Vierailija

En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Miehellä on vaikeuksia laueta, kestää todella kauan. Nautin itse kaikkein eniten siitä, että mies laukeaa sisääni. Näin tapahtúu vaan ihan liian harvoin. Mitä pitäisi tehdä?

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tunsin myös joskus miehen kuka ei vain pystynyt tulemaan sisälle.. Kiva kun oli mälliä aina joka hiton paikassa :( Ilmeisesti hänellä oli kammo siitä jos nainen tulisikin raskaaksi..

Laukeaa muutenkin todella pitkän jyystön jälkeen. Käyttää lääkettä, joka vaikuttaa asiaan. Joskus on niin vaikeaa, että pitää omalla kädellä avittaa. Mä en jaksaisi tämmöistä seksiä loppuelämääni. ap

Voi johtua siitä, että on itsetyydytyksessä tottunut laukeamaan kovempaan stimulaatioon. Naisen sisällähän puristus ei ole koskaan niin voimakas kuin mitä kädellä saa tehtyä.

Apuna on se, että tyydyttää harvemmin itseään ja käyttää siihen esim. vain etusormea ja peukaloa vähentääkseen puristusta. Kun alkaa olla herkemmässä niin onnistuu paremmin myös naisen sisälle laukeaminen.

M82

Mieheni ei laukea sisääni kuin takaapäin...tai juurikin mainitsemillasi tavoilla, mutta olen jo siihen sopeutunut. Ei oikein ollut muuta vaihtoehtoa.

Ei ole tainnut ihan viimeaikoina juuri runkkailla itsekseen, kun seksiä on ollut melko tiheään. Mua on nyt vaan alkanut tökkimään tämä seksi aina näin, että taitaa alkaa harvenemaan. Pakko säästää omaakin laukeamista, kun en enää kolmen orkun jälkeen jaksa kiinnostua hänen saamisestaan. Ja sitten jää itseltä kokonaan saamatta. Huoh. ap

Mun miehen on aina ollut vaikea laueta. Runkkaamallakaan ei kuulemma aina onnistu. Suihinotossa ei ole saanut koskaan (siis kenenkään muunkaan kanssa). Ollaan pikkuhiljaa päästy siihen pisteeseen, että mies saa seksissä melkein aina, mikä on sentään edistystä. Mutta välillä se menee aikamoiseksi säätämiseksi. Itse tykkään eniten siitä, että mies laukeaa sisääni lähetyssaarnaajassa, mutta usein siitä ei vaan tule mitään. Helpoiten mies laukeaa, kun panee mua takaapäin siten, että makaan jalat yhdessä ja pylly vähän koholla. Toi asento kyllä tuntuu mullekin tosi hyvältä, mutta ei voi mitään että se lähetyssaarnaaja vaan on niin ihana ja intiimi, että oon aina pikkuisen pettynyt, jos seksi ei pääty siihen. Mutta en mä oikeasti voi valittaa, kun en itsekään saa yhdynnässä koskaan, vaikka nautinkin siitä. Tiedän, että mies toivoisi tosi paljon, että saisi joskus mut yhdynnässä tulemaan eikä vaan sormilla. Mutta minkäs näille anatomisille eroille mahtaa. Pääasia kai, että löydetään tapoja joilla kummankin saa tulemaan?

Mun miehen on aina ollut vaikea laueta. Runkkaamallakaan ei kuulemma aina onnistu. Suihinotossa ei ole saanut koskaan (siis kenenkään muunkaan kanssa). Ollaan pikkuhiljaa päästy siihen pisteeseen, että mies saa seksissä melkein aina, mikä on sentään edistystä. Mutta välillä se menee aikamoiseksi säätämiseksi. Itse tykkään eniten siitä, että mies laukeaa sisääni lähetyssaarnaajassa, mutta usein siitä ei vaan tule mitään. Helpoiten mies laukeaa, kun panee mua takaapäin siten, että makaan jalat yhdessä ja pylly vähän koholla. Toi asento kyllä tuntuu mullekin tosi hyvältä, mutta ei voi mitään että se lähetyssaarnaaja vaan on niin ihana ja intiimi, että oon aina pikkuisen pettynyt, jos seksi ei pääty siihen. Mutta en mä oikeasti voi valittaa, kun en itsekään saa yhdynnässä koskaan, vaikka nautinkin siitä. Tiedän, että mies toivoisi tosi paljon, että saisi joskus mut yhdynnässä tulemaan eikä vaan sormilla. Mutta minkäs näille anatomisille eroille mahtaa. Pääasia kai, että löydetään tapoja joilla kummankin saa tulemaan?

Vierailija

Runkkauksesta liian tottunut voimakkaaseen stimulaatioon. Ratkaisuna ei ainakaan ole keskeytetty yhdyntä, se vain parantaa kestoa. Vähemmän runkkausta ja pidempiä välejä seksiin, niin alkaa herkistyä.
Mutta tärkeintä on, ettet vaadi sisälle laukeemista. Tuottaa melkolailla paineita ja ei ainakaan onnistu. Samoin, jos toinen selvästi odottaa yhdynnän loppumista, niin kyllähän kestoa löytyy.

Perateuppi

Puristat sopivasti sormilla varresta niin että liukuu vielä ja pidät kättäsi häpyhuulia vasten . Puristusta voi lisätä tai vähentää sen mukaan miltä miehestä tuntuu . Toimii ainakin silloin kun erektio meinaa hiipua .

Vierailija

Perateuppi kirjoitti:
Puristat sopivasti sormilla varresta niin että liukuu vielä ja pidät kättäsi häpyhuulia vasten . Puristusta voi lisätä tai vähentää sen mukaan miltä miehestä tuntuu . Toimii ainakin silloin kun erektio meinaa hiipua .

Kyse ei ole erektio-ongelmista. Onpa typerä neuvo.

Vierailija

Tällä konstilla sain mieheni innostumaan sisään laukeamisesta: seksin lopussa mies pitää vaan peniksen päätä vaginassa ja kädellä hoitelee homman loppuun. Spermat menee kuitenkin sisään. Toinen oli et kädellä runkkasin miestä ja juuti ennen laukeamista penis äkkiä sisään.
Useamman kerran jälkeen homma alkoi sujua ihan perinteisesti. Ongelma on todennäköisesti jännittäminen, asiaan totuttelulla konsteja käyttäen homma alkaa varmasti sujua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat