Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään

Vierailija
28.11.2014 |

Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.

Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikka!

Vierailija
122/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli pettävä mies, niin hän aina vahti kenen kanssa puhuin tietyissä tilanteissa mm. hänen sukulaistensa kanssa. Ajattelin, että se oli jotain halua olla lähellä, mutta olikin vahtimista, että sanooko joku jotain mistä olisin pystyny päätteleen, että mies petti. Mies oli esimerkiksi joskus käynyt (muka) veljellään, mutta olikin ollu jonkun naisen kanssa. Mua ei saanu päästää juttelemaan aiheista, jotka olisi voineet mennä kohti veljesten tapaamisista. Kuten nyt jo arvaatte, niin silti kaikki paljastui jossain vaiheessa. Miehen yritys hallita koko kuvio rämähti kasaan. Mua otti päähän, etten aiemmin tajunnu kysäistä vaikka juuri siltä veljeltä jotain. Veli oli tietämätön pettämisistä ja sitten sydeemin romahtaessa erittäin pahoillaan siitä mitä mulle oli tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:32"]

Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen.

[/quote]

Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen.

[/quote]

Jos kirjeessä herjattiin, loukattiin kunniaa tai uhkailtiin, poliisilla ehkä oli mielenkiintoa asiaan. Noin muuten jokin paljastus pettämisestä ei poliisia kiinnosta.

[/quote]

Poliisin selvittäessä asiaa selviää silloin myös tasan tarkkaan sen pettäjän petokset, koska se nimettömän kirjeen tai txt:n lähettäjä (jos löytyy!) kertoo sitten loputkin tietonsa, mitä tuohon viestiin ei kirjoittanut! Oikein hyvä, että tulee jopa poliisin toimesta selvitetyksi! Joka on oikealla asialla, et tee väärää!

Varokaa, jotka ilmiannatte pettäjän, pätkääkään valehtelemasta itse! Siitä kyllä joutuu häränsavuille, jos perättömän ilmiannon tekee. Siksi kaikista viisainta on olla satavarma pettämisestä ja kertoa se myös yksityiskohtaisesti, että asianomainen voi vakuuttua asiasta. Kaikista paras on tehdä se reilusti kasvokkain petetyn kanssa. Viisas varoo sitten pettäjän kostoa, sillä moni pettävä mies on myös väkivaltainen.  

Vierailija
124/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:48"]

Vasikka!

[/quote]

Oletko huoripukki?

Vierailija
125/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"] Ehdotan myös prepaidliittymää. Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään. [/quote] Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan? Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä [/quote] No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista. Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan. Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne". [/quote]   Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt [/quote]Mitä se kertominen sillon haittaa? Sittenhän vaimo vastaa että ok tiedän, ei haittaa. Ja sillä sipuli.

[/quote]

Ilmeisesti siitä on se haitta, että nämä avoimesta suhteesta sopineet kuitenkin tajuavat tekevänsä väärin ja heitä hävettää. Se häpeä vain piiloutuu ärsyyntymisen ja kiukun taakse. Suurin osa ihmisistä nimittäin haluaa olla puolisolleen niin tärkeä, ettei muita kumppaneita tarvita siinä sivussa. Näkeehän sen tässäkin ketjussa, että joillekin on kauhea asia, jos muut puhuvat edes keskenään toisten asioista.

[/quote]

No mä voin tässä nyt meidän suhteesta kertoa ihan, että meillä ei ollut miehen kanssa seksiä terveydellisestä syystä. En pystynyt seksiin todella pitkään aikaan fyysisesti.

Miehellä oli lupa hankkia seksinsä muualta, koska seksi nyt sattuu olemaan miehelleni hyvin tärkeää. En kuitenkaan halunnut tietää asiasta sen enempää, koska minulle oli riittävän vaikeaa jo se, että en pystynyt harrastamaan seksiä, josta ennen nautin tosi paljon. Mies hoiti asian tyylikkäästi eikä minulla ollut pienintäkään aavistusta siitä, että sillä olisi ollut joku toinen seksiseuralainen ennen kuin tämä Mirja sitten tuli kertomaan asiasta.

