Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni hakee eroa kaljuni takia!

Vierailija
21.11.2014 |

Olen seurustellut onnellisesti mieheni kanssa vuosia. Mieheni on ollut aina ihana minua kohtaan. Mieheni on jopa kestänyt sen, että painoni on noussut vuosien varrella. Hänelle kun paino on vain "pelkkä numero", ei sen enempää. Olen ollut hänelle aina rakas, koosta riippumatta.

Mutta nyt... kun ajoin fiiliksen pohjalta... hiukseni... kaljuksi... hän järkyttyi täydellisesti! Haukkuu skitsoksi, lesboksi, Jabbaksi... ihan kaikeksi mitä sylki suustaan päästää! Uhkaa päivät pitkät erolla, eikä harrasta enää seksiä! Itkettää mieheni pinnallisuus! Mietin että lohduttaisin häntä peruukilla, mutta en vain haluaisi antaa periksi hänen tahdolleen! Tykkään kaljustani! Piste.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:04"]

http://roseshock.blogspot.fi/2014/08/kaunis-kamala-kalju.html#comment-form
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014082918615812_ir.shtml

Tällaiset jutut on kyllä ihan uskomattomia. Jos nainen vapaasta tahdostaan ajelee hiuksensa, häntä pidetään hulluna, mutta mieheltä se on ihan normaalia ja oikeutettua. Olisiko aika päästää irti tällaisesta typerästä alistamisesta, jossa naisille sallittu ulkonäkö yritetään määrätä yhteiskunnan taholta?

[/quote] Eri asia. Joillekin miehillä kalju sopii kun taas yhdellekään naiselle ei taas sovi kalju. Valtaosa miehistä myös kaljuuntuu luonnostaan aikanaan.

Vierailija
42/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:58"]

ei jumanklavita että te naiset (?) olette pinnallisia tyhjäpäitä. Toivon todella että ulkonäkönne ei koskaan vaurioituisi/muuttuisi miehen mielestä huonompaan suuntaan! 

[/quote]

Jätetäänhän miehetkin peniksen koon takia ja vaikka erektiohäiriöiden takia. Miksi miehet eivät saa laittaa omia vaatimuksia naiskumppanilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:53"]

eli jos vaikkapa saatte kasvoihinne palovamman, on ihan OK että miehenne jättää? Miksi se että, AP itse ajoi hiuksensa, tekee miehen reaktion ymmärrettäväksi?

Kai molemmissa tilanteissa toivoisi kumppanin joka näkee muutakin kuin pinnan? Onhan ihmisellä oikeus mm. ajaa tukka ja silti olettaa ettei puoliso jätä? Niin minäkin olen nuoruudessa tehnyt, eikä silloin poikaystävä (teinipoika vieläpä) ollut yhtään pahoillaan. Saman miehen kanssa vieläkin.

P.S. ukkosi on aika perseestä

[/quote]

Älä selitä. Entä jos miehesi päättää kasvattaa 20-senttisen irokeesin ja värjään sen siniseksi? Lisäksi ottaisi vielä kymmenen lävistystä naamaansa ja tatuoisi koko kehonsa täyteen. Olisitko vielä miehesi kanssa yhdessä? Olisitko vielä kiintynyt häneen?

Olet pelkkä kaksinaamainen älykääpiö. Sinulla ei ole valtaa päättää, minkälaisista fyysisistä asioista joku on kiinnostunut.  Se, että joku ei halua olla hänen mieletään rumalta näyttävän ihmisen kanssa on täysin oikeutettua ja normaalia. Se ei tee hänestä mulkkua. 

Vihaan sinun kaltaisten ihmisten esittämiä absurdeja väitteitä. Meidän pitäisi mukamas kaikkien myöntyä sinun mielestä hyväksyttäviin kriteereihin kumppanin valinnassa. Samalla yrität vihjata, että sinulla olisi jonkinlainen korkeampi moraali kuin muilla.

Tehdään ajatusleikki. Entä jos ulkonäön sijasta puhuisimme luonteesta? Sinun mielestäsi luonnetta ei varmaan saisi mielivaltaisesti muuttaa, toisin kuin ulkonäköä. Miksi ei? Entä jos miehesi päättää muuttua valehtelevaksi mulkuksi? Olisitko vielä silloin hänen kanssaan? 

[/quote]

tämähän pysyi melkein asiassa. eiku... Kannattaa lukea Laasasen tekstejä (ks. linkki.) Hänestä löydät varmaan sielunveljen, ellet sitten ole juuri hän? Hänhän tunnetusti viihtyy tällä palstalla. Hei vaan!

[/quote]

Et vastannut kommenttiini. Eikö sinulla ole argumentteja? Ja miksi lukisin jonkun pieniaivoisen työttömän blogeja?

