Kaveri yritti soittaa 21:30 vaikka tietää että olen menossa töihin kuudeksi
Laittoi oikein monta viestiä perään että huhuu! On itse lomalla.
En todellakkaan vastaile enää kenellekään ja ala höpöttämään jonnenjoutavia. Miksei toiset opi vaikka niitä kuinka kouluttaisi kunnioittamaan toisen rajoja?!
Kommentit (104)
Voi voi, on se yrittäjän elämä kovaa.
Pöljä aloitus, mutta vastaan mahdollisimman asiallisesti: Ennen oli sääntönä, ettei soitella kello 21-9 välillä, jos ei ole aivan välttämätöntä kiireellistä asiaa. Nykyään ihmiset valvovat pidempään ja heräävät myöhemmin joten aikarajatkin ovat nykyään 22-10.
Jep, kokemusta tällaisesta ex-kaverista. Mikä siinä on että täytyy pitää toinen henkilö saatavilla 24/7 eikä mitään rajaa ole milloin soitellaan ja useaan kertaan jos ei heti vastaa? Tämä ex-kaverini soitteli lopulta vielä teinillenikkin kun ei saanut minua kiinni, järkkyä
Minullekin soitti kaveri 21.30. Ei haittaa koska en ole menossa huomenna töihin enkä myöhemminkään. Hajoo siihen!
Vierailija kirjoitti:
No mutta olet melkein varttia myöhemmin nyt kuitenkin hereillä, eli miksi oikeasti et halunnut vastata?
Koska nyt on ilta, oma aika ja rauhoitun. En ole saatavilla 24/7.
Et vastannut hänelle, mutta tänne kuitenkin aloitit aiheen aiheesta? Eikö kaverille voi sanoa, että olet menossa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta olet melkein varttia myöhemmin nyt kuitenkin hereillä, eli miksi oikeasti et halunnut vastata?
Mutta vauvapalstalle ehdit vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Pöljä aloitus, mutta vastaan mahdollisimman asiallisesti: Ennen oli sääntönä, ettei soitella kello 21-9 välillä, jos ei ole aivan välttämätöntä kiireellistä asiaa. Nykyään ihmiset valvovat pidempään ja heräävät myöhemmin joten aikarajatkin ovat nykyään 22-10.
Sinäkö asetat aikarajat? Sun säännöillä mennään?
Laita puhelin äänettömälle äläkä katso sitä ennen aamua.
Jos et itse kunnioita rajojasi, ei toisetkaan sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin soitti kaveri 21.30. Ei haittaa koska en ole menossa huomenna töihin enkä myöhemminkään. Hajoo siihen!
No minua ei haittaisi vaikka olisin menossa töihin, koska yleensä saan nukuttua vasta noin klo 22.30. Klo 21.30 ilta on vielä nuori.
Roikut kuitenkin vauva palstalla.
Sorry! En tiennytkään, että sinäkin käyt täällä vauvapalstalla. Oli kyllä ihan vahinko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten se liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai vauvapalsta on tärkeämpi kuin kaveri.
Ensi kerralla vastaat ja pieraiset luuriin, niin loppuu tuollainen. Ei tarvitse edes oikeasti pieraista, kainalopieru toimii myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten se liittyy mihinkään?
Sulle vauvapalsta on tärkeämpi kuin kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua ei haittaisi vaikka olisin menossa töihin, koska yleensä saan nukuttua vasta noin klo 22.30. Klo 21.30 ilta on vielä nuori.
Soitan sulla 23:00. Muista vastata.
Vierailija kirjoitti:
No kinnyt on hereillä kun kaveri herätti AP:n ja vitutuksen takia vaikea nukahtaa uudestaan. Tässä syy sille miksi ihmisille ei soitella yöllä jos ei ole tärkeää asiaa, paitsi jos tietää faktuaalisesti toisen olevan hereillä vielä pitkään.