Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa ja nolottaa tunnustaa

Vierailija
27.11.2014 |

Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :)

Ehkä;) vai arvaako joky?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]

Kassaneidithän on miesten arvoasteikolla sitä kuuminta hottia.

[/quote]

Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.

[/quote]

Sä olit näitä, jotka huutelee olevansa "vapaa kassa"?

[/quote]

Pitäiskö huutaa sit "täällä on seurusteleva/avoliitossa/naimisissa oleva kassatäti joka vapautui muista työtehtävistään/palasi juuri tauolta ja voisi nyt rahastaa asiakkaita!" ? 

Vierailija
22/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 06:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:21"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"] Kassaneidithän on miesten arvoasteikolla sitä kuuminta hottia. [/quote]   tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis. [/quote] Joillekin miehille noin, mutta useille se ei ole noin. Jos katsoo todella menestyvien miesten vaimoja, myös vaimoilla on vähintäänkin hyvä koulutus, jollei uraa olekaan. [/quote] Onko mukamas suurin osa miehistä "todella menestyviä"? Eivät taida olla. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallista massaa. Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä kaikkein menstyvimpien ihmisten suhteista, koska heitä on todella vähän tässä maailmassa. [/quote] :) mun mies kuuluu tavallista massaa menestyvämpään ja itse olen k-raudan kassa. Teen omasta tahdostani vajaata viikkoa koen työni enemmän "harrastuksena". Musta on aivan mahtavaa käydä töissä jutustelemassa asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. Kummatkin on aivan mahtavia ja elämäni olisi todella tympeää jos mulla ei olisi työtäni. En siis todellakaan kaipaa muita töitä ja eipä tuo miehenikään tunnu työtäni häpeävän.

[/quote]

Et voi olla ainakaan Helsingin Ruoholahden K-Raudassa töissä. En ole missään törmännyt niin jäätävään palveluun ja vielä säännöllisesti. Ja ei johdu vain minusta, ei se muidenkaan kohtelu mitenkään aurinkoista ole ollut, mitä nyt sivusta on seurannut. Kova kiire on näpräämään sitä puhelinta. Säälittävää tollanen riippuvuus. Vaihtaisi muutenkin työpaikkaa, kun näkee että ei yhtään kiinnosta, paitsi se tilinauha kerran kuussa. 

Vähän offtopic mutta halusim avautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]

[/quote]

tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis.
[/quote]

Niin ei varmaan rekkakuskille mutta rehellisesti.

Meidän aksteemisissä piireissä ei yhdelläkään ole puolisona kaupan kassaa..

Olisko vain niin että ulkonäkö ei sittenkään riitä ;)

Vierailija
24/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä tällaiset ketjut, kun avauksen pointti hukkuu kokonaan.

Vierailija
25/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.

[/quote]

Joku naikkonen sekoittaa nyt ystävällisyyden. Miehet on usein paljon sydämellisempiä nuorille naisille kuin esim. mieskassoille, koska se nyt kuuluu tähän kulttuuriin. Kyse ei ole mistään "ehdotteluista".

[/quote]

Ääh, kyllä kassamyyjät ihan oikeasti saavat paljon huomiota miehiltä. Itse sain aikanani pari rakkauskirjettä, muutaman kosinnan (saattoi tietty olla etteivä kosijat olleetihan tosissaan ;) ), treffikutsuja.

Jotkut miehet ilmeisesti ajattelevat kassamyyjän olevan melkein kaveri, ainakin sellainen jota voi pyytää treffeille. Ystävällinen hymy ja muutama mukava lause  ilmeisesti rohkaisevat miehiä - he ilmeisesti luulevat että perusystävällisyys on merkki kiinnostuksesta. Varmaan miehet näkevät kassan jonkinlaisena kauniina kilttinä naapurin tyttönä, helposti lähestyttävänä ..?

Jotkut asiakkaat muistaa kasvoista, mutta eräskin rakkauskirjeen antaja oli jotenkin niin tavallisen näköinen etten enää saanut palautettua miehen kasvonpiirteitä mieleeni enää sen jälkeen kun hän oli kirjeen mulle antanut ja poistunut kaupasta. Imarreltu tietty olin mutta tuli hiukan surku miehen puolesta.

Vierailija
27/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.
[/quote]

Entinen poikaystäväni tilasi meille kerran pizzat eräästä ravintolasta, jossa hänen kaverinsa oli töissä. Hän soitti minun kännykästäni. Eromme jälkeen kyseinen pizzakaveri on alkanut soitella minulle noin kerran puolessa vuodessa kysellen kuulumisia,haukkuakseen exääni ja mielistelläkseen minua muutenkin. Numeroni hän on siis saanut tuosta kerrasta kun exä tilasi pizzat. Selvästi tämä kundi haluaa jotakin, viimeisimmät kerrat on soittanut keskellä yötä, mutta onneksi tiedän nyt hänen numeronsa niin tiedän olla vastaamatta. Ärsyttää eniten se, että soittelee vaikka on saanut numeroni "luvatta" (olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, numero ja osoite on molemmat salaisia)
[/quote] huono provo, normaalisti ei-toivottu numero estetään eikä anneta soiton tulla läpi.

Vierailija
28/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:48"]

Miksi moni iäkkäämpi naiskassa on tympeä? 

[/quote]

Luultavasti ovat siinä työssä vastentahtoisesti olleet kymmeniä vuosia, ja ovat varmasti sairaita, hymyile siinä sitten kun paskalla palkalla teet samaa hommaa vuodesta toiseen vajailla tunneilla ja silti selkään ja käsiin ottaa koko ajan kipeää.

Vierailija
29/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]

Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet..