Vierailija
44/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:10"]

Ihan kauniita mun mielestä:

https://www.google.fi/search?q=bald+women&client=firefox-a&hs=S7z&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BdRvVNHzNoHXywP9joKwCw&ved=0CAgQ_AUoAQ

Sitä paitsi monet naiset oikeasti jopa näyttää paremmalta tosi lyhkäisillä hiuksilla, kun kasvot tulee ihan eri tavalla esiin. Esim Amber Rose on kaunis vain ilman hiuksia. :D

[/quote]

Hyi helvetti minkä näköisiä

Vierailija
45/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä selitä. Entä jos miehesi päättää kasvattaa 20-senttisen irokeesin ja värjään sen siniseksi? Lisäksi ottaisi vielä kymmenen lävistystä naamaansa ja tatuoisi koko kehonsa täyteen. Olisitko vielä miehesi kanssa yhdessä? Olisitko vielä kiintynyt häneen?"

Minun mieheni kyllä teki muutoksia ulkonäköönsä minulta kysymättä. Olisihan se ollut kiva jos olisi kysynyt, mutta hänen kehonsahan se on. Itse kyllä kerroin miehelleni aina jos halusin tehdä jotain ja jos vastusti ihan kamalasti, harkitsin uudelleen. Loppupeleissä kyseessä on silti sen ihmisen oma päätös. Jos ulkonäkö on todella se kynnyskysymys, sitten voi lähteä. Tai ehkä keskustella asiasta. Mutta EI haukkua kuten ap:n mies.

[/quote]

Juuri minun argumenttini. Useimmille ulkonäkö on kynnyskysymys. Ja jos et jollekin kelpaa, niin ei sille voi mitään. Mutta miksi helvetissä pitää aina ruveta syyttämään sitä, joka päättää lähteä juuri ulkonäön takia? Mitä pahaa siinä on? Se on täysin normaalia.

Vierailija
46/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:36"]Olen seurustellut onnellisesti mieheni kanssa vuosia. Mieheni on ollut aina ihana minua kohtaan. Mieheni on jopa kestänyt sen, että painoni on noussut vuosien varrella. Hänelle kun paino on vain "pelkkä numero", ei sen enempää. Olen ollut hänelle aina rakas, koosta riippumatta.

Mutta nyt... kun ajoin fiiliksen pohjalta... hiukseni... kaljuksi... hän järkyttyi täydellisesti! Haukkuu skitsoksi, lesboksi, Jabbaksi... ihan kaikeksi mitä sylki suustaan päästää! Uhkaa päivät pitkät erolla, eikä harrasta enää seksiä! Itkettää mieheni pinnallisuus! Mietin että lohduttaisin häntä peruukilla, mutta en vain haluaisi antaa periksi hänen tahdolleen! Tykkään kaljustani! Piste.
[/quote]

Siis ajoit itsesi _tosta vaan fiiliksen pohjalta kaljuksi_. YOLO.

Mitäköhän se kertoo sun luonteesta?
Kukaan vähän ylipainoinen ei noin vaan ajele tuosta kaljuksi. Demi Moore ajeli itsensä 90-luvulla kaljuksi yhtä uransa tärkeintä roolia varten. Amber Rose taas, jolla on 19v. lähtien kalju/parin millin blondi siili, harkitsi ja suunnitteli kaljuuttaan pitkään. Hän on ihan äärettömän kaunis kaljuna ja se look sopii hänelle. Hän on kommentoinut kaljuaan: "When I was a little girl I used to love Sinéad O’Connor’s video and song “Nothing Compares 2 U.” I knew I wanted to look as beautiful as she did one day, so when I was old enough to make my own decisions, at 19, I cut it off, and it’s been over eight years now." Samoin huippumalli Agyness Deyn, jonka androgyyniseen lookiin kalju ja siilitukka sopivat. Joku ajelee itsensä kaljuksi aloittaessaan syöpähoidot, sillä uskoo kestävän "itse" aiheutetun kaljunsa paremmin kuin katsovan joka aamu peilistä mitä syöpähoidot tekevät hiuksille. Sitten on Britney Spears, joka sekoili ja ajeli kaljuksi.
Tuon sinun antamasi infon perusteella kuulut noista kaikista jälkimmäiseen..
Yritä ymmärtää miehesikin näkökulmaa. Käytöksesi saa sinut vaikuttamaan ennalta-arvaamattomalta. Olette seurustelleet pitkään, joten miksi et ole kertonut miehellesi että haluaisit ajaa kaljuksi? Tai no, ajatushan tuli sinulle ihan tuosta vain, joten olisit voinut edes jättää miehellesi vähän aikaa totutella ajatukseen, ja kertonut kunnon syyn/avannut tuntemuksiasi. Miehesi luultavasti miettii että mitä jos ajelet (tulevat) lapsennekin tosta noin vaan kaljuksi, ihan vaan hetken mielijohteesta? Tässä ei ole nyt mitään muuta "väärää", kuin että olet toiminut täysin impulssien varassa, kuin teini. Tilanne on vielä kuitenkin pelastettavissa, jos vähän ensiksi avaat itsellesi niitä syitä miksi halusit ajella kaljuksi ja sitten kerrot niistä tuntemuksista miehellesi.