Homma ei johtanut eroon tietenkään, koska olin antanut luvan. Siitä tuli kyllä todella paha mieli, koska en olisi halunnut tietää. Että sillä tavalla.

Tämä keskustelu on mun osaltani tässä.

[/quote]

Tuo tuntuu ihan sen pettäjän kirjoittamalta puolustelulta.

Vierailija
126/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ei ole olemassa. Ihmisrotu on menestynyt juuri siitä syystä että urokset pyrkivät hankkimaan mahdollisimman monta seksikumppania ja ovat aina kiimassa. Miksi miehiä aina syyllistetään siitä, että he toimivat kuten luonto on heidät suunnitellut?

Vierailija
127/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:50"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:32"] Pettäjät panikoi. Prepaid on hyvä tai nimetön kirje, jos tiedät osoitteen. [/quote] Mun ystäväni vaimo sai nimettömän kirjeen jossa miehen uskottomuudesta mainittiin. Kirje päätyi poliisille ja selvittivät asiaa pitkään. Olisin varovainen näiden paljastusten suhteen. [/quote] Jos kirjeessä herjattiin, loukattiin kunniaa tai uhkailtiin, poliisilla ehkä oli mielenkiintoa asiaan. Noin muuten jokin paljastus pettämisestä ei poliisia kiinnosta. [/quote] Kyseessä oli perätön herjaaminen (väite uskottomuudesta joka olisi jatkunut vuosia), kyllä poliisi sen otti selvittääkseen. [/quote] Mistä sinä tai poliisi varmuudella tietää että oli perätön?

[/quote]

Tässä on vain esimerkki siitä, mitä PERÄTÖN ILMIANTO aiheuttaa perättömän ilmannon tekijälle. Jos asiassa on jotain salattavaa, pettäjä ei vie asiaa poliisille, joka tasan saa silloin selville myös pettämisen ja se tulee vieläkin varmempana petetyn tietoon!

Vierailija
128/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:41"]

Miettikää omalle kohdalle jos teitä petettäis. Minä ainakin haluaisin tietää asiasta, etten tuhlaisi aikaa moiseen idioottiin. Oon myös prepaid liittymän kannalla :) ilmoita oikeasti sille naiselle, todennäköisesti hänen mies ei paljasta ikinä asiaa. Nainen saa itse päättää eroaako vai ei.

[/quote]

Mitä se hyödyttää että joku tuntematon kertoo tuollaista nimettömänä tuntemattomasta numerosta? Ei siitä voi tietää onko siinä mitään totuuspohjaa vai onko vain joku joka haluaa tehdä kiusaa.

[/quote]

Jos saa viestin, jossa kerrotaan, että mies on lomaillut Lapissa naisseurassa, vaikka olisi pitänyt olla poikien kanssa kalassa Itä-Suomessa, niin jokin ei mitä ilmeisimmin natsaa. Kyllä normaali ihminen pystyy jo tuosta viestistä tekemään päätelmiään, onko jotain pielessä.

[/quote]

Mitä tuosta pystyy muka päättelemään? Että tuntemattoman mielestä mies on ollut lapissa? Mies itse ja kaverit sanoo että kalassa oli. Mikä se suuri päätelmä on?

[/quote]

Tuolla valheen ja petoksen ilmoitajalla saattaa olla kuvia kännykässään todisteena,että Lapissa oli, ja niissä kuvatiedoissa on aina myös kuvauspäivämäärä, jten satakaan kaveria ei silloin voi suojella pettäjää! Paras onkin aina ottaa todisteet ja lähettää ne sille petetylle, niin muuta selittelyä ei tarvitse!

Vierailija
129/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:27"]

Tuossahan tuo onkin, eli prepaidistä anonyymiviesti,toinen juttu tietty uskooko nainen sitä mutta ainakin epäilyksen siemen kylvetään. tee näin siis!

