Olen kaupan kassa ja nolottaa tunnustaa
Mitä ajattelen miesasiakkaista, mutta teen sen :)
Ehkä;) vai arvaako joky?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]
Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta.
[/quote]
Miten hän ottaa ne tiedot? Kun bonuskortteja ja pankkikortteja ei edes anneta myyjälle yleensä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]
Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.
[/quote]
Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)
Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.
GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?
[/quote]
No en kyllä ikinä ole valinnut kassaa myyjän perusteella.
Ja mä voisin kysyä, että alkaako se niitä nimitietoja kirjoitteleen siinä muistiin paperille vai kenties nappaa kännykällä kuvan kortista? "Hetkinen, yks juttu vielä... *klik klik* Noin, olkaa hyvä!"
Just joo. Siinä taas yks urbaanilegenda.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:17"]
Mitä tuo 2 tarkottaa *nolostuu
[/quote]
ko. henkilö käy vain kassalla nummero kaksi
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:17"]
Mitä tuo 2 tarkottaa *nolostuu
[/quote]
Ilmeisesti tämän aihe vapaa -palstan mobiiliversio ei toimi kovin hyvin, eikä näytä aina kakkossivua vaikka se on olemassa. Sitten nämä mobiilikäyttäjät kirjoittavat jonkun viestin päästäkseen lukemaan myös kakkossivun viestejä. Useimmat kirjoittaa "2" "kakkonen" jne.
Mitä sitten ap ajattelet? Ovatko ajatukset tuhmia, ovatko miehet hirveitä vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:24"]Kaverini ottaa kiinnostavien miesasiakkaiden tiedot ylös bonus- ja pankkikorteista ja selvittää sitten puhelinnumerot ja osoitteet. Ja sehän on siis laitonta. Sitten hän soittaa heille ja ehdottaa tapaamista. Tähän mennessä miehet ovat olleet lähinnä otettuja kaverin vaivannäöstä. Minun täytyy sanoa, että itse ahdistuisin tuollaisesta kyttäämisestä ja laittomasta henkilökohtaisten tietojen kaivelusta. [/quote] Entinen poikaystäväni tilasi meille kerran pizzat eräästä ravintolasta, jossa hänen kaverinsa oli töissä. Hän soitti minun kännykästäni. Eromme jälkeen kyseinen pizzakaveri on alkanut soitella minulle noin kerran puolessa vuodessa kysellen kuulumisia,haukkuakseen exääni ja mielistelläkseen minua muutenkin. Numeroni hän on siis saanut tuosta kerrasta kun exä tilasi pizzat. Selvästi tämä kundi haluaa jotakin, viimeisimmät kerrat on soittanut keskellä yötä, mutta onneksi tiedän nyt hänen numeronsa niin tiedän olla vastaamatta. Ärsyttää eniten se, että soittelee vaikka on saanut numeroni "luvatta" (olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, numero ja osoite on molemmat salaisia) [/quote] Pointti oli?
[/quote]
Pointti oli kommentoida tuohon toisen vastaajan juttuun, että näitä tosielämän stalkkaajia on enemmänkin...
Kirjallinen ulosantisi ei ole järin hyvä.
Suomessa on muuten ihanat kassat verrattuna ulkomaihin! Täällä hymyillään ja tervehditään, joissakin maissa tuskin :(
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]
Vähän ohis, mutta tossa lähi s-marketissa on parikin tosi nättiä kassaneitiä ja olen nyt kaksi vuotta seurannut, kun 95% miehistä flirttailee heille, menee heidän jonoon vaikka viereinen jono olisi lyhyempi jne.
[/quote]
Minä menen ainakin sellaseen jonoon, jossa näyttäisi olevan söpö kassaneiti. En tosin flirttaile, mutta kivahan sitä on olla asiakaspalvelutilanteessa nätin neitosen kanssa.. =)
Samalla olen kyllä huomannut, että jos työvuorossa on joku nuori mies, niin aika tyhjää sillä kassalla yleensä on.
GALLUP: Menettekö siis naisetkin mieluummin "nais"-kassalle, varsinkin jos ostoskorissa on tamponeja tms..?
[/quote]
Valitsen tietenkin sen lyhyimmän jonon. Pitkistä jonoista sen, missä ihmisillä näyttäisi olevan vähiten ostoksia.
Myyjän sukupuolella ei ole väliä vaikka ostaisin tamponeja tai kondomeja. Eihän niissä ole mitään noloa.
Ja aina pitää olla kohtelias myyjälle, se työ tuskin on mitään maailman mukavinta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:15"]
Kassaneidithän on miesten arvoasteikolla sitä kuuminta hottia.
[/quote]
tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis.
[/quote]
Joillekin miehille noin, mutta useille se ei ole noin. Jos katsoo todella menestyvien miesten vaimoja, myös vaimoilla on vähintäänkin hyvä koulutus, jollei uraa olekaan.
[/quote]
Onko mukamas suurin osa miehistä "todella menestyviä"? Eivät taida olla. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallista massaa. Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä kaikkein menstyvimpien ihmisten suhteista, koska heitä on todella vähän tässä maailmassa.
[/quote]
:) mun mies kuuluu tavallista massaa menestyvämpään ja itse olen k-raudan kassa. Teen omasta tahdostani vajaata viikkoa koen työni enemmän "harrastuksena".
Musta on aivan mahtavaa käydä töissä jutustelemassa asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. Kummatkin on aivan mahtavia ja elämäni olisi todella tympeää jos mulla ei olisi työtäni. En siis todellakaan kaipaa muita töitä ja eipä tuo miehenikään tunnu työtäni häpeävän.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:20"]
Valitsen aina lyhyimmän jonon perusteella ja olen tasapuolisesti kaikille yhtä ystävällinen ja hymyilen.
Ilmeisesti jotkut kassanaiset tulkitsevat ystävällisyyteni iskemiseksi ja flirttailuksi, samalla tavalla minä miehiä kohtelen he tuskin kuvittelevat että flirttailen :D
Ilmeisesti hyvät käytöstavat on nykyään iskemistä tai hymyily.
[/quote]
Minä ainakin ilahduin, jos asiakas oli kohtelias ja hymyileväinen. Erotan kyllä käytöstavat flirttailusta. :) Kirjoittelin tuolla ekalla sivulla, en nyt jaksa katsoa mikä numero oli. Joskus hämmästytti jo sellaisetkin yksinkertaiset asiat, kun kuulumisten kyseleminen, säästä ja muista ajankohtaisista asioista puhuminen. Näitä harrasti vakiasiakkaat, miehet. En ollut siis ruokakaupan kassalla töissä, siellä ei välttämättä ole aikaa jutustella tuollaisia.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:55"]
Valitsen aina lyhyimmän jonon perusteella ja olen tasapuolisesti kaikille yhtä ystävällinen ja hymyilen.
Ilmeisesti jotkut kassanaiset tulkitsevat ystävällisyyteni iskemiseksi ja flirttailuksi, samalla tavalla minä miehiä kohtelen he tuskin kuvittelevat että flirttailen :D
[/quote]
Minä ainakin ilahduin, jos asiakas oli kohtelias ja hymyileväinen. Erotan kyllä käytöstavat flirttailusta. :) Kirjoittelin tuolla ekalla sivulla, en nyt jaksa katsoa mikä numero oli. Joskus hämmästytti jo sellaisetkin yksinkertaiset asiat, kun kuulumisten kyseleminen, säästä ja muista ajankohtaisista asioista puhuminen. Näitä harrasti vakiasiakkaat, miehet. En ollut siis ruokakaupan kassalla töissä, siellä ei välttämättä ole aikaa jutustella tuollaisia.
[/quote]
Tuokaan ei ole iskemistä, jos ihminen on tuttavallinen. Ite harrastan samaa joskus, riippuu tilanteesta. Meillä toi ärrä on monille miehille hengailu paikka missä lätkitään ravilappua ja muita vetoja, juodaan kahvia ja jotkut myyjienkin kanssa turisee paskaa.
Iskemisen tai flirttailun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Kerroppas nyt ap mitä ajattelet? Entinen kassatäti tahtois tietää :)
Ihme porukkaa, kun pidätte tuollaisista asioista lukua. Itsehän olen nähnyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 2 rumaa hammaslääkäriä, 17 kaunista kassaneitiä, 4 ihan siedettävän näköistä opettajaa ja 1 aivan järkyttävän näköisen kirjastonhoitajan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:00"]
Oon kaupan kassa ja viiden vuoden uran aikana olen nähnyt varmaan 10 hyvännäköistä miestä.
Olen joo vaativa :D
[/quote]
Alusvaatemalli vai ikisinkku?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:23"]
[/quote]
Yllättävän paljon itse sain ainakin "ehdotuksia" kassalla töissä ollessani. Eniten ihmetytti naimisissa olevien miesten flirttailu ja tuttavallisuus. Nämä tosin olivat vakiasiakkaita.
[/quote]
Sä olit näitä, jotka huutelee olevansa "vapaa kassa"?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:42"]
[/quote]
[/quote]
Miesten kassoilla on vähemmän asiakkaita siksi, koska miehet ovat usein paljon nopeampia kuin ne tympääntyneet naiset. Vaikka olen mies, menen noille kassoille usen juuri siksi, ettei tarvitsisi jonottaa niin kauaa, että maidot happanevat.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:55"]
[/quote]
[/quote]
Tuokaan ei ole iskemistä, jos ihminen on tuttavallinen. Ite harrastan samaa joskus, riippuu tilanteesta. Meillä toi ärrä on monille miehille hengailu paikka missä lätkitään ravilappua ja muita vetoja, juodaan kahvia ja jotkut myyjienkin kanssa turisee paskaa.
Iskemisen tai flirttailun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
[/quote]
Väitinkö niin? En. :) " Joskus hämmästytti jo sellaisetkin yksinkertaiset asiat, kun kuulumisten kyseleminen, säästä ja muista ajankohtaisista asioista puhuminen." Hämmästytti siksi, että osa asiakkaista ei edes tervehdi tai sano "kiitos". Ulkonäön kehuminen ja kahville kysyminen olikin sitten eri juttu. Joskus annettiin käyntikortti, vaikka sanoin olevani varattu.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:17"]
[/quote]
tutkimuksen mukaan miehelle ei ole väliä mikä naisen ammatti on, kunhan nainen on kaunis.
[/quote]
Joillekin miehille noin, mutta useille se ei ole noin. Jos katsoo todella menestyvien miesten vaimoja, myös vaimoilla on vähintäänkin hyvä koulutus, jollei uraa olekaan.
[/quote]
Onko mukamas suurin osa miehistä "todella menestyviä"? Eivät taida olla. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallista massaa. Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä kaikkein menstyvimpien ihmisten suhteista, koska heitä on todella vähän tässä maailmassa.