[/quote]

Eihän kassaneiti näe kassajärjestelmästä pankkikortin tai bonuskortinkaan koko numerosarjaa? Eli se kortti pitäisi saada omiin hyppysiinsä, mutta kaikkiallahan käytetään maksupäätettä eikä niitä kortteja tartte antaa kassalla kenellekään..

Eli ei taida tuo vaklaaminen nykyään enää onnistua.

[/quote]

Meillä ainakin kaupassa tulee lukuvirheitä aina sillon tällön ja silloinhan siihen laitteeseen ilmestyy teksti "anna kortti kassalle", joten siinä vaiheessa on hyvin helppo vilasta kortin omistajan nimi ;) papereiden kysyminen on myös tehokas tapa jos jotain ikärajallista ostaa eikä ihan hirmu vanha ole :D

Vierailija
30/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen

Vierailija
31/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]

Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.

[/quote]

Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)

Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.

GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?

[/quote]

En kyllä ole koskaan huomannut että nuorten miesten kassalle ei asiakkaat menisi, kyllä sitä mennään lyhimpään jonoon vaikka siellä olisi kuka myyjänä. Meillä oli männävuonna cittarilla komeat nuoret kaksosmiehet/pojat töissä, ensin ajattelin että ompas pojalla paljon työtunteja kun se oli aina siinä kassalla, sitten näin että olivat yhtäaikaa :)

Vierailija
32/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]

Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.

[/quote]

Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)

Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.

GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?

[/quote]

Täytyy myöntää, että vähän nolostelen jotain kortsu- ja tamponiostoksia mieskassoilta. Meidän lähikaupassa on vielä ulkomaalaistaustaisia mieskassoja, niin jotenkin etenkin heitä nolostelen. Ajattelen aina, että ne ajattelee, että tossa toikin vaalea hutsu ostelee kortsuja tms. ja huivipäinen vaimo odottaa kotona. Ihan tyhmää, tiedän. Usein nuoret pojat ovat myös toivottoman hitaita kassalla. Kauniit nuoret naiskassat ovat yrmeitä ja ylimielisiä itseään vanhemmalle naiselle. Iäkkäämpi, kokenut naismyyjä on paras.

Vierailija
33/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo 2 tarkottaa *nolostuu

Vierailija
34/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:59"]Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :)

Ehkä;) vai arvaako joky?
[/quote]

Mistä sen tietää arvaako juuri se sinun "joky". Muutenkin kassa ja joky saattavat sopia yhteen. :)

Vierailija
35/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina lyhyimmän jonon perusteella ja olen tasapuolisesti kaikille yhtä ystävällinen ja hymyilen.

Ilmeisesti jotkut kassanaiset tulkitsevat ystävällisyyteni iskemiseksi ja flirttailuksi, samalla tavalla minä miehiä kohtelen he tuskin kuvittelevat että flirttailen :D

Ilmeisesti hyvät käytöstavat on nykyään iskemistä tai hymyily.

Vierailija
36/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]

Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.

[/quote]

Mulla kerran taksikuski stalkkasi mut pankkikortin perusteella. Selvisi, kun itse puolestani googlasin tämän taksikuskin, että hän oli myös juristi. Tämä yhtälö sai kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni pitkin.

Vierailija
37/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity ap:n viestiin, mutta allekirjoitan sen, että kassaneideille ehdotellaan paljon. Kun itse olin lähikaupan kassalla töissä, mua pyydettiin treffeille lukemattomia kertoja, ulkonäköän kehuttiin lähes joka päivä ja pahimmillaan ahdisteltiin seksuaalisesti. Joillekin asiakkaille tokaisin kuivasti, että he ovat tulleet kauppaan, eivätkä bordelliin, joten jutut, jotka suusta tulevat, voisivat olla sen mukaisia.

Lisään vielä, että en edes ole mitenkään hyvännäköinen, vaan aika tavis, ja lisäksi lievästi ylipainoinen. Ehkä olin sitten jotenkin kiltin ja ystävällisen oloinen, jolloin miehet ajattelivat, että en varmaan uskalla sanoa mitään takaisin.

Vierailija
38/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina tietyn miesmyyjän kassan kautta :) 

Vierailija
39/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:48"]

Miksi moni iäkkäämpi naiskassa on tympeä? 

[/quote]

Luultavasti ovat siinä työssä vastentahtoisesti olleet kymmeniä vuosia, ja ovat varmasti sairaita, hymyile siinä sitten kun paskalla palkalla teet samaa hommaa vuodesta toiseen vajailla tunneilla ja silti selkään ja käsiin ottaa koko ajan kipeää.

[/quote]

No se taas herättää kysymyksen, että miksei ole kouluttautunut parempiin hommiin?

Itse olen ollut kauppatyössä jo vuosia ja aloitin nyt korkeakouluopinnot, kun tilanteen antoi viimein tähän myöten. Eikä hetkeäkään liian aikaisin, itsenikin tympeää koko kauppatyö kassapiippauksineen ja työn haastamattomuus. Tuntui, että aivoni sulavat massaksi ja valuvat korvista ulos tarpeettomina, jos vielä jatkan yhtään pidempään.

Meiltä löytyi myös paljon vanhempia työntekijöitä, joita työ niinikään vitutti ja heitä vitutti myös tulla joka aamu töihin (ja se sitten tosiaan näkyi asiakkaille ja muille myyjille). Eivät sitten vaan koskaan elämässään olleet jaksaneet tehdä mitään sille, että joskus voisi olla työssä joka ei kypsytä ja vituta.

Jokainen vastaa omasta elämästään ja koulutuksestaan.

Vierailija
40/81 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kertonu ap :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi