Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään
Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.
Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.
Kommentit (212)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Ehdotan myös prepaidliittymää.
Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään.
[/quote]
Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan?
Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä
[/quote]
No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista.
Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan.
Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne".
[/quote]
Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt
[/quote]
Sittenhän se ei haittaa vaikka joku kertoisikin.
A) itse haluaisin tietää. Tod.näk. oma olo on siinä vaiheessa jo vainoharhainen ja ulkopuolisen kertoma tuo varmistuksen asiaan.
B) näihin tulee kuitenkin suhtautua varovaosuudella. Me tehtiin 17-vuotiaana "tosi hauska" pila kun ilmoitettiin prepaid-tekstarilla yläkoulun koulukiusaajalle, että hänen poikaystävänsä on nähty paikassa x (mikä oli totta) nuolemassa vaaleahiuksista tyttöä (tuulesta temmattua)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[/quote]
Ei todellakaan! Kyllä virheitä tapahtuu ja niistä on oikeus olla kuulematta osapuolilta, jotka eivät asiaan liity! Hanki oma elämä!
[/quote]
Toivottavasti jäät vielä kiinni miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on. Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä. [/quote] Miten se on kertojan vika, että lapsien koti rikkoutuu, sinähän sen kielen työkaverin kurkkuun tungit ei se kertoja. [/quote] Jos mieheni olisi siinä parisuhdetilanteessamme mennyt ja suudellut toista naista, en olisi missään nimessä halunnut sitä tietää. Mistä sen tietää, vaikka niin tekikin, toivottavasti tekikin. Kertojan vika se on, jos muuta kautta se toinen ei sitä tietoa tule saamaan. [/quote] Onko teillä joku kulissiavioliitto? Pääasia, että näyttää hyvältä.
[/quote]
Siinä vaiheessa oli, lasten takia. Nyt ei enää ole, vaan parisuhteemme on hyvällä tolalla. Naurettavaa, että sinä tai muut ihmiset luulette tietävänne paremmin meidän suhteestamme, kuin me itse. Ja kukaan teistä ei myöskään tunne miestäni paremmin kuin minä ja voin kertoa, että jos pettämiseni olisi tullut ilmi jonkun tuntemattoman toimesta silloin kun se tapahtui, mieheni olisi ollut sataprosenttisesti mun puolellani.
[/quote]
Ennemmin väitit, että se kertoja olisi rikkonut teidän perheen. Nyt väität, että miehesi olisi antanut anteeksi.
Pettäjät jotka luulevat, että perhe-elämä jatkuu ennallaan, kun ei jää kiinni, eivät taida tajuta, että suhde/perhe menee rikki jo silloin, kun pettäminen alkaa. Pettäjä valehtelee itselleenkin, jos kuvittelee, että mikään ei muutu, kun itse on jo muuttunut pettäjäksi.
Minä en ainakaan haluaisi tietää, se tieto ei muuttaisi mitään. Pienet lapset, joten en eroaisi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:57"]
Minä en ole kertonut. Kaksi miestä on todistettavasti pettänyt vaimoaan. Nämä miehet siis ovat työpaikalla. Mutta ei tulisi mieleenkään kertoa. Lähinnä naureskellaan niiden tyhmille vaimoille, mutta kukaan ei todellakaan halua olla viestinviejä ja eipä se kyllä meidän tehtää olekaan sekaantua toisten liittoihin.
[/quote]
Ja te annatte sen miehen vielä pahoinpidellä epäilevää vaimoaan, joka ei tiedä, mutta jonka vaisto sanoo, että mies ei ole uskollinen, niinkö? Ja tälle vaimolle te vielä porukalla nauratte! Enpä voi muuta toivoa, kuin että joudutte tuon vaimon tilanteeseen itse, niin tajuatte, mikä APU olisi saada tieto pettämisestä ja että siitä olisi myös todisteet, jota voisi käyttää pahoinpitelevää miestä vastaan. Te olette velvolliset kertomaan vaimolle! Moni pettäjä pahoinpitelee puolisoaan ja haukkuu, syyttelee ja nimittelee, vaikka itse ansaitsisi kaiken tuon! Senkö siis mahdollistatte ja ummistatte silmänne? No, ettehän te tiedä, pahoinpiteleekö. Se mies ei tule sitä teille kertomaan ja moni vaimokaan ei kerro, kunnes joutuu lääkäriin. Jotkut kuolevat. Ja pettävä, valehteleva, väkivaltainen mies, joka on niin mukava työkaveri ja fiksu kuin mikä, jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Paitsi se, kuka tekee sen viimeisen pahan. Silloin loppuu nauru teiltäkin ja saattaa tulla mieleen, ettei tullut kerrottua vaimolle ...
