartte olla polvillaan miesten edessä. Sä et näköjää muuta teekään.
[/quote]
[/quote]
Mikä sussa on vikana? Kuka sua on satuttanu? Mitä sulle on tehty?
Joo siis minulla näitä naisia ystävinä. Nyt yli 30-v ja nelikymppisinä valittavat kun jätkät ei enää pidä yhteyttä ja eivät ymmärrä kun ei ehdi tapaamaan kun ko jätkät perustaa perheitä.
Kuten tässä ketjussa aiemminkin jo todettu, miehet eivät käännä toisilleen selkää ja ala pyristelemään irti sukupuolestaan. Jotkut naiset niin tekevät ja saattavat siitä hyötyä hetkellisesti, mutta lopulta kannattaisi kuitenkin hyväksyä tosiasiat. Miesten rintama pitää. Naiset tekevät vain itselleen hallaa mollaamalla sukupuoltaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"]
[/quote]
[/quote]
Joku nainen sai enemmän huomiota miehiltä. Mokoma kikatteleva ja nipottava kanafemakko.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
Vastaanapahan nyt silti, vaikka turhaahan se on.
Kun luet ketjua niin näet millaisen paskaryöpyn sain niskaani VAIN siksi kun kerroin, että keskustelen töissä miesten kanssa MM. naisten perseistä ja sääristä. Sehän nyt on sitten käännetty niin, että on YKSIN MUN SYYNI, että naisia esineellistetään miesten toimesta. On YKSIN MUN SYYNI, että jotkut miehistä on vain kusipäisiä mulkkuja.
Ja vieläpä kaiken lisäksi mut haukutaan perseennuolijaks ja vaikka miksikä muuksi. Miksi siis edes yrittäisin olla asiallinen ketjussa jossa paskaa tulee niskaan kaikesta huolimatta?! Ei ole mun syyni, jos valtaosalla eukoista itsetunto on noin saatana heikko, että syyllistää minut miesten toiminnasta yksinään.
Mun itsetunto kyllä kestää arvostelut. Ja tiedän, etten todellakaan ole joka miehen märkäuni. Ei mun tarvikaa olla, riittää että olen sitä yhdelle miehelle!
Tiedän myös, että työkaverini ovat minutkin arvioineet jo aikoja sitten, mut mitä väliä? Niin minäkin olen heidät arvioinu ja se siitä.
Vaan edelleen MINÄ EN OLE SYYLLINEN MIESTEN KÄYTÖKSEEN!!! Vaikka näin tässä ketjussa kovin väitetäänkin, säälittävää toimintaa heiko itsetunnon omaavilta sidukkavalailta. Säälin todella näitä eukkoja jotka minut haukkuivat.
Mut tää keskustelu jää mun osaltani tähän, haukkukaa ja arvostelkaa ihan rauhassa. Ei mun elämäni siihen kaadu.
Ja kyllä, tunnen duunikaverini pikkusen paremmi kuin yksikään muu tällä palstalla, mut eihän silläkään ole merkitystä.
Muthan juuri leimattiin syylliseksi johonkin, mihin en ole syyllinen. Kannattaisi jokaisen eukon myös vilkasta sinne peiliin ja miettiä miksi äijät arvostelee. En jaksa uskoa, että kovinkaan monesta peilistä kahtelee mitään hyvännäkösiä bikini beibejä. Ei täälläkään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"]
[/quote]
[/quote]
Joku nainen sai enemmän huomiota miehiltä. Mokoma kikatteleva ja nipottava kanafemakko.
[/quote]
No nyt menee todella todella lapselliseksi. I'm out.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Kyseessä on periaate. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paskamaiseen esineellistämiseen mukaan. Vain heikko tekee typeryyksiä ryhmän mukana. Etkö käsitä? Esineellistäminen rappeuttaa naisen asemaa. Ja kaikki suoraselkäiset ja rohkeasti itseään puolustavat naiset ovat "vitun hiekkapillufemakkoja". Kyllä, mököttäisit. Sekin olisi parempi kuin nuolla jätkien perseitä ja halventaa omaa sukupuoltaan. [/quote] En nuoleskele ketään, enkä myöskään halvenna omaa sukupuoltani. Sinä ehkä haluat miehiltä hyväksyntää tavalla tai toisella? Mulle se nyt on yks ja sama mitä miehet musta ajattelee, kyllä mä keskusteluun mukaan lähden jos kysytään mielipidettä. Pystyn myös keskustelemaan miesten kanssa vaikka autoista jos niistä puhetta tulee.
[/quote]
Uskomatonta, ettet tajua. Kyse ei ole sinusta vaan meistä kaikista. Heitteletkö roskia kadulle, koska ei yhden ihmisen roskat mihinkään vaikuta? Mullekin on aivan sama mitä mieltä miehet susta ajattelee. Mutta se ei ole aivan sama että mitä miehet ajattelevat naisista yleensä. Vähän paha yrittää taistella tasa-arvoisuuden puolesta kun oman "joukkueen" jäsenet paskovat periaatteille minkä ehtivät.
Ja nimenomaan mua ei kiinnosta pätkääkään sääriä ja persettä arvioivien sikojen hyväksyntä. Siksipä olenkin tällainen tympeä ja hapan femakko.
[/quote]
Tympeä ja hapan todellakin kuvaa sinua paremmin kuin uskotkaan, myös kukkahattutäti on osuva kuvaus.
Edelleen on pahempiakin naisia maailmassa, mutta nyt kaadetaan KOKO naisväen arvostelut mun niskaan?! :D Säälittävää yrittää syyttää mua jostain mitä miehet tekee kokoajan ja ympäri maailman. :D
Sori tyttöset, mut mä en todellakaan yksin ole syyllinen mihinkään ja vielä vähemmän mun käytös EI vaikuta koko maailman laajuisesti (saati edes valtakunnallisesti!!!) miesten suhtautumiseen naisia kohtaan.
Ihan sama vaikka mököttäisin äijä porukassa ton takia, niin luuletteko miesten muuttavan käytöstään? :D Aika on suuret luulot nyt joillakin mammoilla itestään ja etenkin kaikista naisista. :D