[/quote]

Jos laittaa henkilöiden nimet, ajan ja paikan, ja muuta faktaa tueksi, tai pelkän valokuvan, niin eipä siinä selittelyt auta!

Vierailija
130/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:57"]

Minä en ole kertonut. Kaksi miestä on todistettavasti pettänyt vaimoaan. Nämä miehet siis ovat työpaikalla. Mutta ei tulisi mieleenkään kertoa. Lähinnä naureskellaan niiden tyhmille vaimoille, mutta kukaan ei todellakaan halua olla viestinviejä ja eipä se kyllä meidän tehtää olekaan sekaantua toisten liittoihin.

[/quote]

Ja te annatte sen miehen vielä pahoinpidellä epäilevää vaimoaan, joka ei tiedä, mutta jonka vaisto sanoo, että mies ei ole uskollinen, niinkö? Ja tälle vaimolle te vielä porukalla nauratte! Enpä voi muuta toivoa, kuin että joudutte tuon vaimon tilanteeseen itse, niin tajuatte, mikä APU olisi saada tieto pettämisestä ja että siitä olisi myös todisteet, jota voisi käyttää pahoinpitelevää miestä vastaan. Te olette velvolliset kertomaan vaimolle! Moni pettäjä pahoinpitelee puolisoaan ja haukkuu, syyttelee ja nimittelee, vaikka itse ansaitsisi kaiken tuon! Senkö siis mahdollistatte ja ummistatte silmänne? No, ettehän te tiedä, pahoinpiteleekö. Se mies ei tule sitä teille kertomaan ja moni vaimokaan ei kerro, kunnes joutuu lääkäriin. Jotkut kuolevat. Ja pettävä, valehteleva, väkivaltainen mies, joka on niin mukava työkaveri ja fiksu kuin mikä, jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Paitsi se, kuka tekee sen viimeisen pahan. Silloin loppuu nauru teiltäkin ja saattaa tulla mieleen, ettei tullut kerrottua vaimolle ...

Vierailija
131/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:08"]

No minun pettäjämiehelleni tehtiin kunnon källi. Oli äijä väittäny eronneensa koska olen alkoholisti. Joutui raukka kuulemma asumaan luonamme ettei lapsille vaan tapahdu mitään pahaa! Hänen työkaverinsa suhtautuivat minuun tosi oudosti kun kävin jouluaterioilla. Syytähän en vielä siinä vaiheessa tiennyt.

Pomon vaimo sitten ystävällisesti kutsui kahville ja muutaman alustavan kysymyksen jälkeen kertoi mieheni puuhista. Yksi suhde oli jo kariutunut ja toista toteutettiin parhaillaan.

Koomisen asiasta tekee se, että minä "alkoholisti" olen hoitanut mieheni lapsen 6 vuotiaasta teiniksi. Ja siinä sivussa oman lapsemme kouluikäiseksi.

No mutta rakastajatar kutsuttiin neuvonpitoon ja hänelle kerrottiin missä mennään. Lukemattomat treffit oli häneltä menny ohi suun kun minä "olin ollut liian kännissä", että olisi ukko "uskaltanut lähteä kotoa". Tytöllä muuten oli menkat myöhässä juuri silloin, kun tapasimme.

No seuraavat treffit olikin tosi ylläri (ex)miehelleni. Siellä nimittäin olinkin myös minä lasten kanssa.

Narsistimieheni yritti vielä jälkeenpäin sälyttää syyn minun niskoilleni.

Mutta siis, mitä tästä opimme? PETTÄJÄT NALKKIIN ilman muuta. Jos homma on sovittu kotona tms. niin siinähän ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka joku käräyttää.

