Miten paljastaa tuntemattomalle että häntä petetään
Miten voisin paljastaa naiselle jota en tunne (en ole ikinä edes tavannut), että hänen miehensä pettää häntä? Naisen nimen olen tonkinut Facebookista, mutta en haluaisi siellä laittaa viestiä etten joudu itse ongelmiin tästä.
Mies on työkaveri ja hänellä on suhde toiseen naiseen, itseasiassa kahteenkin. Ei kuitenkaan minuun. Tieto on varma. Tämä mies tarvitsee tipauttaa maan pinnalle.
Kommentit (212)
Pettäjät täällä taas puolustaa ja sanoo kuinka ei kannata mennä kertomaan... Hohhoijaa.
Tottakai meet kertomaan ja niinku monet sanonu nii prepaid tai sit facebookiin väliaikanen tunnus ja sieltä. Helppoa ja ihan mahtavaa, että joku käräyttää näitä pettäjiä, eikä vaan hyssytellä ja ajatella että ei asia mulle kuulu. Miettikääpä miltä teistä itestä tuntuis, jos kaikki muut tietäis paitsi sinä itse, että sua petetään?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]
Ehdotan myös prepaidliittymää.
Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään.
[/quote]
Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan?
Eikö ole mitään muuta murhetta kuin soitella nimettömiä puheluita pettäjistä
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:48"]
Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia?
Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää.
[/quote]
Ei tässä kukaan onnistu kertomisella toisen parisuhdetta rikkomaan: sun puolisohan sen tekisi, SUN pettämisen takia.
Jos kerta pussailut vieraiden kanssa on ok parisuhdekriireissä, niin kannattaisko tehdä säännöt selviksi kotona ettei tarvitse pelätä, että joku ulkopuolinen kertoo petetylle osapuolelle miten on nuoleskeltu kaikkien silmien edessä jossain pippaloissa? :D
[/quote]
Missä sanoin, että pussailut vieraiden kanssa on ok? Etkö osaa lukea? Meidän parisuhteemme oli tuossa vaiheessa täysin kuollut, seksielämää myöten, joten olen ylpeä itsestäni etten mennyt yhtään pidemmälle vaan annoin parisuhteellemme mahdollisuuden. Kenellekään ei kuulu toisten ihmisten tekemiset, kukaan ihminen ei voi nähdä sinne tuulikaapin taakse, että mitä siellä perheessä tapahtuu. Senpä takia varoitan puuttumasta kenenkään elämään, jos ette itse ole asianosaisia. Ihmetyttää, miksi joitakin ylipäänsä kiinnostaa tuntemattomien ihmisten elämä. Ai niin, johtunee siitä oman elämän tyhjyydestä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"]
Musta aivan käsittämätöntä, että osa ihmisistä ei katso muiden hyvällä muiden totuuden kertomista. Mä itse haluaisin todellakin tietää ja niin varmasti suurin osa muistakin joita petetään.
[/quote]
Tietääkö ulkopuolinen totuuden? hän tietää vaan sen mitä näkee ja miten luulee asioiden olevan?
[/quote]
No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista.
Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan.
Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne".
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:31"]Nykypäivänähän on paljon näitä 'polyamorisia' suhteita vai mikskä niitä kutsutaankaan, mutta en usko tän olevan sellanen. Haluaisin vaan esittää retorisen kysymyksen että tekeekö mies sitä ihan luvan kanssa vai mikä on homman nimi. Tämä hänen nainen näyttää kuvien perusteella sellaiselta herttaiselta pikkuvaimolta, jonka mielellään pitäisi kotona, eli just syödä kakkua mutta samalla säästää sen.
Ite ainakin toivoisin että mulle kerrottas välittömästi tälläsestä seläntakanapuuhastelusta niin voisin heittää isännän meneen ja ettiä jonkun toisen tilalle, koska tilanne ei varmasti tuu paraneen. Toi nainenkin on vielä sen verran nuori, ettei vain tuhlais aikaa.
[/quote]
Sori, alapeukutin vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:51"]
Kyllä minä haluaisin tietää jos minua petetään. En näe mitään syytä siihen, miksei kertoisi. Taidatte "ei asia kuulu sulle!1"-huutelijat olla niitä toisia naisia..
[/quote]
Minä ainakin olen se petetty osapuoli ja huutelen, että asia ei kuulu ulkopuolisille. Ystävät ja sukulaiset voi toki kertoa asiasta (hienovaraisesti), mutta en todellakaan kannata sitä, että joku pettävän puolison työkaveri, joka on siis käytännössä ihan tuntematon, tulee kertomaan yhtään mitään.
Joku raja siihen muiden yksityiselämään puuttumiseen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.
Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.
Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.
[/quote]
Eli sulle on aivan okei jos vaikka miehesi nai kaikkia työpaikallaan, mutta et halua tietää siitä, koska se ei kuulu muille.
Jos tuntuu, että on pakko paljastaa tämmöinen juttu, niin miksei sitä voi tehdä sitten naamasta naamaan tai soittaa omasta puhelimesta? Rohkeutta on puuttua toisten elämään, muttei rohkeutta tehdä sitä omalla naamalla? Puskistahuutelu on vastenmielistä.
Miksi ihmeessä tällainen salailu ja salakähmäisyys, jos olet mielestäsi täysin oikeassa kertoessasi tee se omalla nimelläsi. Mitenkähän joku ihminen oikeasti reagoisi nimettömään ilmiantoon, ei välttämättä ottaisi tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:52"]
Pettäjät täällä taas puolustaa ja sanoo kuinka ei kannata mennä kertomaan... Hohhoijaa.
Tottakai meet kertomaan ja niinku monet sanonu nii prepaid tai sit facebookiin väliaikanen tunnus ja sieltä. Helppoa ja ihan mahtavaa, että joku käräyttää näitä pettäjiä, eikä vaan hyssytellä ja ajatella että ei asia mulle kuulu. Miettikääpä miltä teistä itestä tuntuis, jos kaikki muut tietäis paitsi sinä itse, että sua petetään?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
No ihan voi varmuudella sanoa, että jos näkee jossain varatun vaikka suutelemassa muuta henkilöä kuin vakikumppaniaan kyse on pettämisestä eikä mistään polyamorisista suhteista.
Ja te naiset vielä itkette, että miksi helvetissä miehet pettää, nussii ympäriinsä tai jää kiinni salasuhteista? Oliskohan osittain kuulkaa sen takia, että usein ulkopuolisiakaan ei toisten pettäminen kiinnosta paskaakaan.
Mut omapa on ongelmanne, toivottavasti kukaan ei tule teidänkään miehen pettämisestä teille koskaan kertomaan niin voitte elää rauhassa "unelmasuhteessanne".
[/quote]
Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt
Mikä on miehen etunimi? Jospa onkin sama tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.
[/quote]
Miten se on kertojan vika, että lapsien koti rikkoutuu, sinähän sen kielen työkaverin kurkkuun tungit ei se kertoja.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta. Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa. Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne. [/quote] Eli sulle on aivan okei jos vaikka miehesi nai kaikkia työpaikallaan, mutta et halua tietää siitä, koska se ei kuulu muille.
[/quote]
Ei ole okei, jos mieheni nai kaikkia työpaikallaan. Sekään ei ole okei, että minulle tuntematon ihminen tulee puuttumaan siihen, miten parisuhteessani toimitaan. Hän kun tosiaan ei tiedä meidän parisuhteesta mitään muuta kuin että sellainen on. Ei kuulu sille.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"]
Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on.
Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä.
[/quote]
Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti.
[/quote]
Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia?
Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää.
[/quote]
Olet kyllä äärettömän yksinkertainen, sinä sen tilanteen aiheutit, että perhe voi hajota. Mitä jos joku kertoo myöhemmin asiasta, sitten kun teidän suhde on taas kunnossa, tuskin mies on halukas sitä uudelleen korjaamaan. Mikset kertonut miehelle tota minkä sinä meille, että se oli virhe ja huomasit miten paljon miehestäsi välität. Varmasti olisi antanut anteeksi ja olisit turvassa. Muista, että joku voi yhä kertoa miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Entäpä jos on luvan kanssa liikkeellä? ehkä avoin suhde tai muuten vaan sovittu että haetaan kokemuksia? molemmat kenties hakee ja sit niitä jaetaan yhdessä? Suutelu on suutelua, mutta ei se kerro sen enempää. Sinä et ehkä hyväksy sitä mutta toisilla voi olla muut pelisäännöt
[/quote]
Noita luvan kanssa olevia tapauksia on ehkä prosentti kaikista tapauksista :) Pääsääntöisesti suurin osa ihmissuhteista on "yksiavioisia" (mikä tarkoittaa sitä, että ollaan yhden kanssa vaikka jompikumpi tai molemmat pettävät).
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"]Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on. Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä. [/quote] Miten se on kertojan vika, että lapsien koti rikkoutuu, sinähän sen kielen työkaverin kurkkuun tungit ei se kertoja.
[/quote]
Jos mieheni olisi siinä parisuhdetilanteessamme mennyt ja suudellut toista naista, en olisi missään nimessä halunnut sitä tietää. Mistä sen tietää, vaikka niin tekikin, toivottavasti tekikin. Kertojan vika se on, jos muuta kautta se toinen ei sitä tietoa tule saamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:51"]
[/quote]
Ei tässä kukaan onnistu kertomisella toisen parisuhdetta rikkomaan: sun puolisohan sen tekisi, SUN pettämisen takia.
Jos kerta pussailut vieraiden kanssa on ok parisuhdekriireissä, niin kannattaisko tehdä säännöt selviksi kotona ettei tarvitse pelätä, että joku ulkopuolinen kertoo petetylle osapuolelle miten on nuoleskeltu kaikkien silmien edessä jossain pippaloissa? :D
[/quote]
Missä sanoin, että pussailut vieraiden kanssa on ok? Etkö osaa lukea? Meidän parisuhteemme oli tuossa vaiheessa täysin kuollut, seksielämää myöten, joten olen ylpeä itsestäni etten mennyt yhtään pidemmälle vaan annoin parisuhteellemme mahdollisuuden. Kenellekään ei kuulu toisten ihmisten tekemiset, kukaan ihminen ei voi nähdä sinne tuulikaapin taakse, että mitä siellä perheessä tapahtuu. Senpä takia varoitan puuttumasta kenenkään elämään, jos ette itse ole asianosaisia. Ihmetyttää, miksi joitakin ylipäänsä kiinnostaa tuntemattomien ihmisten elämä. Ai niin, johtunee siitä oman elämän tyhjyydestä.
[/quote]
Mikä pyhimys saat kyllä papukaijan merkin, kun jätit sen suuteluun, ohhoh kylläpä sinä nyt hienosti teit. Leivonkin sinulle kakun kun niin suuri teko oli, voidaan juhlia sinun hienouttasi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:44"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:42"] Mitä ihmettä toisten ihmisten suhteet kuuluu sinulle? Itsekin kerran hairahduin kaidalta polulta ja suutelin työkaveriani muutamaan kertaan pikkujouluissa. Jäi siihen suuteluun ja todella kauhea morkkis oli jälkeenpäin, ei käynyt mielessäkään kertoa miehelleni eikä rikkoa lapsiltamme perhettä. Jos joku idiootti olisi silloin käynyt ilmiantamassa, niin olisi hänen vastuullaan sitten kun lapsilta rikkoutuisi koti. Erehdyksiä ja virheitä sattuu, se on elämää, etkä voi tietää mitä taustoja johonkin pettämiseen on. Tähän vielä ne klassiset sanat: hanki oma elämä. [/quote] Se olis ollut pelkästään sun vastuullas, jos lapsilta olis mennyt koti. [/quote] Heiltä ei mene kotia eikä ydinperhettä, kun en ajatellut miehelleni kännisekoilustani kertoa koskaan. Pitkä kriisikausi ja hankala vaihe parisuhteessa ajoi mut siihen pisteeseen, eron partaalla olimme muutenkin, mutta jotenkin sen jälkeen aloin itse katsoa miestäni uusin silmin ja hänkin minua, ja päätimme yrittää kunnolla parantaa parisuhteemme. Sänkyyn asti en ole mennyt koskaan ja tuo suuteleminen vieraan kanssa jäi yhteen kertaan, sekö on sun mielestä parisuhteen rikkoutumisen arvoinen asia? Edelleen korostan sitä, että jos oma elämä on tylsää niin tehkää siitä mielenkiintoista. Älkää tylsyyden takia tärvelkö muiden elämää. [/quote] Olet kyllä äärettömän yksinkertainen, sinä sen tilanteen aiheutit, että perhe voi hajota. Mitä jos joku kertoo myöhemmin asiasta, sitten kun teidän suhde on taas kunnossa, tuskin mies on halukas sitä uudelleen korjaamaan. Mikset kertonut miehelle tota minkä sinä meille, että se oli virhe ja huomasit miten paljon miehestäsi välität. Varmasti olisi antanut anteeksi ja olisit turvassa. Muista, että joku voi yhä kertoa miehellesi.
[/quote]
Siksi en kertonut, että halusin unohtaa itsekin ja antaa parisuhteellemme mahdollisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä. Mieheni olisi antanut anteeksi, kuten minäkin olisihn hänelle jos olisi vastaavaa tehnyt (en edelleenkään tiedä onko tehnyt eikä edes kiinnosta). Parisuhteessa on kaksi osapuolta, heidän vastuullaan on suhteen eteneminen, ei ventovieraiden.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:21"]
Miksi sun pitäisi kertoa siitä? Ymmärtäisin sun halusi kertoa, jos kyseessä olisi joku sulle läheinen, mutta nyt on kyse selvästi tuntemattomien ihmisten parisuhteesta.
Mullekin tultiin kertomaan surkutellen, että mies on nähty tanssimassa ja suutelemassa vieraan naisen kanssa. Kertoja oli juurikin miehen työkaveri, nainen jonka olin nähnyt tasan kerran aiemmin. Ei kuulu miehen työkavereille mitä meidän parisuhteessa tapahtuu, en todellakaan arvostanut tekoa.
Eläkää omaa elämäänne ja kytätkää omaa parisuhdettanne.
[/quote]
Miksi et halunnut tietää, mitä oma miehesi tekee? Eikö ole parempi, mitä paremmin rakkaimpansa tuntee? Minä kyllä haluan tietää, jos minua petetään. Jos taas sinulla ja miehelläsi on sopimus, että muut suhteet ok, niin eihän tuo tieto voinutkaan tulla yllätyksenä ja pitäisi olla sinulle ok.
[/quote]