Vierailija
47/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et vastannut kommenttiini. Eikö sinulla ole argumentteja? Ja miksi lukisin jonkun pieniaivoisen työttömän blogeja?"

Voin minä sinulle vastata. Olemme olleet tämän samaisen miehen kanssa 16-vuotiaista asti yhdessä, nyt kolmekymppisiä. Olemme menneet sellaisten myllytysten läpi että ei tässä muutama sininen irokeesi tuntuisi missään. Ne lävistykset ovat olleetkin, tosin omassa naamassani.

Ai niin ja tuohon luonnekysymykseen: ei toisen luonnetta VOI muuttaa vaikka puoliso olisi millainen kusipää. Tosin tämä asia ei nyt liity avaukseen yhtään mitenkään.

Vierailija
48/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaljut naiset kasvattamaan viiksiä, kun saatte tehdä mitä haluatte ja kaikkien pitää hyväksyä se mitä SINÄ teet, mutta sinun ei tarvitse hyväksyä sitä, että joku pitää kaljua naista epäviehättävänä.

Vierailija
49/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:26"]

"Et vastannut kommenttiini. Eikö sinulla ole argumentteja? Ja miksi lukisin jonkun pieniaivoisen työttömän blogeja?"

Voin minä sinulle vastata. Olemme olleet tämän samaisen miehen kanssa 16-vuotiaista asti yhdessä, nyt kolmekymppisiä. Olemme menneet sellaisten myllytysten läpi että ei tässä muutama sininen irokeesi tuntuisi missään. Ne lävistykset ovat olleetkin, tosin omassa naamassani.

Ai niin ja tuohon luonnekysymykseen: ei toisen luonnetta VOI muuttaa vaikka puoliso olisi millainen kusipää. Tosin tämä asia ei nyt liity avaukseen yhtään mitenkään.

[/quote]

En puhunut toisen luonteen muuttamisesta, vaan oman itsensä luonteen muuttamisesta. Eikö se ole sama asia? Jos henkilö muuttuu luonteeltaan parisuhteessa, jäisitkö suhteeseen hänen kanssaan? Sama asia, mutta ulkönäön sijasta kyseessä on luonne. Ja jos et jäisi suhteeseen, olet "aika perseestä".

Vierailija
50/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:24"]

"Älä selitä. Entä jos miehesi päättää kasvattaa 20-senttisen irokeesin ja värjään sen siniseksi? Lisäksi ottaisi vielä kymmenen lävistystä naamaansa ja tatuoisi koko kehonsa täyteen. Olisitko vielä miehesi kanssa yhdessä? Olisitko vielä kiintynyt häneen?"

Minun mieheni kyllä teki muutoksia ulkonäköönsä minulta kysymättä. Olisihan se ollut kiva jos olisi kysynyt, mutta hänen kehonsahan se on. Itse kyllä kerroin miehelleni aina jos halusin tehdä jotain ja jos vastusti ihan kamalasti, harkitsin uudelleen. Loppupeleissä kyseessä on silti sen ihmisen oma päätös. Jos ulkonäkö on todella se kynnyskysymys, sitten voi lähteä. Tai ehkä keskustella asiasta. Mutta EI haukkua kuten ap:n mies.

[/quote]

Juuri minun argumenttini. Useimmille ulkonäkö on kynnyskysymys. Ja jos et jollekin kelpaa, niin ei sille voi mitään. Mutta miksi helvetissä pitää aina ruveta syyttämään sitä, joka päättää lähteä juuri ulkonäön takia? Mitä pahaa siinä on? Se on täysin normaalia.

[/quote]

Jaa-a, itse takerruin eniten siihen, että ap:n mies haukkui häntä, eikä asiallisesti sanonut ettei pidä tästä muutoksesta. Ja onhan se vähän kummallista, että on valmis lähtemään suhteesta tuollaisen takia, jos aiemmin on rakkaudesta ollut mukana.

Vierailija
51/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:09"]

"Niin minäkin olen nuoruudessa tehnyt, eikä silloin poikaystävä (teinipoika vieläpä) ollut yhtään pahoillaan. Saman miehen kanssa vieläkin."

