Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa ja nolottaa tunnustaa

Vierailija
27.11.2014 |

Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :)

Ehkä;) vai arvaako joky?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:48"]

Miksi moni iäkkäämpi naiskassa on tympeä? 

[/quote]

Mietin monesti tätä samaa... Itse olen sekä asiakkaana että aikoinani asiakaspalvelijana kohtelias, hymyilevä ja ystävällinen.

Vierailija
62/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:48"]

Miksi moni iäkkäämpi naiskassa on tympeä? 

[/quote]

Mietin monesti tätä samaa... Itse olen sekä asiakkaana että aikoinani asiakaspalvelijana kohtelias, hymyilevä ja ystävällinen.

[/quote]

Johtuu varmasti siitä jos ovat olleet monia vuosia aspa-työssä ja kohdanneet niin plajon tympeitä asiakkaita. Olin itse vuoden kassalla ja lähes kaksi kolmesta asiakkaasta olivat töykeitä, yrmyjä tai puhumattomia joten ei ihmekään että pitkänpäälle ei aina jaksa olla pirtsakka vaikka pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]

Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet..

[/quote]

Eihän kassaneiti näe kassajärjestelmästä pankkikortin tai bonuskortinkaan koko numerosarjaa? Eli se kortti pitäisi saada omiin hyppysiinsä, mutta kaikkiallahan käytetään maksupäätettä eikä niitä kortteja tartte antaa kassalla kenellekään..

Eli ei taida tuo vaklaaminen nykyään enää onnistua.

Vierailija
64/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:59"]

Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :) Ehkä;) vai arvaako joky?

[/quote]

Ajatteket varmaan että "toikin vois ostaa vähemmän kaljaa ja makkaraa. Noin iso mahakin" tai "Uuh.. ottaispa toi komea karju mut tässä liukuhihnalla"

Kerro jo, en kestä tätä jännitystä!

Vierailija
65/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.
[/quote]

Entinen poikaystäväni tilasi meille kerran pizzat eräästä ravintolasta, jossa hänen kaverinsa oli töissä. Hän soitti minun kännykästäni. Eromme jälkeen kyseinen pizzakaveri on alkanut soitella minulle noin kerran puolessa vuodessa kysellen kuulumisia,haukkuakseen exääni ja mielistelläkseen minua muutenkin. Numeroni hän on siis saanut tuosta kerrasta kun exä tilasi pizzat. Selvästi tämä kundi haluaa jotakin, viimeisimmät kerrat on soittanut keskellä yötä, mutta onneksi tiedän nyt hänen numeronsa niin tiedän olla vastaamatta. Ärsyttää eniten se, että soittelee vaikka on saanut numeroni "luvatta" (olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, numero ja osoite on molemmat salaisia)

Vierailija
66/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.

Vierailija
67/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]

Kassaneidithän on miesten arvoasteikolla sitä kuuminta hottia.

[/quote]

Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.
[/quote]

Tämä on totta. Vaimon silmä välttää niin isketään silmää tms. Ja ei niin haittaa vaikka ois melko nuori kassaneiti.

Vierailija
68/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]

Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.

[/quote]

Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)

Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.

GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?

Vierailija
69/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ap jo hävinnyt, vai voisiko jo kertoa mitä se niistä miesasiakkaista ajattelee?

Vierailija
70/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin alle kaksikymppisenä citymarketin kassalla töissä niin joka päivä palvelin useita pariskuntia, joissa mies oli tosi ystävällinen ja nainen kuin myrkkyä niellyt. No siitä on jo aikaa mutta aloin jotenkin pelätä naisia ja mietin usein mitä minussa on etteivät he voi muuta kuin tuijottaa vihamielisesti, tai tuijottaa äkäisenä ohitse. Sitten kun vakiinnuin itse parisuhteeseen niin muistin aina olla ystävällinen kassaneidille, saatoinhan olla ainoa poikkeus koko päivänä...

