Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään
Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.
Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.
Kommentit (212)
Mulla on sama tilanne, eräs tuttavani pettää vaimoaan, on sen mulle itse myöntänyt, mutta en tunne vaimoa joten en voi mennä asiasta hälle sanomaan. Ja sitten myös se että kuuluuko asia mulle? Kuuluuko vaimon saadakaan tietää? Ärsyttää kun tuttavani kertoi mulle toisista naisistaan. Niin hänelläkin ainakin kaks muuta naisia vaimon lisäksi kuvioissa. ...yök.
Kai te sanotte niille miehillekin suoraan, että pettäminen on ällöttävää?
Sanoin tutulle heti että hän on säälittävä ku kertoi muista naisista. Käskin laittamaan asiat ensin kuntoon vaimon kanssa, vaikka erota ja ei muuta mutta kun ei kuulemma halua erotakaan. Haluaa siis syödä kakkua mutta myös säästää sitä. Oksettavaa touhua ja tein miehelle selväksi että multa turha hakee sympatiaa.
Et mitenkään. Se ei ole sinun asiasi.
Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.
Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.
Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.
Kysymys pitäisi aloittaa "miksi paljastaa tuntemattomalle..."
On ihan sairasta yrittää kontrolloida muiden elämää tuolla tavoin. Et ole ihan terve. Pidä huolta omista asioistasi. Jos tapaat jonkun, joka rikkoo lakia niin ilmianna, muuten ei.
Tietysti jos asia oikeasti vaivaa sinua (ehkä kannattaisi miettiä vaikka terapiassa miksi näin on), voit mennä kertomaan miehelle mitä mieltä olet hänestä ja hänen toimistaan. Mutta tämä viimeinen vaatiikin sisua ja rohkeutta, mitä sinulla tuskin on.
Oisko se mitä jos jokainen huolehtisi omista asioistaan??
Nykypäivänähän on paljon näitä 'polyamorisia' suhteita vai mikskä niitä kutsutaankaan, mutta en usko tän olevan sellanen. Haluaisin vaan esittää retorisen kysymyksen että tekeekö mies sitä ihan luvan kanssa vai mikä on homman nimi. Tämä hänen nainen näyttää kuvien perusteella sellaiselta herttaiselta pikkuvaimolta, jonka mielellään pitäisi kotona, eli just syödä kakkua mutta samalla säästää sen.
Ite ainakin toivoisin että mulle kerrottas välittömästi tälläsestä seläntakanapuuhastelusta niin voisin heittää isännän meneen ja ettiä jonkun toisen tilalle, koska tilanne ei varmasti tuu paraneen. Toi nainenkin on vielä sen verran nuori, ettei vain tuhlais aikaa.
Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen.
Miettikää omalle kohdalle jos teitä petettäis. Minä ainakin haluaisin tietää asiasta, etten tuhlaisi aikaa moiseen idioottiin. Oon myös prepaid liittymän kannalla :) ilmoita oikeasti sille naiselle, todennäköisesti hänen mies ei paljasta ikinä asiaa. Nainen saa itse päättää eroaako vai ei.
Ehdotan myös prepaidliittymää.
Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään.
Krooniset pettäjät usein valitsee vaimokseen herttaisen, pikkuisen naivin, mieleltään yksinkertaisen vaimon. Jos kerrot vaimolle saatat järkyttää hänen mielenterveyttään, koska todennäköisesti kyseessä ei ole vahva ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen. Sellainenhan ei olisi uskonut miehen puheita aiemminkaan. Jotkut näistä pikkuvaimoista elävät itsepetoksessa eli tietävät mutta eivät kuitenkaan tiedä, ja juuri sen ominaisuuden takia ovatkin päässeet naimisiin. Älä järkytä herkkää tasapainoa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:31"]
Nykypäivänähän on paljon näitä 'polyamorisia' suhteita vai mikskä niitä kutsutaankaan, mutta en usko tän olevan sellanen. Haluaisin vaan esittää retorisen kysymyksen että tekeekö mies sitä ihan luvan kanssa vai mikä on homman nimi. Tämä hänen nainen näyttää kuvien perusteella sellaiselta herttaiselta pikkuvaimolta, jonka mielellään pitäisi kotona, eli just syödä kakkua mutta samalla säästää sen.
Ite ainakin toivoisin että mulle kerrottas välittömästi tälläsestä seläntakanapuuhastelusta niin voisin heittää isännän meneen ja ettiä jonkun toisen tilalle, koska tilanne ei varmasti tuu paraneen. Toi nainenkin on vielä sen verran nuori, ettei vain tuhlais aikaa.
[/quote]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[/quote]
Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia?
Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää.
Tuttavani, sellainen hyvänpäivän tuttu, sai selville että hänen miehellään oli ollut suhde toisen naisen kanssa jo puoli vuotta. Hän jostain syystä luuli että olin tiennyt asiasta, ja oli todella vihainen ja loukkaantunut kun en ollut kertonut. Uskoi lopulta että asia oli mulle yhtä suuri yllätys kuin itselleenkin. Mutta, oikeasti hän katkaisi ystävyyden yhden henkilön kanssa joka tiesi mutta ei kertonut. Tän jälkeen päätin että ainakin omassa ystävä piirissä olen juoruakka jos joskus jonkun kohdalla saan jotain tällaista tietää.
Samoin toivon omien ystävieni toimivan.
Mikä on sun motiivi puuttua vieraiden ihmisten asioihin? Miksi olisi sun tehtävä "pudottaa mies maan pinnalle"?
Kyllä minä haluaisin tietää jos minua petetään. En näe mitään syytä siihen, miksei kertoisi. Taidatte "ei asia kuulu sulle!1"-huutelijat olla niitä toisia naisia..
Lähetä tekstari prepaidista.