Onko teillä lapset kertoneet edellisistä elämistään?
Meillä yhdellä kolmesta lapsesta on tämä lahja. Poika on aiemmin asunut jossain Neuvostoliiton alueella. Hän on kertonut että kesäisin hän oli aina Mustanmeren rannalla lasten kesäleirillä. Lisäksi on kertonut paljon entisestä kodista. Rappukäytävään oli ruskea ovi, jossa ei ollut ikkunaa. Asunnossa oli yksi makuuhuone, jossa poika nukkui kahden sisarensa kanssa, vanhemmilla oli oma soppi olohuoneessa. Keittiössä oli punainen ruokapöytä ja vihreät tuolit. Myös perheen mummo oli usein pitkiä aikoja heidän luonaan, mummo asui maalaiskylässä jossa poikakin kävi usein.
Makuuhuoneen ikkunasta näkyi junarata, jota poika katseli usein, meillä poika on nytkin hirveän kiinnostunut junista, luulen että se on perua tästä entisestä elämästä. Koulusta poika on kertonut että kouluilla ei ollut nimeä kuten Suomessa vaan jokaisella koululla oli oma numero kuten koulu numero 16 jne. Nimiä poika ei ole maininnut mutta on sattumalta kuullut muutaman kerran nimen Artjom. Poika on silloin mennyt hyvin hiljaiseksi ja mietteliään näköiseksi. Olenkin miettinyt että onkohan poika ollut aiemmin nimeltään Artjom. Tai sitten joku muu lähipiiristä on ollut, isä tms.
Ja kun kävimme Pietarissa pojan ollessa 5-vuotias niin olimme puistossa ja istuimme penkillä syömässä eväitä, niin silloin poika totesi että nyt minulla on sellainen tunne että olen tullut kotiin. Hän saattaa olla asunut Pietarissa, olen yrittänyt poja kertomuksista päätellä kaupunkia mutta sitä en ole vielä saanut selvlle.
Poikaoli myös ihan vauvasta asti hirveän pelokas autossa. Heti kun vein autoon niin alkoi itkeä, muiden lasten kanssa ei ole ollut samanlasta. Poika myös kyseli myöhemmin paljon että ei kai vain ajeta kolari, ei kai auto törmää. Sanoin siihen että ei tietenään törmää, ollaan täällä autosa ihan turvassa. Siihen poika sanoi vain "eikä olla". Tästä olen päätellyt että hän on ehkä entisessä elämässä menehtynyt auto-onnettomuudessa.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Näitä tarinoita on ollut aivan ihana kuulla!
Kommentit (798)
Onko kukaan kuullut sellaisesta, että syntyisi kokoajan uudelleen tähän samaan elämään, ja jos on niin mitä tapahtuu kahdeksannen kerran jälkeen?
Serkkuni näki pienenä lapsena painajaisia, joiden takia ei edes uskaltanut mennä nukkumaan, oli niin pelottavia ja nukkumaan meno oli aina hirveän ahdistavaa. Hänen painajaisissaan merirosvot repivät häneltä ihon pois, myöhemmin kuulin, että jotkin merirosvot ovat oikeasti tehneet tälläista.
Me uskomme tällaisiin, koska olemme niin fiksuja, että tiedostamme, ettemme tiedä kaikkea maailmasta. Olen ateisti enkä yleensä usko tällaiseen, mutta ei sitä voi tietää. Ei vaan voi.
Tämä aihe selvästi pelottaa monia. Niin kuin muutkin asiat joita tiede ei ole kyennyt toistaiseksi selittämään.