Sanoi vaan aina että sä näytät kauniilta millaisella tukalla vaan. Ja oli tosiaan silloin 16 v. Nykyisin pitkähkö tukka, mutta totta helvetissä ihmisellä täytyy olla oikeus näyttää juuri siltä kuin itse katsoo parhaaksi

[/quote]

KUKAAN EI KYSEENALAISTA TÄTÄ VÄITETTÄ. Toisaalta, jos ulkonäkösi vaihtuu radikaalisti, OLE VALMIS HYVÄKSYMÄÄN SE, ETTÄ ET EHKÄ OLE KUMPPANISI MIELESTÄ ENÄÄ HYVÄN NÄKÖINEN.

Vierailija
52/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:24"]

[/quote]

[/quote]

Jaa-a, itse takerruin eniten siihen, että ap:n mies haukkui häntä, eikä asiallisesti sanonut ettei pidä tästä muutoksesta. Ja onhan se vähän kummallista, että on valmis lähtemään suhteesta tuollaisen takia, jos aiemmin on rakkaudesta ollut mukana.

[/quote]

Niin joo, en itsekään pitänyt siitä kun mieheni leikkasi kaikki hiuksena. Mutta rakkaus on rakkautta ja samaa haluaisin miehenkin ajattelevan minusta.

Vierailija
53/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos henkilö muuttuu luonteeltaan parisuhteessa, jäisitkö suhteeseen hänen kanssaan? Sama asia, mutta ulkönäön sijasta kyseessä on luonne."

Ihmisen perusluonne pysyy samana läpi elämän. Ainakin jos psykologi-tuttavaani on uskominen. Voithan sinä vängätä ihan kuinka paljon vaan mutta asian määrä tekstissäsi ei lisäänny.

Vierailija
54/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:31"]

"Niin minäkin olen nuoruudessa tehnyt, eikä silloin poikaystävä (teinipoika vieläpä) ollut yhtään pahoillaan. Saman miehen kanssa vieläkin."

Sanoi vaan aina että sä näytät kauniilta millaisella tukalla vaan. Ja oli tosiaan silloin 16 v. Nykyisin pitkähkö tukka, mutta totta helvetissä ihmisellä täytyy olla oikeus näyttää juuri siltä kuin itse katsoo parhaaksi

[/quote]

KUKAAN EI KYSEENALAISTA TÄTÄ VÄITETTÄ. Toisaalta, jos ulkonäkösi vaihtuu radikaalisti, OLE VALMIS HYVÄKSYMÄÄN SE, ETTÄ ET EHKÄ OLE KUMPPANISI MIELESTÄ ENÄÄ HYVÄN NÄKÖINEN.

[/quote]

SENPÄ TAKIA TOIVONKIN ETTET JOUDU KOSKAAN ONNETTOMUUTEEN

Vierailija
55/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:37"]

"Jos henkilö muuttuu luonteeltaan parisuhteessa, jäisitkö suhteeseen hänen kanssaan? Sama asia, mutta ulkönäön sijasta kyseessä on luonne."

Ihmisen perusluonne pysyy samana läpi elämän. Ainakin jos psykologi-tuttavaani on uskominen. Voithan sinä vängätä ihan kuinka paljon vaan mutta asian määrä tekstissäsi ei lisäänny.

[/quote]

En usko tätä väitettä, ellen saa jotain todistetta tai lähteitä.

Vierailija
56/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmemies

Vierailija
57/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 02:41"]

Menkää kaljut naiset kasvattamaan viiksiä, kun saatte tehdä mitä haluatte ja kaikkien pitää hyväksyä se mitä SINÄ teet, mutta sinun ei tarvitse hyväksyä sitä, että joku pitää kaljua naista epäviehättävänä.

[/quote]

Ihan järjetön kommentti! Koet varmaan monessa asiassa olevasi syrjitty jos muut eivät hyväksy ahdasmielisyyttäsi.

Vierailija
58/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että olisin aika järkyttynyt jos oma muija vetäisi kaljuksi. Miettisin, että nyt on menossa joku hullu vaihe elämässä, naisilla kun joskus tuppaa menemään touhut pikkuisen yli ymmärryksen.

Ja minunkin mielestä kaljut naiset on kaikkea muuta kuin viehättäviä.

Vierailija
59/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

SENPÄ TAKIA TOIVONKIN ETTET JOUDU KOSKAAN ONNETTOMUUTEEN

[/quote]

Mahtava argumentti.

Vierailija
60/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tätä voisi verratta eli jos mies rupeaisi käyttämään todella punaista huulipunaa tai jopa mekkoa. Olisitteko naiset ihan mehuissaan ja joidenkin logiikan mukaan kaikki pitää vain sietää.

Ja se on helppo täällä foorumilla olla niin helvetin suvaitsevaista, tosielämässä tuskin olisitte innoisaan kun kulkisitte ulkona miehen kanssa jolla on huulipunaa tai naisten mekko päällä.