[/quote]

Tähän voin jatkoksi kertoa omani. Epäilen pettämistä. Kukaan ei ole tullut kertomaan. Toivon, että tulisi, todisteiden kanssa, loppuisi piinani! Mies raivoaa, haukkuu ja syyttää minua kaikesta mahdollisesta. Ilman todellista syytä. Monia asioita ihmettelen suuresti. Valheista on jäänyt kiinni ja omaa mainettaan suojelee jopa niin pitkälle, että minut on leimannut lähipiirillemme mielenvikaiseksi, ja huomaan heidän suhtautuvan minuun samoin kuin em kertoja miehensä työkavereiden. Moni luulee, että mies puhuu totta. Minulla vain ei ole mitään todisteita, paitsi etten todellakaan ole mielenvikainen, siitä saan kyllä tarvittaessa asiantuntijan lausunnon.

Niin kauan, kuin petetyllä ei ole selkeitä todisteita, niin kauan pettäjä voi alistaa häntä ja kohdella tosi huonosti. Siksi pyytäisin paljastamaan petokset

Vierailija
132/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:57"]

Minä en ole kertonut. Kaksi miestä on todistettavasti pettänyt vaimoaan. Nämä miehet siis ovat työpaikalla. Mutta ei tulisi mieleenkään kertoa. Lähinnä naureskellaan niiden tyhmille vaimoille, mutta kukaan ei todellakaan halua olla viestinviejä ja eipä se kyllä meidän tehtää olekaan sekaantua toisten liittoihin.

[/quote]

Ja te annatte sen miehen vielä pahoinpidellä epäilevää vaimoaan, joka ei tiedä, mutta jonka vaisto sanoo, että mies ei ole uskollinen, niinkö? Ja tälle vaimolle te vielä porukalla nauratte! Enpä voi muuta toivoa, kuin että joudutte tuon vaimon tilanteeseen itse, niin tajuatte, mikä APU olisi saada tieto pettämisestä ja että siitä olisi myös todisteet, jota voisi käyttää pahoinpitelevää miestä vastaan. Te olette velvolliset kertomaan vaimolle! Moni pettäjä pahoinpitelee puolisoaan ja haukkuu, syyttelee ja nimittelee, vaikka itse ansaitsisi kaiken tuon! Senkö siis mahdollistatte ja ummistatte silmänne? No, ettehän te tiedä, pahoinpiteleekö. Se mies ei tule sitä teille kertomaan ja moni vaimokaan ei kerro, kunnes joutuu lääkäriin. Jotkut kuolevat. Ja pettävä, valehteleva, väkivaltainen mies, joka on niin mukava työkaveri ja fiksu kuin mikä, jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Paitsi se, kuka tekee sen viimeisen pahan. Silloin loppuu nauru teiltäkin ja saattaa tulla mieleen, ettei tullut kerrottua vaimolle ...

[/quote]

Ulkopuolisen asia ei todellakaan ole kertoa vaimolle. Kenelläkään ulkopuolisella kyylällä ei ole oikeutta sotkeutua liittoon.

Vierailija
133/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:03"]

Pettämistä ei ole olemassa. Ihmisrotu on menestynyt juuri siitä syystä että urokset pyrkivät hankkimaan mahdollisimman monta seksikumppania ja ovat aina kiimassa. Miksi miehiä aina syyllistetään siitä, että he toimivat kuten luonto on heidät suunnitellut?

[/quote]

Ihmisen jälkeläinen tarvitsee lähes 20 vuotta elämänsä alusta vanhempiensa hoivaa. Eli luonto on suunnitellut, että vanhemmat ovat vähintään sen ajan yhdessä. Linnuilla ja useimmilla nisäkkäillä aika on huomattavasti lyhyempi.