[/quote]
Ulkopuolisen asia ei todellakaan ole kertoa vaimolle. Kenelläkään ulkopuolisella kyylällä ei ole oikeutta sotkeutua liittoon.
[/quote]
Ulkopuolisia ovat nekin joiden kanssa petetään. Nämä toiset naiset ja miehet. Ei ole heilläkään oikeutta sotkeutua liittoon. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[/quote]
Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia?
Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää.
[/quote]
Vaan eipä olisi mitään kerrottavaakaan, jos et olisi itse alunperin hairahtanut. On siis aivan turha vierittää vastuuta kenenkään muun niskoille. Oletko ajatellut, että miehesi varmaan ei pitäisi asiasta? Et ansaitse miestäsi, elät valheessa. Valheet paljastuvat aina ja jonain kauniina päivänä miehesi tajuaa millainen valehtelija olet. Silloin toivot että asia olisi käsitelty jo aikaisemmin. Ja se on sinun syysi, ei kenenkään muun.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:58"]
On mahdollista että nainen tietää miehensä pettävän mutta ei välitä siitä. Sen takia älä missään nimessä paljasta julkisesti tai sanoilla kaikki tietävät tästä.
[/quote]
No jos nainen ei välitä, niin miksi hän välittäisi siitä, että kaikki tietävät? Miestäkö pitää suojella? Onko se jotenkin kokonaisedullista, että sellaiset julkeat pettäjät jatkavat häärimistään? Eikö siinä voi särkyä muidenkin sydän kuin sen vaimon (kuviossahan on ne muut naiset ja esim. miehen lapset)?
Mutta siis tietysti on parempi laittaa vain petetylle naiselle itselleen tieto ja vain miehen tekemisistä kommentoimatta niitä sen kummemmin.
Nää kaikki ketkä puolustelee pettämistä ja haukkuu muita kyttääjäks, niin voin sanoa että heillä on luurankoja kaapissa niin paljon etteivät kestäisi päivän valoa.
Niinhän ne narkkaritkin haukkuvat muita kyttääjiksi ja kailottavat aina että pitäkää huoli omista asioista.
Normaali ja tasapainonen ihminen jolla on puhtaat jauhot pussissa ei jaksa välittää mistään uteluista tai muiden ihmisten puheista. :)
Totuus maan perii siskot <3
ei salaisia viesteja, kerro naamakkain tai ei ollenkaan. salainen viesti johtaa siihen, ettei vaimo tieda kuka tietaa, ja ero voi tulla hapean vuoksi. parempi, etta tietaa kuka tietaa, ja tietaa katastrofin suuruuden. talloin ero on seurausta vain tosiasioista.
mielestani ei kannata puuttua toisten pettamiseen. todennakoisesti kaikki tietavat tai ainakin arvelevat jo.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:46"]
Laki ei velvoita ketään rakastamaan sinua, mutta silti joku sinuakin rakastaa. Se voi olla joku, josta et itse edes välitä. Jos vaikka huppupäinen mies tulee asuntoosi ja sieltä kuuluu sekavaa huutoa, joku ehkä välittää niin paljon, että sotkeentuu yksityiselämääsi soittaen poliisit paikalle. Sinä sitten tietysti valitat, jos kyseessä olikin kotibileittesi vieras. Kaikenlaista tapahtuu tässä elämässä. Et voi estää ihmisiä sekaantumasta asioihisi.
[/quote]
ja edelleen sekoitat lain rikkojat pettäjiin... Jos näet että hämärämies murtautuu naapuriasuntoon ja sieltä kuuluu "apua!" -huuto, rinnastat sen siihen että näet hupparimiehen soittavan naapurisi ovikelloa ja naapurin emäntä ottaa miehen mielellään vastaan, alusvaatteisillaan, onhan treffit sovittu ennalta, juuri sopivasti siihen ajankohtaan kun naisen aviomies on pois kotoa? Soitat poliisit molemmissa tapauksissa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:06"]
Nää kaikki ketkä puolustelee pettämistä ja haukkuu muita kyttääjäks, niin voin sanoa että heillä on luurankoja kaapissa niin paljon etteivät kestäisi päivän valoa.
Niinhän ne narkkaritkin haukkuvat muita kyttääjiksi ja kailottavat aina että pitäkää huoli omista asioista.
Normaali ja tasapainonen ihminen jolla on puhtaat jauhot pussissa ei jaksa välittää mistään uteluista tai muiden ihmisten puheista. :)
Totuus maan perii siskot <3
[/quote]
kukaan ei ole tainnut puolustella pettämistä? Vaan kehottanut harkitsemaan seurauksia/motiiveja ennen tuntemattomien parisuhdeasioihin puuttumista. Olen itse ollut todistamassa sitä kun ilmianto kääntyy ilmiantajaa vastaan, ja voin sanoa että ei ollut kivaa. Kehottaisin myös muistamaan, että näitä ilmiantoja harvemmin tehdään ilman että on oma lehmä ojassa, ja olen myös todistanut tapauksia jolloin pettämisiä ilmiannetaan kostona PETETYLLE, tyyliin että siitäs saat, ylimielinen akka, ukkos pettää sua, hah.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:58"]
On mahdollista että nainen tietää miehensä pettävän mutta ei välitä siitä. Sen takia älä missään nimessä paljasta julkisesti tai sanoilla kaikki tietävät tästä.
[/quote]
se taitaa olla aika prosentuaalisesti pieni osa? Suurin osa ulkopuolisista ajattelee varmaan että voi naisparkaa? Ja vaikka itse hyväksyisitkin että miehesi pettää, mikä estää miehesi toista naista paljastamasta asiaa? Eihän hän ole sinulle mitään velkaa? Varsinkin kun hyväksyt asian? Mutta apua kun ihmiset saa tietää? Kun julkinen imago on niin tärkeä? Apua apua
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:46"]
Laki ei velvoita ketään rakastamaan sinua, mutta silti joku sinuakin rakastaa. Se voi olla joku, josta et itse edes välitä. Jos vaikka huppupäinen mies tulee asuntoosi ja sieltä kuuluu sekavaa huutoa, joku ehkä välittää niin paljon, että sotkeentuu yksityiselämääsi soittaen poliisit paikalle. Sinä sitten tietysti valitat, jos kyseessä olikin kotibileittesi vieras. Kaikenlaista tapahtuu tässä elämässä. Et voi estää ihmisiä sekaantumasta asioihisi.
[/quote]
ja edelleen sekoitat lain rikkojat pettäjiin... Jos näet että hämärämies murtautuu naapuriasuntoon ja sieltä kuuluu "apua!" -huuto, rinnastat sen siihen että näet hupparimiehen soittavan naapurisi ovikelloa ja naapurin emäntä ottaa miehen mielellään vastaan, alusvaatteisillaan, onhan treffit sovittu ennalta, juuri sopivasti siihen ajankohtaan kun naisen aviomies on pois kotoa? Soitat poliisit molemmissa tapauksissa?
[/quote]
Siellä on nyt joku trolli tai muuten käsityskyvytön kirjoittelija, joka ei pysty yhtään itsenäiseen ajatteluun. Turha vääntää rautalangasta ihmiselle, koska sinun pitää kuitenkin itse ajatella, mutta se ei nyt vain onnistu. Vertauksethan jo kiellettiinkin, kun nekään eivät auta.
Mutta mieti vaikka sitä, että lait muuttuvat ja ovat erilaisia eri yhteiskunnissa. Ne eivät ole mitään eettisen koodiston lähteitä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]
Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.
Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.
Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.
[/quote]
Näin yrittää puolison pettämisen julkituloa puolustaa se, joka itse pettää. Yöeensä on juuri pettäjän näkemys, ei petetyn. Eli on paras kertoa AINA, jos on SATAVARMA ja jos tietää satavarmasti, että on OIKEA puoliso se, kenelle viestin lähettää, eikä mene jollekin ihan muulle henkilölle!
Teette AINA OIKEIN, kun paljastatte aviorikokset!!! Kiitos rehellisille ja vastuuntuntoisille ihmisille, että edesautatte petettyjä puolisoita tietämään, mitä heidän puolosonsa tekevät!
Tätä minäkin toivon kohdalleni, jos joku tietää puolisoni pettävän!
Mutta kerro asia niin yksityiskohtaisesti, ettei petetylle jää mitään epätietoisuutta, että asia ei olisi tosi. Eli petoskumppanin nimi mieluusti.
Nähtävästi se on juuri se huono omatunto ja pelko, jotka täällä nousevat. Yritetään käydä kauppaa: mä en puutu sun asioihin, joten älä säkään puutu mun asioihin, pliis. Mutta jos joku tietää mun pettävän miestäni, niin saa ehdottomasti kertoa siitä, koska OLEN SEN ANSAINNUT. En kylläkään aio pettää ja jos pettäisin, niin olisi oma häpeäni, jos en olisi tunnustanut miehelle jo ennen kuin kukaan muu ehtii. Nimittäin pettämisen lisäksi 1) valehteleminen ja 2) salaileminen ovat jo uusia vääryyksiä toista kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Krooniset pettäjät usein valitsee vaimokseen herttaisen, pikkuisen naivin, mieleltään yksinkertaisen vaimon. Jos kerrot vaimolle saatat järkyttää hänen mielenterveyttään, koska todennäköisesti kyseessä ei ole vahva ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen. Sellainenhan ei olisi uskonut miehen puheita aiemminkaan. Jotkut näistä pikkuvaimoista elävät itsepetoksessa eli tietävät mutta eivät kuitenkaan tiedä, ja juuri sen ominaisuuden takia ovatkin päässeet naimisiin. Älä järkytä herkkää tasapainoa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:31"]
Nykypäivänähän on paljon näitä 'polyamorisia' suhteita vai mikskä niitä kutsutaankaan, mutta en usko tän olevan sellanen. Haluaisin vaan esittää retorisen kysymyksen että tekeekö mies sitä ihan luvan kanssa vai mikä on homman nimi. Tämä hänen nainen näyttää kuvien perusteella sellaiselta herttaiselta pikkuvaimolta, jonka mielellään pitäisi kotona, eli just syödä kakkua mutta samalla säästää sen.
Ite ainakin toivoisin että mulle kerrottas välittömästi tälläsestä seläntakanapuuhastelusta niin voisin heittää isännän meneen ja ettiä jonkun toisen tilalle, koska tilanne ei varmasti tuu paraneen. Toi nainenkin on vielä sen verran nuori, ettei vain tuhlais aikaa.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:22"]
Niin ja vaikka tuntemattomasta numerosta soitto. Asiallisesti kysyy ensin että onko xx sinun miehesi. Sitten pieni alustus parin kysymyksen muodossa, että oletteko eroamassa tai eronneet? Onko liittonne mielestäsi kunnossa yms.? Ja sitten vaikka pettämiskumppanin etunimi ja mahdollinen puhelinnumero. Sitten kertoo niin tarkkaan kuin pystyy, että miten ja mitä tietää pettämisestä.
Jos pettäjä on vaikka työkaveri, niin voisi esittää toivomuksen ettei käräytettäisi ilmiantajaa. Hän kuitenkin on oikealla asialla!
[/quote]
Soittokin voi olla ihan OK. Ei toki tarvi keskelle jotain perhejuhlia tai jouluaattoiltaa soittaa, ettei pilaa lasten iloa, (Vaikka silloinkin pilaaja on kyllä ihan se pettäjä eikä asiasta kertova.) Mutta muuten tosiaan soitto voi olla hyvä, sillä siinä voi hieman kuulostella reaktioita tai selittää ja antaa vaikka kysyä. - Lisäksi on jo mainitut prepaid-tekstarit ja väliaikaiset s-postiosoitteet.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
[/quote]
Ihan sun mokahan se on, jos perhe hajoaa, kun petät.