Esikoiseni on toisinaan puhunut entisestä elämästään. Osasi kertoa oman nimensä, minun nimeni ja isänsä nimen tuolloin. Isän nimi oli harvinainen, yllätyin kun löysinkin sennimisen henkilön ja muut lapsen mainitsemat nimet löytyivätkin saman perheen sisältä. Muut lapsen kertomat jutut viittasivat ko. perheen asuinseutuun. Itse asiassa jo ennen esikoisen syntymää olin ollut muutenkin varma että olen ainakin yhdessä aiemmassa elämässä ollut nykyisen mieheni kanssa, ja lapsen mainitsemat nimet tukivat ajatustani: ilmeisesti olemme olleet naimisissa ainakin 1800-luvun loppupuolella. En ollut koskaan kuitenkaan puhunut lapselle mitään entisistä elämistä, hän alkoi itse puhua asiasta aivan spontaanisti. Hän ei tunnu aina hahmottavan että kyse on erillisistä elämistä, mutta viime aikoina hän on myös puhunut kuolemasta ja vaikuttaisi ajattelevan että kuoleman jälkeen synnytään vauvaksi, ja että ennen syntymistään ihminen on ennenkin ollut joku. Hänellä myös tuntuu olevan kyky aistia ns. välitilassa olevia sieluja.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:10"]Onko tässäkin ketjussa nyt jotkut Pietarin trollit asialla? Tarkoituksenaan saada ihmiset uskomaan, että oikeasti me ollaan kaikki venäläisiä. Jos ei muuten niin ainakin edellisessä elämässä.
[/quote]
Juu, ja Neukkulassa oli niin ihanaa Mustameren rannalla ja muutenkin auvoisaa suklaansyöntiä koko elämä.
Noo eihän tää onko ateisti vai ei -ateistithan Jumalaa epäilevät! Henki on eri asia. Vaikka Neuvostoliitossa n.s siivutettiin uskontoja , mutta mutta tunnettu aivotutkija Профессор Бехтерев, Professori Behterev on tehnyt lukuisia havaintoja että vaikka n.s ihminen on vaikka kuinka kuollut mutta silti n.s klinisessa kuolemassa tai sen jälkeen ihminen pystyi kertomaan mitä leikkaussalissa ollut ja minkät veitset on käytetty ja kuka hänet leikkasi vaikka olikiin narkoosissa. Myös tämä kyseinen professori on tehnyt havaintoja lapseista jotka kertoivat edelliseista elämistä.. Että ihan akateemisen tason lahjomaton arvokkan ikäinen ihminen ei pystyi myöntää ettei elämä jatkuu kuoleman jälkeen Behterev pystyi todistamaan nämät asiat :).
suosittelen kaikki jotka uskovat tuota paskaa hakeutumaan heti hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:10"]
Itselläni ei ole sen ihmeellisempiä kokemuksia, mutta vanhempani ovat kertoneet minun pienenä pelkääväni palovaroitinta.
[/quote]
Onhan siinä kova ääni, jo se riittää pelottamaan pientä lasta. Edellistä elämää ei tarvitse keksiä selitykseksi.
Yksi ainoa sekopää jaksaa satuilla... mene kuule ulos välillä!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:57"]
Oletteko vähän tyhmiä kun käskette menemään lääkäriin jos jollain on yliluonnollisia kykyjä? Lääkäri ottaa rahaa. Menkää Skepksiksen konttorille niin SAATTE rahaa!
[/quote]
Idiootti. Vaikka itsellä olisi kokemusta/lapsella tietoa entisestä elämästä, niin tavallisella ihmisellä ei ole kuin erittäin harvoissa tapauksissa mahdollisuuksia saada asialle todisteita niin riittävällä tasolla mitä Skepsis vaatii. Vai oletko itse niin velho, että osaisi hakea kuolleen henkilön tiedot eri maasta parin mielikuvan avulla? Bravo, jos osaat.
[/quote]
Jos väität satuja tosiksi niin se idiootti olet vain ja ainoastaan SINÄ.
Eikös suomalainen koulutus ollut kirkon käsissä 1830-luvulla? Eli tämän finski-Svetlanan isä on mahdollisesti ollut pappi joka on syntynyt 1700-luvulla? Löysin listan kaikista Suomen papeista jotka ovat syntyneet 1700-luvulla, ja nimeä klikkaamalla löytyy perhetiedot. Listassa vaan sattuu olemaan 1850 nimeä... -.-
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:51"]
[/quote]
Onko sinun niin vaikea uskoa, että ihmisillä nyt vain on tällaisia kokemuksia, vaikka sinulla ei olekaan? T:Yhden kokemuksen tässä viestissä kirjoittanut
Olen täysin suomalainen, mutta jostain syystä lapsesta saakka ymmärtänyt englantia. Koulussa ei koskaan tarvinnut lukea enkun kokeisiin tai muutenkaan nähdä oppimisen eteen vaivaa, osasin vain. Jostain syystä myös olen aina ajatellut englanniksi.
Voi jesses, onko teitä hörhöjä noin julmetun iso joukko?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:57"]
Oletteko vähän tyhmiä kun käskette menemään lääkäriin jos jollain on yliluonnollisia kykyjä? Lääkäri ottaa rahaa. Menkää Skepksiksen konttorille niin SAATTE rahaa!
[/quote]
Idiootti. Vaikka itsellä olisi kokemusta/lapsella tietoa entisestä elämästä, niin tavallisella ihmisellä ei ole kuin erittäin harvoissa tapauksissa mahdollisuuksia saada asialle todisteita niin riittävällä tasolla mitä Skepsis vaatii. Vai oletko itse niin velho, että osaisi hakea kuolleen henkilön tiedot eri maasta parin mielikuvan avulla? Bravo, jos osaat.
[/quote]
Jos väität satuja tosiksi niin se idiootti olet vain ja ainoastaan SINÄ.
[/quote]
Mä en missään vaiheessa ole kertonut uskovani mihinkään, kritisoin vain väitettäsi ja osoitin selkeästi ilmi, ettei näiden asioiden todistaminen tietyllä tasolla ole helppoa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:04"]
Voi jesses, onko teitä hörhöjä noin julmetun iso joukko?
[/quote]
Välillä naureskelen "partaani" teille nuorille sieluille, jotka ette ymmärrä vielä mistään yhtään mitään. No kaikki aikanaan... ;)
Meidän kuopus on puhunut paljon entisistä elämistään. Ihan pienestä saakka. On muunmuassa kertonut, että hassua kun minä olen nyt synnyttänyt hänet, koska hän edellisessä elämässään synnytti minut, mutta minä kuolin ihan vauvana.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:51"]
[/quote]
Onko sinun niin vaikea uskoa, että ihmisillä nyt vain on tällaisia kokemuksia, vaikka sinulla ei olekaan? T:Yhden kokemuksen tässä viestissä kirjoittanut
[/quote]
Ei ole yhtään vaikea uskoa siihen että ihmiset kuvittelevat kaikenlaista uskovat niihin. Yhden sortin sairaus se on eikä siinä ole mitään hävettävää.
Yritän vaan puhua järkeä ja haitata huijareiden toimintaa siinä samalla.
Monethan ova sitä mieltä että nuo muistot edellisistä elämistä ovat oikeasti vain Saatanan luomaa harhaa, jotta ihmiset harhautuisivat uskossaan ja alkaisivat uskoa johonkin väärään ja eivät pelastuisi. Ken tietää sitten. Jos Saatana on olemassa, niin ei ole sille mahdoton tehtävä laittaa jonkun ihmisen päähän muistoja jonkun aiemmin kuolleen elämästä.
Itse en tiedä enää nykyään mihin uskon, joskus halusin uskoa sielunvalellukseen, mutten tiedä. Kuulemma liian moni muistaa olleensa edellisessä elämässä sama ihminen, joku historian merkkihenkilö, ja niinhän ei voi olla jos edelliset elämät olisi oikeasti totta, mutta niin voi olla jos muistot edellisestä elämästä onkin vain jonkun päähän asettamaa harhaa.