Mieheni hakee eroa kaljuni takia!
Olen seurustellut onnellisesti mieheni kanssa vuosia. Mieheni on ollut aina ihana minua kohtaan. Mieheni on jopa kestänyt sen, että painoni on noussut vuosien varrella. Hänelle kun paino on vain "pelkkä numero", ei sen enempää. Olen ollut hänelle aina rakas, koosta riippumatta.
Mutta nyt... kun ajoin fiiliksen pohjalta... hiukseni... kaljuksi... hän järkyttyi täydellisesti! Haukkuu skitsoksi, lesboksi, Jabbaksi... ihan kaikeksi mitä sylki suustaan päästää! Uhkaa päivät pitkät erolla, eikä harrasta enää seksiä! Itkettää mieheni pinnallisuus! Mietin että lohduttaisin häntä peruukilla, mutta en vain haluaisi antaa periksi hänen tahdolleen! Tykkään kaljustani! Piste.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:04"]
http://roseshock.blogspot.fi/2014/08/kaunis-kamala-kalju.html#comment-form
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014082918615812_ir.shtml
Tällaiset jutut on kyllä ihan uskomattomia. Jos nainen vapaasta tahdostaan ajelee hiuksensa, häntä pidetään hulluna, mutta mieheltä se on ihan normaalia ja oikeutettua. Olisiko aika päästää irti tällaisesta typerästä alistamisesta, jossa naisille sallittu ulkonäkö yritetään määrätä yhteiskunnan taholta?
[/quote]
Miehille sallittu ulkonäkö määrätään aivan samalla tavalla. Vai olisitko parisuhteessa mielestäsi oudon näköisen miehen kanssa? Tervetuloa kapitalismin ihanaan maailmaan. Jos sinulla on ongelma, perusta vaateyritys ja muuta ulkonäköstandardit.
[/quote]
Harvemmin vedetään näin hirveitä raivareita miesten ulkonäköön liittyvistä asioista. Mikä vastaava asia miehellä on yhtä kohahduttava, jos ei vaatteita lasketa? Ja miten vaateyrityksen perustaminen auttaa tätä asiaa?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:04"]
http://roseshock.blogspot.fi/2014/08/kaunis-kamala-kalju.html#comment-form
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014082918615812_ir.shtml
Tällaiset jutut on kyllä ihan uskomattomia. Jos nainen vapaasta tahdostaan ajelee hiuksensa, häntä pidetään hulluna, mutta mieheltä se on ihan normaalia ja oikeutettua. Olisiko aika päästää irti tällaisesta typerästä alistamisesta, jossa naisille sallittu ulkonäkö yritetään määrätä yhteiskunnan taholta?
[/quote]
Miehille sallittu ulkonäkö määrätään aivan samalla tavalla. Vai olisitko parisuhteessa mielestäsi oudon näköisen miehen kanssa? Tervetuloa kapitalismin ihanaan maailmaan. Jos sinulla on ongelma, perusta vaateyritys ja muuta ulkonäköstandardit.
[/quote]
Harvemmin vedetään näin hirveitä raivareita miesten ulkonäköön liittyvistä asioista. Mikä vastaava asia miehellä on yhtä kohahduttava, jos ei vaatteita lasketa? Ja miten vaateyrityksen perustaminen auttaa tätä asiaa?
[/quote]
Niin muuten, ei mun ongelma ole se jos ap:n mies ei tykkää kaljusta vaan nää sairaat reaktiot siihen kaljuun.
Me ollaan poikaystävän kanssa sovittu ettei hiuksia leikata kumpikaan liian lyhyiksi. Itse ajoin kaljuksi vähän yli vuosi sitten kun oli kuontalo kärsinyt useiden värjäyksien ja värinpoistojen jäljiltä, mies leikkasi lapaluihin ulottuvat hiukset parin sentin mittaisiksi samasta syystä. Nyt kasvatellaan hitaasti takaisin kun ei kumpikaan tykätty lyhyistä hiuksista. Vähän kyllä pelottaa jos alkaa ukko kaljuuntumaan, hiuksettomat miehet on todella rumia. En koskaan kiinnostu myöskään lyhyttukkaisista miehistä. Ei kaikki tykkää samoista asioista.
aika urpo ukko. Heivaa helvettiin se.
Pistä ukko kiertoon ja uusi tilalle. Kyllä kaljulla ja lihavalla naisella vientiä riittää.
Aika urpo AP ! Kyllä minäkin friikin jättäisin
Hyi, luulin että olisi kyseessä sairauden aiheuttama kalju. Mutta että ihan itse ajoit vapaaehtoisesti hiukset pois!! Miehesi on täysin oikeassa.
Miten seurustelusta "haetaan eroa"?
Onkohan miehelläsi jotain käsittelemättömiä ongelmia tuon aiheen kanssa? Keskustelkaa nyt hyvät ihmiset asioista, ei tuo todellakaan ole tuollaisen draaman arvoinen numero! Eiköhän ole järkytyksen aiheuttamaa höpinää nuo miehesi lähtemispuheet. Jos mies tuollaisen takia oikeasti laittaisi suhteen poikki, niin jotain isompia ongelmia on silloin suhteessa. Sitä paitsi naisen siilitukkaa voi käyttää monin kiinnostavin tavoin osana sänkyleikkejä.
eli jos vaikkapa saatte kasvoihinne palovamman, on ihan OK että miehenne jättää? Miksi se että, AP itse ajoi hiuksensa, tekee miehen reaktion ymmärrettäväksi?
Kai molemmissa tilanteissa toivoisi kumppanin joka näkee muutakin kuin pinnan? Onhan ihmisellä oikeus mm. ajaa tukka ja silti olettaa ettei puoliso jätä? Niin minäkin olen nuoruudessa tehnyt, eikä silloin poikaystävä (teinipoika vieläpä) ollut yhtään pahoillaan. Saman miehen kanssa vieläkin.
P.S. ukkosi on aika perseestä
No kalju nainen on vaan luonottoman näkönen. Ei oikein miehet tykkää semmosista.
ei jumanklavita että te naiset (?) olette pinnallisia tyhjäpäitä. Toivon todella että ulkonäkönne ei koskaan vaurioituisi/muuttuisi miehen mielestä huonompaan suuntaan!
Kaljuthan on älykkäitä - yleensä. Ehkäpä tässäkin tapauksessa :) Oliskos miehelläs se, ettei suikkarijutuissa voi enää pitää letistä, en tiedä voi mennä munillekin tää juttu?! Yleensähän naiset deletoi sen alapään sutturan!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:54"]
No kalju nainen on vaan luonottoman näkönen. Ei oikein miehet tykkää semmosista.
[/quote]
Keskimäärin kaikille ihmisille kasvaa hiukset, miksi miehen kalju on jotenkin luonnollisempaa? On vain yhteiskunnan oletus että naisilla on aina hiukset.
[/quote]
Koska miehet kaljuuntuvat...luonnostaan...olet tyhmä. Tarkoitan tätä ihan oikeasti. Et osaa ajatella loogisesti.
[/quote]
Tiedän kyllä että monet miehet kaljuuntuvat. Niin tekevät silti jotkut naisetkin, lisäksi syöpähoidot voivat viedä hiukset. Vapaaehtoinen hiusten leikkaaminen ei silti ole naisille niin sallittua kuin miehille, vaikka kumpikin sukupuoli voi kaljuuntua.
Sen kuin tarkoitat mitä vittua huvittaa, kunhan menet muualle "ajattelemaan loogisesti".