Vierailija
71/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
72/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:35"]

Pahinta suomalaisissa naiskassoissa ei ole ulkonäkö, jossa siinäkin on paljon toivomisen varaa vaan tympeä kusipäinen asenne, osa ilmiselvästi luonnehäiriöisiä tai jopa mielisairaita ja se huokuu.

[/quote]

Ja muissa maissa on pelkkiä hymyileviä missejä kassoilla? Juuh, kuule ihan on sellaisten kuusikymppisten hampputukkien hommaa monessa maassa kassalla istuminen. Nämä "suomalaiset sitä ja tätä" -ihmiset eivät varmaan ole koskaan käyneetkään ulkomailla vaan kuvittelevat, että siellä kaikki näyttävät samalta kuin tv-sarjoissa.

Vierailija
73/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:20"]Mä olen nähnyt viimeisen viiden vuoden aikana vain yhden kauniin kassaneidin.
[/quote]

Ikävää, että olet joutunut odottamaan! Minä aloitan ensi viikolla :)

Vierailija
74/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]

Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet..

[/quote]

Eihän kassaneiti näe kassajärjestelmästä pankkikortin tai bonuskortinkaan koko numerosarjaa? Eli se kortti pitäisi saada omiin hyppysiinsä, mutta kaikkiallahan käytetään maksupäätettä eikä niitä kortteja tartte antaa kassalla kenellekään..

Eli ei taida tuo vaklaaminen nykyään enää onnistua.

[/quote]

Kaikissa liikkeissä ei edelleenkään ole sellaisia uudenaikaisia kassakoneita kuin Prismassa. Silloin täytyy antaa se pankkikortti kassaneidille ja hän vetää kortin sieltä kassakoneesta läpi. Ja joissakin liikkeissä kassaneiti pyytää kortin, tunkee sen lukijaan, kysyy "pankki vai luotto" ja antaa lukijan sitten asiakkaalle tunnusluvun painamista varten. Kyllä niitä keinoja on, kun on kekseliäs.

Vierailija
75/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.
[/quote]

Entinen poikaystäväni tilasi meille kerran pizzat eräästä ravintolasta, jossa hänen kaverinsa oli töissä. Hän soitti minun kännykästäni. Eromme jälkeen kyseinen pizzakaveri on alkanut soitella minulle noin kerran puolessa vuodessa kysellen kuulumisia,haukkuakseen exääni ja mielistelläkseen minua muutenkin. Numeroni hän on siis saanut tuosta kerrasta kun exä tilasi pizzat. Selvästi tämä kundi haluaa jotakin, viimeisimmät kerrat on soittanut keskellä yötä, mutta onneksi tiedän nyt hänen numeronsa niin tiedän olla vastaamatta. Ärsyttää eniten se, että soittelee vaikka on saanut numeroni "luvatta" (olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, numero ja osoite on molemmat salaisia)
[/quote]

Pointti oli?

Vierailija
77/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikaan kassalla töissä, ja muistan, että joku työkaveri olisi joskus puhunut laittaneensa miesten nimiä mieleen ja lähinnä "googlanneensa" miesten meriitit, asuinpaikan jne.

Olin noin 3 vuotta töissä melko suuren kaupan kassalla, ja ei siellä käynyt koko aikana kuin varmaan noin 3 hyvännäköistä miestä. Kaikki tiesivät heti, jos sellainen tuli kauppaan ts. "sana kiersi".

Vierailija
78/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

no mutta, tämähän on vaan hyvä juttu! mä meinaan välttelen sellaisia nättejä kassaneitejä. nyt niillekin riittää asiakkaita!

Vierailija
79/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"]

[/quote]

Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)

Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.

GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?

[/quote]

Mä suosin kokenutta, eli vähän vanhempaa, naiskassaa. En oikein tiedä miksi.

Vierailija
80/81 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi