Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää

Vierailija
02.12.2014 |

Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:13"]Mies ei ikinä tajua naista niinkuin toinen nainen tajuaa. En ymmärrä näitä joiden parhaat kaverit on miehiä! Tai sit ne on ite lepakoita kaapissa. [/quote] Ikävä kyllä mua ei juurikaan naiset ymmärrä, mut eipä naisetkaan ymmärrä mua. Parhain ystäväni on mies, joka ymmärtää mua ja meillä natsaa juttu todella hyvin yksiin.

[/quote]

Ai siksi koska kaikki naiset puhuvat vain sisustuksesta ja juoruavat?

Vierailija
162/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]

Olen aina ollut "yksi jätkistä". Miespuolisten kanssa vain on helpompaa olla, tehdä, mennä ja kommunikoida. Ei selän takana puhumista, ei paskan jauhantaa. Jos mennään niin lähdetään heti, jos tapellaan niin asiat sanotaan päin naamaa eikä omassa kuppikunnassa salaa supisten. Ihanaa olla töissä miesvaltaisella alalla.  

-Nainen 32v.

[/quote]

Vai ei miehet puhu selän takana :DDDDD

Ehkä ei sun kuullen, mutta muuten kyllä

[/quote]

No ei ole juttu kiertänyt takaisin, vaikka ollaan käyty kaljoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:13"]Entäpä muuten lesbo? Voiko miehet suhtautua tämmöseen rennommin vai tuleeko se biologia siinäkin vastaan? Ihan rehellisesti kysyn ja pohdin.
[/quote]
Mä tunnen monta lesboa, jotka vihaa miehiä.

Vierailija
164/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:09"]

Rempseitä ja reteitä? Mitä jos yksinkertaisesti vain tulee paremmin miesten kanssa toimeen, omista luonteenpiirteistään huolimatta.

[/quote]

Miten voi tulla paremmin miesten kanssa toimeen? Voiko tulla paremmin tumma- kuin vaaleatukkaisten kanssa toimeen? Tai rillipäitten eikä silmälasittomien?

Ettei vaan olisi niin, että oma käytös on toisenlaista miesten/naisten seurassa? Itse ainakin tulen joidenkin kanssa hyvin toimeen, toisten en. Sukupuolen en ole huomannut olevan ratkaiseva tekijä.

Vierailija
165/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan näitä naisia. Koko sydämestäni. KAIKKI tuntemani tällaiset ovat huomiohuoria, ehkä jopa tiedostamattaan. En jaksa tähän sepustaa elämäntarinaani, mutta huonoja kokemuksia näistä. Älkää kaiset luottako näihin, jos miehenne kaveripiiristä sellainen löytyy.

Vierailija
166/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:42"]

No yhteiskunnan naisvihamielisyyden huipentumahan se tietysti on, ett tyttölapsia pyritään opettaa halveksimaan omaa sukupuoltaan ja liittämään kaikki mahdolliset negatiivisuudet naisiin. Ja hyvin se tuntuu uppoavan joihinkin nuoriin naisiin ja jotkut tietty jatkaa samaa rataa koko elämänsä.

Harvemminhan sitä törmää mieheen, joka alkaa heti ylpeänä avautua, et ei sitten yhtään tule toimeen miesten kanssa, vaan on aina tullut paremmin toimeen naisväen parissa. Kun miehet on niin hvtin pinnallisia, se on vaan sitä ikuista lätkää, pillua, bisseä ja jonkun rotiskon rassailua. Miesten pinnallisuus huipentuu termeihin naistenlehti - miestenlehti: jumaliste, naisten lehdissä sentään on vähän muutakin kuin vain kuvia, ja ehkäpä kaiken hömpän ohessa joku oikeakin juttu. Ja mikäs vikä hömpässä on? Sitä tarvitaan. Vain tekoälykkäät ja tekosyvälliset ihmiset ovat otsa kurtussa ja vakavissan 24/7 ja mieluummin vielä vähän päälle. Ja kun miehet on niin typeriä - on todennäköisempää törmätä älykkääseen naiseen kuin mieheen, niin on luonto naisten ja miesten älykkyyden muovannut. Huippuälykäs on todennäköisemmin sitten mies, mut kuka niitä muutenkaan tapaa koskaan ja sit se megaidioottikin on melko varmasti mies, ja just siinä miesporukassa, jossa hölötetään viime viikonlopun panoista ja lätkämatsista ja potkitaan renkaita. Ja entäs sen juoruamisen määrä, ai herrajesta, miten äijät kehtaa juoruta, ei sitä kestä ja miten ilkeästi vielä...

