Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laitatte rahaa lapsenne kerhotädin/muskariopen joululahjaan?

Vierailija
20.11.2014 |

Mietin että jos olis antanut vaan tyyliin jonkun teepaketin (+kortin) molemmille kerhotädeille, toinen ei juo kahvia.. Onko liian vaatimaton lahja? Mitä mieltä olette, rehellisesti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:05"]

Mietin että jos olis antanut vaan tyyliin jonkun teepaketin (+kortin) molemmille kerhotädeille, toinen ei juo kahvia.. Onko liian vaatimaton lahja? Mitä mieltä olette, rehellisesti?

[/quote]

Ei meillä viedä lahjoja kaupan kassalle, postimiehelle tai kenellekään muullekkaan tuntemattomalle niin ei olla viety kerhotädeillekkään.

Vierailija
2/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:05"]

[/quote]

Ei meillä viedä lahjoja kaupan kassalle, postimiehelle tai kenellekään muullekkaan tuntemattomalle niin ei olla viety kerhotädeillekkään.

[/quote]

Hmm... Tuskin monikaan ajattelee noin, vai olenko väärässä? Kerhotädit eivät kuitenkaan ole sama asia kun kaupan kassa tai postimies.. Lapseni on jo toista vuotta samassa kerhossa, ja kerhon tädit ovat tällä hetkellä hänelle vanhempien jälkeen tärkeimmät aikuiset. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vienyt lahjoja kerhotädeille tms.

Vierailija
4/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Kyllä tätä rahanmenoa ja krääsänvaihtoa on ihan tarpeeksi muutenkin. (Terveisin: opiskelija)

Vierailija
5/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut rahaa noin 3-8e riippuen vähän mitä oon keksiny. Musta tuo teepaketti ja kortti kuulostaa kivalta :) 

Vierailija
6/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kyllä tuntuvat kaikki antavan jotain pientä. Joten kyllä lastani harmittaa, jos hänellä ei sitten mitään olekaan antaa. -ap

Vierailija
7/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepaketti on ihan hyvä, hyvän jouluntoivotukset on ihan yhtähyvä.

Vierailija
8/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon antanut muutaman euron arvoisen lahjan kerho- tai pk-tädeille. Kukka, karkkia tms. pientä. Mitään ei tietenkään ole pakko antaa ja esim. harrastusten ohjaajille en ole mitään antanut, koska kerran viikossa nähdään eikä tulla niin tutuiksi kuin hoitotätien kanssa.

Vierailija
9/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 €. Sellainen nätti rannekello ilahduttaa varmasti.

Vierailija
10/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi oikeasti verrata kaupankassan ja lapsen hoitajan/pph:n/lto:n tärkeyttä lapsen elämässä noin! Vai voiko? Sun lapset todennäköisesti viettävät aikaa hereillä sen "tuntemattoman" seurassa enemmän kuin vanhempiensa, joten ei kai sen nyt ihan sana ole.. Mietipä asiaa sen Lapsen kannalta! Mä pidän tuollaisia ihmisiä, ketkä vähättelevät lastensa hoitajia noin, kyllä vähän urpoimmallekin. Enkä niin vähääkään...

Me viedään kahden lapsemme perhepäivähoitajalle lasten tekemä kortti ja jotain syötäviä herkkuja. Luultavasti tehdään ainakin pieni piparitalo. Rahaa lahjaan menee ehkä noin 20€? Joku hyvä teepaketti on mielestäni oikein kiva muistaminen!

Vierailija
11/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:44"]

Ei kukaan voi oikeasti verrata kaupankassan ja lapsen hoitajan/pph:n/lto:n tärkeyttä lapsen elämässä noin! Vai voiko? Sun lapset todennäköisesti viettävät aikaa hereillä sen "tuntemattoman" seurassa enemmän kuin vanhempiensa, joten ei kai sen nyt ihan sana ole.. Mietipä asiaa sen Lapsen kannalta! Mä pidän tuollaisia ihmisiä, ketkä vähättelevät lastensa hoitajia noin, kyllä vähän urpoimmallekin. Enkä niin vähääkään... Me viedään kahden lapsemme perhepäivähoitajalle lasten tekemä kortti ja jotain syötäviä herkkuja. Luultavasti tehdään ainakin pieni piparitalo. Rahaa lahjaan menee ehkä noin 20€? Joku hyvä teepaketti on mielestäni oikein kiva muistaminen!

[/quote]

Joo ei siinä mitään jos ei osta mitään, eihän kaikilla ole edes yhtään ylimääräistä. Itsetehty korttikin lämmittää varmasti, mutta että vertaa kerhotätiä kaupan kassaan... Olikohan tuo edes tosissaan.

Vierailija
12/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoimme eskarintädeille jaderiipukset jotka ostin takaisin muutaman kuukauden päästä kirpparilta. Tädit eivät arvostaneet jadea ja kultaa. Taisivat luulla rihkamaksi. 

Keväällä sitten viisastuneina annoimme kukka-amppelit.

Vierailija
13/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 5-8€/täti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi