Olen kaupan kassa ja nolottaa tunnustaa
Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :)
Ehkä;) vai arvaako joky?
Kommentit (81)
Oon kaupan kassa ja viiden vuoden uran aikana olen nähnyt varmaan 10 hyvännäköistä miestä.
Olen joo vaativa :D
Kassaneidithän on miesten arvoasteikolla sitä kuuminta hottia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]
[/quote]
tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis.
Olipas kryptinen aloitus.
Teet siis jotain joiden miesasiakkaiden suhteen. Etsitkö tietoja heistä?
Mä olen nähnyt viimeisen viiden vuoden aikana vain yhden kauniin kassaneidin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:17"]
[/quote]
tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis.
[/quote]
Joillekin miehille noin, mutta useille se ei ole noin. Jos katsoo todella menestyvien miesten vaimoja, myös vaimoilla on vähintäänkin hyvä koulutus, jollei uraa olekaan.
[/quote]
Kyllä voi ollakin. Ne kauppojen työasut eivät tosin juurikaan korosta sitä hottiutta.
[/quote]
Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.
Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:23"]
[/quote]
Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.
[/quote]
Joku naikkonen sekoittaa nyt ystävällisyyden. Miehet on usein paljon sydämellisempiä nuorille naisille kuin esim. mieskassoille, koska se nyt kuuluu tähän kulttuuriin. Kyse ei ole mistään "ehdotteluista".
Kyllä oli kassaneitokaisen ilme yrmeä, kun kävimme komean mieheni kanssa kaupassa ja mies osti kolme pakettia xl-kondomeja muiden ostosten joukossa.
Pahinta suomalaisissa naiskassoissa ei ole ulkonäkö, jossa siinäkin on paljon toivomisen varaa vaan tympeä kusipäinen asenne, osa ilmiselvästi luonnehäiriöisiä tai jopa mielisairaita ja se huokuu.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:26"]
[/quote]
[/quote]
Joku naikkonen sekoittaa nyt ystävällisyyden. Miehet on usein paljon sydämellisempiä nuorille naisille kuin esim. mieskassoille, koska se nyt kuuluu tähän kulttuuriin. Kyse ei ole mistään "ehdotteluista".
[/quote]
Aa, siis kahville kysyminen = ystävällisyyttä? Selvä. Totta kyllä tuo, että miehet muuten olivat ystävällisempiä. Tavallisesti naisasiakkaat olivat naama norsun vitulla ja valittivat mielellään jostakin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:35"]
Pahinta suomalaisissa naiskassoissa ei ole ulkonäkö, jossa siinäkin on paljon toivomisen varaa vaan tympeä kusipäinen asenne, osa ilmiselvästi luonnehäiriöisiä tai jopa mielisairaita ja se huokuu.
[/quote]
Kuulin kerran, kun jollekin kassatytölle oli valitettu siitä, että tämä oli liian kohtelias ja sanoi liian monta kertaa "kiitos". Että näin.
Minua ainakin tympäsi joskus kassalla hymyillä ja puhua iloisella aspa-äänellä, kun joku elämäänsä kyllästynyt kotka ei edes suutaan avannut. Varmaan joku av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Todella nolo väite, että ystävällisyyttä mukamas. Kaikkeen ne ukot ahdistelunsa naamioivat. Itse en ymmärrä miksi kassat eivät sano ukoille vastaan. Ei heidän tarvitse sellaista sietää. Tai sitten nauttivat siitä? Ukot tuovat seksifantasiansa kaupan kassojen tiedoksi, todella vastenmielistä.
Omat eukot ovat niin vastenmielisen näköisiä heidän mielestään, että törkyilevät sitten näille kassoille. Sen siitä saa kun valitsevat vaimonsa tutkinnon, palkan ja kotitaustan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Itse olet varmasti todella kaunis ilmestys.
Miksi moni iäkkäämpi naiskassa on tympeä?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Itse olet varmasti todella kaunis ilmestys.
[/quote]Olen ihan tavis. Meilläkin on mielipiteitä ja mieltymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:14"]
[/quote]
[/quote]
Sä olit näitä, jotka huutelee olevansa "vapaa kassa"?
[/quote]
Pitäiskö huutaa sit "täällä on seurusteleva/avoliitossa/naimisissa oleva kassatäti joka vapautui muista työtehtävistään/palasi juuri tauolta ja voisi nyt rahastaa asiakkaita!" ?
[/quote]
Av-viittaus:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1495958/ketju/torkee_kassaneiti_kaupassa_huuteli_miehelleni_etta