Et kyl mä en kestä niitä miesten juttuja ja oon niin mielelläni täällä naisvaltaisella duunipaikalla naisten kanssa keskustelemassa.

Homomies noin ehkä voi sanoa, mut moniko heteromies tuollaista paasaa? Mut sitävastoin sellaisiin naisiin kyllä törmää, jotka paasvaavat oman sukupuolensa surkeudesta ja luokattomuudesta (ja samalla kuvittelevat tällä tavalla ilmeisesti nostavan omia osakkeitaan - no kenenpä muiden kuin miesten - silmissä). Heh.

[/quote]

Naulan kantaan!

Ei liity ihan asiaan, mutta vähän sinne päin: taannoin Z-lehdessä (Setan lehti) biseksuaali nainen vakavasti selitti, että on hän heteroinaistenkin kanssa joskus kaveerannut mutta nyttemmin vain lesbojen kun ne toopet heterot eivät osaa puhua kuin miehistä ja shoppailusta. Voi morjens....

Vierailija
167/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä voi sanoa että tulisin miesten kanssa paremmin toimeen mutta viihdyn heidän seurassaan enemmän koska ilmapiiri on jotenkin rennompi eikä jokasta sanaa ja ilmettä analysoida seuraavat viis tuntia. Ja joskus vaan tyttöhöpinät ei nappaa eikä jaksa. Jätkien kanssa on mutkattomampaa.

Vierailija
168/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotut yhteiskunnan rakenteet ovat ihmisten itse rakentamat. Voi ajatella toisin, voi muuttaa käytöstään, voi ainakin myöntää sen. Eikä vain sössöttää, miten minä en nyt naisena osaa keskustella muusta kuin tv-sarjojen henkilöistä ja ripsiväristä, kun yhteiskunta pakottaa minut eskapismiin ja fasistiset kauneusstandardit pakottaa minut lisäämään markkina-arvoani meikillä. Sikäli tämä on rakenteiden ja luokan kysymys, että meidänkin maassa ne köyhimmät ja syrjäytyneimmät saavat todella ainoat kaverinsa sieltä telkkarista ja ainoat vallankäytöntunteensa siitä ripsarin valitsemisesta. Se heille suotakoon. Keskiluokkaisempi naispuolinen väestönosa voisi kuitenkin vähitellen skarpata ja myöntää, että jos sä olet juorukello etkä asiakeskustelija, niin silloin sä olet sitä ihan itse etkä yhteiskunnan pakottamana, ja näin ollen sun ei kannata kilaroida, jos joku valitsee sun tilallesi jonkun älyllisemmän frendin tai sun mies ystävystyy jonkun sua fiksumman naisen kanssa.

Vierailija
169/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut miesystävä, joka on ollut näitä "en tule miesten kanssa toimeen"-miehiä. Toiset jätkät vaan piti häntä niin kummallisena, ettei hän oikein kelvannut kaveriksi. Naisten kanssa hän pelaili kaikenlaisia pelejä. Ei me oltu kauaa yhdessä.

Itse olen ollut aika jätkämäinen tyttö. Sellainen poikatyttökulttuuri tuli mukaan talleilta. Olin se tyttö, jolle miehet puhui suoraan ja itki naisjuttujaan. Jossain vaiheessa kyllästyin siihen, että kukaan mies ei nähnyt mua potentiaalina kumppanina. Jotkut sanoi suoraan, sä olet kuin mies. Yksikin homo sanoi, että harmi että sä olet nainen, kun olet kuin yksi pojista. Mutta eihän se ole kivaa, jos haluaisi itselleen kumppanin.

Noh, jotain sitten tapahtui ja löysin miehen. Joskus meille tulee törmäyksiä siitä, kun hän puhuu mulle sellaisia "miesjuttuja". Sanoo, ettei tahdo muistaa mun olevan nainen. No kiitosta vaan.

Tulen ihan hyvin naistenkin kanssa tekemisiin. Toisten naisten kanssa vaan usein on tietty kilpailutilanne. Miehen kanssa se jää pois, kun ei olla samoilla apajilla.

Vierailija
170/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:13"]Mies ei ikinä tajua naista niinkuin toinen nainen tajuaa. En ymmärrä näitä joiden parhaat kaverit on miehiä! Tai sit ne on ite lepakoita kaapissa. [/quote] Ikävä kyllä mua ei juurikaan naiset ymmärrä, mut eipä naisetkaan ymmärrä mua. Parhain ystäväni on mies, joka ymmärtää mua ja meillä natsaa juttu todella hyvin yksiin.

[/quote]

Ai siksi koska kaikki naiset puhuvat vain sisustuksesta ja juoruavat?
[/quote]

Jotakuinkin kyllä. Miesten kanssa on paljon helpompaa. Akkaporukassa kun sanot jollain "väärällä" äänensävyllä jonkun sanan niin johan siitä jotkut nirppikset vetää palkokasvit nokkaan ja sit suututaan ja oletetaan toisen osapuolen tietävän automaattisesti mistä tämä toinen onkaan nyt niin näreissään.
Miesten kanssa voi sentäs puhua rennosti ja olla ihan oma itsensä. Ei tarvi esittää mitään mitä ei ole.
Ihan sama mistä akat kalkattaa, joskus ne puheenaiheet vaan ei nappaa sit yhtään. Onko se jotenkin väärin?

Vierailija
171/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:13"]Mies ei ikinä tajua naista niinkuin toinen nainen tajuaa. En ymmärrä näitä joiden parhaat kaverit on miehiä! Tai sit ne on ite lepakoita kaapissa. [/quote] Ikävä kyllä mua ei juurikaan naiset ymmärrä, mut eipä naisetkaan ymmärrä mua. Parhain ystäväni on mies, joka ymmärtää mua ja meillä natsaa juttu todella hyvin yksiin. [/quote] Ai siksi koska kaikki naiset puhuvat vain sisustuksesta ja juoruavat? [/quote] Jotakuinkin kyllä. Miesten kanssa on paljon helpompaa. Akkaporukassa kun sanot jollain "väärällä" äänensävyllä jonkun sanan niin johan siitä jotkut nirppikset vetää palkokasvit nokkaan ja sit suututaan ja oletetaan toisen osapuolen tietävän automaattisesti mistä tämä toinen onkaan nyt niin näreissään. Miesten kanssa voi sentäs puhua rennosti ja olla ihan oma itsensä. Ei tarvi esittää mitään mitä ei ole. Ihan sama mistä akat kalkattaa, joskus ne puheenaiheet vaan ei nappaa sit yhtään. Onko se jotenkin väärin?

[/quote]

Oletko sinä ainoa nainen joka ei "kalkata" ja vedä herneitä nenään? Ovatko kaikki muut naiset sellaisia paitsi sinä?

Vierailija
172/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti HYVIN usein naiset ovat juuri niitä herneenvetäjiä...

Vierailija
173/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta oli kyllä ihan väärä tälle alotukselle...täällä niitä palkokasvien ystäviä riittää. :D

Vierailija
174/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

126 kiteytti koko ilmiön. Vaikkei miesten kanssa välttämättä tule paremmin toimeen, heidän kanssaan viihtyy paremmin.

Vaikea tästä on täällä keskustella, koska av:lla monen kokemus 'miehestä' on sellainen kiitospaitainen iso vauva, joka ei tiedä, missä pyykkikori on. Sellaisen miehen vastapainona sitten on näitä baareissa sheikkaavia siiderihiivoja, jotka repii oman olemassaolonsa oikeutuksen mies-nais-erosta: mies on tyhmä, mä oon prinsessa, se tuo rahaa, mä hallitsen.

Tai sanotaan mieluummin, että av-tyyppipari on monen keskustelun perusteella paljon poissaoleva insinööri- tms. mies ja hänen vähän jo yksinäinen, sisustava ja netissä roikkuva vaimonsa. Sieltäkin tulee sitä puolustelevaa puhetapaa: mun mies tekee uraa ja juhlii jätkien kanssa, minulla on vain nämä rakkaat siskoni, joiden kanssa hehkutamme, miten nainen on mystiikan temppeli ja miten valta on oikeasti meillä kotiäideillä.

Vierailija
175/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun biologiset meganismit ei toimi. En ala kikattelemaan tai heittäydy hölmöksi miesten läheisyydessä. Se on niin läpinäkyvää, eikä mielestäni ollenkaan nykypäiväistä.

En kyllä toisaalta ole "yksi jätkistäkään".

Olen sitten varmaan noiden välimuoto.

Nuo jätkänaiset ovat varmaan juuri pohjimmiltaan kuitenkin niitä kuningattaria. Joku taisi sanoakin.

Vierailija
176/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet juoruu? Eipä ei :D

Vierailija
177/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat. "Minä mitään kalkata. Enkä puhu koko ajan sisustuksesta. Just Tanelle vaan sanoin että olkkari menee uusiks. Sit se katto mua tosi oudosti js mun piti soittaa Ritulle, mun bestikselle, että mitä me nyt tehään ku Tane sano ei ja katto mua tosi oudosti. Ritu mulle sit sano et jos sillä silmämunat pysy kuopissaan nii kaikki on ihan fain. No mut olkkarin kyllä pistän uusiks. Heti ku Tane lähtee kattoi meille uutta punasta autoo, se ku sopii talon väriin ja Tanen silmiin niin hyvin se punanen väri. Mä lähen nyt soittaa Ritulle vielä että mites mä saisin Tanen ostaa mulle punasen koiran. Se olis niin söpistä ku ne menis tuol pissimässä yhessä.

Vierailija
178/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:16"]

Niin sanotut yhteiskunnan rakenteet ovat ihmisten itse rakentamat. Voi ajatella toisin, voi muuttaa käytöstään, voi ainakin myöntää sen. Eikä vain sössöttää, miten minä en nyt naisena osaa keskustella muusta kuin tv-sarjojen henkilöistä ja ripsiväristä, kun yhteiskunta pakottaa minut eskapismiin ja fasistiset kauneusstandardit pakottaa minut lisäämään markkina-arvoani meikillä. Sikäli tämä on rakenteiden ja luokan kysymys, että meidänkin maassa ne köyhimmät ja syrjäytyneimmät saavat todella ainoat kaverinsa sieltä telkkarista ja ainoat vallankäytöntunteensa siitä ripsarin valitsemisesta. Se heille suotakoon. Keskiluokkaisempi naispuolinen väestönosa voisi kuitenkin vähitellen skarpata ja myöntää, että jos sä olet juorukello etkä asiakeskustelija, niin silloin sä olet sitä ihan itse etkä yhteiskunnan pakottamana, ja näin ollen sun ei kannata kilaroida, jos joku valitsee sun tilallesi jonkun älyllisemmän frendin tai sun mies ystävystyy jonkun sua fiksumman naisen kanssa.

[/quote]

Aamen, yhdyn joka sanaan :)

Vierailija
179/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:34"]

Mielensäpahoittajat. "Minä mitään kalkata. Enkä puhu koko ajan sisustuksesta. Just Tanelle vaan sanoin että olkkari menee uusiks. Sit se katto mua tosi oudosti js mun piti soittaa Ritulle, mun bestikselle, että mitä me nyt tehään ku Tane sano ei ja katto mua tosi oudosti. Ritu mulle sit sano et jos sillä silmämunat pysy kuopissaan nii kaikki on ihan fain. No mut olkkarin kyllä pistän uusiks. Heti ku Tane lähtee kattoi meille uutta punasta autoo, se ku sopii talon väriin ja Tanen silmiin niin hyvin se punanen väri. Mä lähen nyt soittaa Ritulle vielä että mites mä saisin Tanen ostaa mulle punasen koiran. Se olis niin söpistä ku ne menis tuol pissimässä yhessä.

[/quote]

Ok, olen kyllä tuntenut elämäni aikana paljon naisia, enkä ole koskaan tavannut tuollaista naista.

Onko oikeasti esim. teidän äidit ja isoäidit tuollaisia? 

Vierailija
180/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä toisten naisten henkilökohtaisten kokemusten ja muistojen vähättelyä ja mitätöintiä. "Jos sua ei kiinnosta mun prinsessaleikit, niin oot lesbo ja naisia vihaava nainen! Yrität vain tehdä miehiin vaikutuksen! Munkin miehellä on tollasia naiskavereita, jotka on samanlaisia kuin sinä ja erilaisia kuin minä - eli minun mielestä ne on vääränlaisia ja minä oikea nainen. Ne vain vikittelee mun miestä! Ne ei oikeasti kiinnosta mun miestä muuten kuin sen valheellisen vikittelyn takia, koska mun miestä ei kiinnosta viisaat naiset! Sitä kiinnostaa nämä minun prinsessaleikkini! Mun mielestä ne muut naiset vetoaa siihen vain seksuaalisesti, ja siksi mä vihaan niitä - vihaan sinua! Alapeukku, alapeukku, alapeukku!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi