On se kumma että työttömyys vaan kasvaa vaikka omasta mielestään hallitus toimii hyvin?
Kommentit (15)
Hallitus on aina oikeassa mutta kansalaiset on väärässä.
Tämä maa on jo syöty tyhjäksi. Yritykset lopettaneet. Vain 800,000 virkamiestä vaatii palkkoja ja palkkioitaan, eläke virkojaan, kuin ennenkin.
Täytyy odottaa. Toimet eivät ole vielä ehtineet vaikuttaa...
Miksi te lihavat väljävítut ette mene töihin?
"Nainen ei saa olla pitkä eikä mies lyhyt."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/10/nainen-ei-saa-olla-pitka-eika-…
En voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
😂🤡😜🥵🚨
Hallitus uskoo, että hallitusohjelma on hyvä. Koska hallitusohjelma on hyvä, niin ei ole mitään syytä muuttaa toimintaa.
Jännityksellä - joskaan en henkeäni pidätellen - odotan Orpon, Purran ja erityisesti Satosen selittelyitä, kuinka he eivät voi toimillaan vakuttaa työpaikkojen määrään. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on jo syöty tyhjäksi. Yritykset lopettaneet. Vain 800,000 virkamiestä vaatii palkkoja ja palkkioitaan, eläke virkojaan, kuin ennenkin.
Höpö höpö. Tunnen monta yrittäjää ja kaikki ovat vauraita. Vain heidän työntekijänsä kituuttavat aina vain enemmän ja enemmän. Suomessa yrittäminen on kannattanut jo pitkään, mutta edelleen jauhetaan samaa valhetta että näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tunnen monta yrittäjää ja kaikki ovat vauraita. Vain heidän työntekijänsä kituuttavat aina vain enemmän ja enemmän. Suomessa yrittäminen on kannattanut jo pitkään, mutta edelleen jauhetaan samaa valhetta että näin ei ole.
Lyhyt yrittäjä mies on nolo.
🤡🚨🥵😂😜
Edellisen hallituksen syytä tämäkin, tietenkin. Perskokkareet eivät ikinä katso peiliin.
Lyhyt toimitusjohtaja mies on nolo.
Yritysvieraat naisetkin on pidempiä.
Olin 20-vuotiaana vakituisessa työsuhteessa ruokakaupassa ja mulla oli työterveys. Sain idean kouluttautua valtiotieteiden maisteriksi ja nyt viisi vuotta myöhemmin oon VTM, pitkäaikaistyötön ja peruspäivärahalla 😌
#hallitusalas