Vierailija
134/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että mikä ihmeen lynkkays-mentaliteetti joillakin täällä on? Itse olen pettänyt kerran, johtui täysin siitä että oma suhde oli ollut jo pitkään kuollut ja yhdessä oltiin vain lasten takia, hyvä mies hän on muuten mutta en näe itseäni hänen kanssaa loppuelämäni ajan. Edelleen ollaan yhdessä lasten takia, en halua rikkoa heiltä kotia kun ovat vielä niin pieniä. Eroan, kun mielestäni lapset ovat tarpeeksi isoja käsittelemään eron ja tiedän jo nyt, että tulemme eroamaan aikuismaisesti ja lapset luultavasti tulevat olemaan vuoroviikoin kummallakin, heillä on niin hyvä isä ettei tulisi mieleenkään viedä lapsia kokonaan häneltä tai rajoittaa enempää hänen oikeutta lapsiinsa.

Petin kerran, en olisi pettänyt mutta vastaan tuli sellainen mies, joka tuntui toiselta puoliskoltani. En ole koskaan sellaista miestä tavannut (luulin tavanneeni, nyt tiedän että olin väärässä), ihan kun oltaisiin tunnettu aina, uskomaton vetovoima vain veti meitä kiinni toisiinsa enkä olisi halunnut päästää irti. Hän on tahoillaan naimisissa, emme menneet sänkyyn asti, mutta suudeltiin kyllä ja mietittiin, kumpa jos... En aio tehdä sen suhteen jatkossa mitään, jos ja kun tulee vastaan niin katsotaan sitten mutta itse en lähde tässä vaiheessa tavoittelemaan häntä, koska en ole vielä valmis eroon. Enkä halua, että hänkään eroaa, ainakaan minun takiani tässä vaiheessa.

Ei sitä vain tiedä, milloin se oikea kävelee vastaan. Harmi vain, että minulle hän käveli tässä tilanteessa, etten voi tehdä mitään.

Vierailija
135/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:50"]

Pakko kysyä, että mikä ihmeen lynkkays-mentaliteetti joillakin täällä on? Itse olen pettänyt kerran, johtui täysin siitä että oma suhde oli ollut jo pitkään kuollut ja yhdessä oltiin vain lasten takia, hyvä mies hän on muuten mutta en näe itseäni hänen kanssaa loppuelämäni ajan. Edelleen ollaan yhdessä lasten takia, en halua rikkoa heiltä kotia kun ovat vielä niin pieniä. Eroan, kun mielestäni lapset ovat tarpeeksi isoja käsittelemään eron ja tiedän jo nyt, että tulemme eroamaan aikuismaisesti ja lapset luultavasti tulevat olemaan vuoroviikoin kummallakin, heillä on niin hyvä isä ettei tulisi mieleenkään viedä lapsia kokonaan häneltä tai rajoittaa enempää hänen oikeutta lapsiinsa.

Petin kerran, en olisi pettänyt mutta vastaan tuli sellainen mies, joka tuntui toiselta puoliskoltani. En ole koskaan sellaista miestä tavannut (luulin tavanneeni, nyt tiedän että olin väärässä), ihan kun oltaisiin tunnettu aina, uskomaton vetovoima vain veti meitä kiinni toisiinsa enkä olisi halunnut päästää irti. Hän on tahoillaan naimisissa, emme menneet sänkyyn asti, mutta suudeltiin kyllä ja mietittiin, kumpa jos... En aio tehdä sen suhteen jatkossa mitään, jos ja kun tulee vastaan niin katsotaan sitten mutta itse en lähde tässä vaiheessa tavoittelemaan häntä, koska en ole vielä valmis eroon. Enkä halua, että hänkään eroaa, ainakaan minun takiani tässä vaiheessa.

Ei sitä vain tiedä, milloin se oikea kävelee vastaan. Harmi vain, että minulle hän käveli tässä tilanteessa, etten voi tehdä mitään.

[/quote]

Kova on sulla itsetunto, kun luulet, että mies, kenen kanssa olet kerran suudellut, eroaa heti, kun sinä teet päätöksen erosta.

En usko, että tämän miehen ero on sun haluista kiinni.

Vierailija
136/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakko kysyä, että mikä ihmeen lynkkays-mentaliteetti joillakin täällä on?"

Pakko kysyä, miten pettämisestä kertominen muuttuu päässäsi lynkkaamiseksi. Pettäjät ehkä kokevat, että kyseessä on lynkkaajakyylääjän kosto, jos jäävät kiinni, ajattelematta, että voisivat jäädä kiinni muutenkin. Ei se pettäminen sen oikeammaksi teoksi muutu sillä, että kukaan ei sano mitään tai puoliso ei tiedä eikä siten voi loukkaantua.

Sen ajan ja energian jonka pettäjä käyttää hakiessaan itselleen ja pettämiskaverilleen mielihyvää, pitäisi suuntautua oman suhteen parantamiseen ja oman kodin arkiseen elämään tai sitten ihan muuhun rakentavaan toimintaan tai harrasteluun. On mielen köyhyyttä, jos pitää käyttää puolison silmältä välttävät tilaisuudet seksin etsimiseen jostain oman liiton ulkopuolelta. Seksin säännöllinen saaminen ei ole yhtä tärkeää kuin syöminen ja nukkuminen. Kukaan ei ole kuollut siihen, että on ollut vuosiakin ilman seksiä, muutamasta tunnista tai päivästä puhumattakaan. Mutta kohta varmaan joku tulee selittämään, että jos ilmiantaa pettäjän ja pettäjä jää ilman seksiä, voi pettäjä vaikka tappaa jonkun tai jotain muuta ihan hirveen kauheen kamalaa, joten pitää olla vaan ihan hiljaa, koska eihän sitä tiedä koskaan mistään mitään. Mutta kyllä jokainen tietää sisimmässään, että pettäminen on VÄÄRIN.

Vierailija
137/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka nussii vierasta on ällöttävä paska. Miettikää nyt niitä tautejakin mitä saattaa tulla kotipuoleen näiltä seikkailuilta...

Vierailija
138/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:50"]

[/quote]

Kyllä se on se salailu ja himon kiihko, jotka tuntuvat vain siltä, että nyt tuli oikea kohdalle. Kumpikin tahoillaan parisuhteessa ja petetään (vaikka vain suutelemalla ja omia parisuhteita toiselle vähättelemällä ja puutteesta valittamalla). Todellisuudessa paras olisi satsata sen oman suhteen hoitoon, varsinkin, jos on hyvä puoliso, kuten tuolla edellä kertovallakin on, myös lapsille hyvä isä. Tyhmä hajottaa himojensa takia perheen, ja sehän hajoaa siihen, että itse pettää, koska enää ei tunnu oma miltään ja tuntee itsensä likaiseksi saastaksi ja syyttää siitä sitten puolisoaan, vaikka itse on täysi p.

Vierailija
139/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lynkkaajahan se on, joka kertoo totuuden petetylle ja kusauttaa vääryydessä elävän pettäjän!

Samaa petetyn syyllistämistä ja pettämisen puolustelua, mitä pettäjät tekevät.

Paljastakaa totuus petetylle, todisteiden kera. Pettäjälle on oikein jäädä kiinni.

Vierailija
140/212 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten, jos joku "kyylääjä" saisi nautintoa siitä, että kertoo pettämisestä petetylle? Nautintoahan se pettäjäkin hakee. Onko pettäminen oikea tapa hakea nautintoa, mutta totuuden kertominen väärä tapa? Pettäjälläkö ainoastaan on oikeus määritellä, kuka saa kertoa ja mistä ja kenelle?

Kyllä mennään aivan liian pitkälle, kun ajatellaan, että tapahtuu murhia, jos totuus paljastuu. Ihan yhtä hyvin voi tapahtua murhia mistä muusta syystä tahansa. Vaikeneva ihminen osallistuu pettämiseen vaikenemisellaan. Ei varmaan joo riko lakia, kuten ei riko nekään, jotka vaikenee jostain "laillisista" kansanmurhista, korruptioista, ihmisoikeusrikkomuksista jne oman mukavuutensa takia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän