Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni hakee eroa kaljuni takia!

Vierailija
21.11.2014 |

Olen seurustellut onnellisesti mieheni kanssa vuosia. Mieheni on ollut aina ihana minua kohtaan. Mieheni on jopa kestänyt sen, että painoni on noussut vuosien varrella. Hänelle kun paino on vain "pelkkä numero", ei sen enempää. Olen ollut hänelle aina rakas, koosta riippumatta.

Mutta nyt... kun ajoin fiiliksen pohjalta... hiukseni... kaljuksi... hän järkyttyi täydellisesti! Haukkuu skitsoksi, lesboksi, Jabbaksi... ihan kaikeksi mitä sylki suustaan päästää! Uhkaa päivät pitkät erolla, eikä harrasta enää seksiä! Itkettää mieheni pinnallisuus! Mietin että lohduttaisin häntä peruukilla, mutta en vain haluaisi antaa periksi hänen tahdolleen! Tykkään kaljustani! Piste.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:17"]

"Älä selitä. Entä jos miehesi päättää kasvattaa 20-senttisen irokeesin ja värjään sen siniseksi? Lisäksi ottaisi vielä kymmenen lävistystä naamaansa ja tatuoisi koko kehonsa täyteen. Olisitko vielä miehesi kanssa yhdessä? Olisitko vielä kiintynyt häneen?"

Minun mieheni kyllä teki muutoksia ulkonäköönsä minulta kysymättä. Olisihan se ollut kiva jos olisi kysynyt, mutta hänen kehonsahan se on. Itse kyllä kerroin miehelleni aina jos halusin tehdä jotain ja jos vastusti ihan kamalasti, harkitsin uudelleen. Loppupeleissä kyseessä on silti sen ihmisen oma päätös. Jos ulkonäkö on todella se kynnyskysymys, sitten voi lähteä. Tai ehkä keskustella asiasta. Mutta EI haukkua kuten ap:n mies.

[/quote]

Juuri minun argumenttini. Useimmille ulkonäkö on kynnyskysymys. Ja jos et jollekin kelpaa, niin ei sille voi mitään. Mutta miksi helvetissä pitää aina ruveta syyttämään sitä, joka päättää lähteä juuri ulkonäön takia? Mitä pahaa siinä on? Se on täysin normaalia.

[/quote]

Jaa-a, itse takerruin eniten siihen, että ap:n mies haukkui häntä, eikä asiallisesti sanonut ettei pidä tästä muutoksesta. Ja onhan se vähän kummallista, että on valmis lähtemään suhteesta tuollaisen takia, jos aiemmin on rakkaudesta ollut mukana.

[/quote]

Tietenkin, muiden haukkuminen on typerää ja tarpeetonta. Voihan asiansa sanoa sivistyneestikin.

Vierailija
62/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä vetoa että tämä raivoaja täällä on ap:n mies?? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:54"]

No kalju nainen on vaan luonottoman näkönen. Ei oikein miehet tykkää semmosista.

[/quote]

Keskimäärin kaikille ihmisille kasvaa hiukset, miksi miehen kalju on jotenkin luonnollisempaa? On vain yhteiskunnan oletus että naisilla on aina hiukset.

[/quote]

Koska miehet kaljuuntuvat...luonnostaan...olet tyhmä. Tarkoitan tätä ihan oikeasti. Et osaa ajatella loogisesti.

Vierailija
64/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:37"]

"Jos henkilö muuttuu luonteeltaan parisuhteessa, jäisitkö suhteeseen hänen kanssaan? Sama asia, mutta ulkönäön sijasta kyseessä on luonne."

Ihmisen perusluonne pysyy samana läpi elämän. Ainakin jos psykologi-tuttavaani on uskominen. Voithan sinä vängätä ihan kuinka paljon vaan mutta asian määrä tekstissäsi ei lisäänny.

[/quote]

En usko tätä väitettä, ellen saa jotain todistetta tai lähteitä.

[/quote]

Niin, totesinkin "jos häneen on uskominen" itse luotan ammattitaitoonsa, ollut alalla parisen kymmentä vuotta. Voithan googlata aiheesta, en usko että väitettäni valheeksi todistat. Itse en jaksa alan sivuja lärätä läpi vain että todistaisin jotain sinulle. Mutta googlettaahan osaat sinäkin.

Vierailija
65/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, totesinkin "jos häneen on uskominen" itse luotan ammattitaitoonsa, ollut alalla parisen kymmentä vuotta. Voithan googlata aiheesta, en usko että väitettäni valheeksi todistat. Itse en jaksa alan sivuja lärätä läpi vain että todistaisin jotain sinulle. Mutta googlettaahan osaat sinäkin."

Jään odottamaan. 

Vierailija
66/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:04"]

http://roseshock.blogspot.fi/2014/08/kaunis-kamala-kalju.html#comment-form
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014082918615812_ir.shtml

Tällaiset jutut on kyllä ihan uskomattomia. Jos nainen vapaasta tahdostaan ajelee hiuksensa, häntä pidetään hulluna, mutta mieheltä se on ihan normaalia ja oikeutettua. Olisiko aika päästää irti tällaisesta typerästä alistamisesta, jossa naisille sallittu ulkonäkö yritetään määrätä yhteiskunnan taholta?

[/quote]

Miehille sallittu ulkonäkö määrätään aivan samalla tavalla. Vai olisitko parisuhteessa mielestäsi oudon näköisen miehen kanssa? Tervetuloa kapitalismin ihanaan maailmaan. Jos sinulla on ongelma, perusta vaateyritys ja muuta ulkonäköstandardit. 

Vierailija
67/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:49"]

mistä vetoa että tämä raivoaja täällä on ap:n mies?? :D

[/quote]

Ei, en ole. Minulla vain ei juuri nyt satu olemaan muutakaan tekemistä, joten kumoan kaikki teidän typerät argumenttinne samalla kertaa. Kuka on seuraava?

Vierailija
68/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hennot hiukset että joutuu nähä vaivaa saadakseen ponnarin jolla saa päänahan jokseenkin piiloon. Monta kertaa tehny mieli heivata nuo haivenet. Sen ku tekisin niin naisellisuus laskis pienestä sekin on kiinni.

Vierailija
69/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:53"]

"Niin, totesinkin "jos häneen on uskominen" itse luotan ammattitaitoonsa, ollut alalla parisen kymmentä vuotta. Voithan googlata aiheesta, en usko että väitettäni valheeksi todistat. Itse en jaksa alan sivuja lärätä läpi vain että todistaisin jotain sinulle. Mutta googlettaahan osaat sinäkin."

Jään odottamaan. 

[/quote]

En edes puhunut ihmisen perusluonteen muuttumisesta. Puhuin luonteesta yleisenä käsitteenä. Eli jos joku päivä rupee valehtelijaksi. Tai kenties jokin dramaattinen tapahtuma elämässä muuntaa käyttäytymistä. Itse et edes tiedä, mikä on ihmisen perusluonne, joten en voi ottaa sinua tosissaan. Miten voit muodostaa asiasta järkevän argumentin?

Jään odottamaan. Hyi miten teennäisen kuuloista.

Vierailija
70/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahha :D näen sieluni silmin: AP lukenut otteita miehelleen ketjusta joka nyt raivoaa täällä :D kuka muu ottaisi noin nokkiinsa random ihmisten mielipiteistä

Vierailija
71/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:11"]

hahahha :D näen sieluni silmin: AP lukenut otteita miehelleen ketjusta joka nyt raivoaa täällä :D kuka muu ottaisi noin nokkiinsa random ihmisten mielipiteistä

[/quote]

En ole ottanut nokkiini mistään. Minä vain satun vihaamaan typeriä argumentteja. En edelleenkään ole ap.

Vierailija
72/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:02"]

Jään odottamaan. 

[/quote]

En edes puhunut ihmisen perusluonteen muuttumisesta. Puhuin luonteesta yleisenä käsitteenä. Eli jos joku päivä rupee valehtelijaksi. Tai kenties jokin dramaattinen tapahtuma elämässä muuntaa käyttäytymistä. Itse et edes tiedä, mikä on ihmisen perusluonne, joten en voi ottaa sinua tosissaan. Miten voit muodostaa asiasta järkevän argumentin?

[/quote]

hahahahahahaa :D sitten vielä uhoaa "kuka seuraavaksi?"

Vierailija
73/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

you're going down, AP:n mies 

Vierailija
74/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jaksatte sivukaupalla vastailla näin lapsellisiin provoihin? Varsinkin kun tässäkään ei ollut minkään sorttista ideaa ja toteutus muutenkin kökkö.

Vierailija
75/78 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:02"]

Jään odottamaan. 

[/quote]

[/quote]

hahahahahahaa :D sitten vielä uhoaa "kuka seuraavaksi?"

[/quote]

Ole sinä jo hiljaa. Sinulta loppuivat argumentit jo kauan sitten.

Vierailija
76/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"]

Mulla on niin hennot hiukset että joutuu nähä vaivaa saadakseen ponnarin jolla saa päänahan jokseenkin piiloon. Monta kertaa tehny mieli heivata nuo haivenet. Sen ku tekisin niin naisellisuus laskis pienestä sekin on kiinni.

[/quote]

Kyllä miehenkin miehekkyys laskee, jos hän esim. laittaa hameen päälleen. Nainen voi käyttää housuja tai hametta ilman että se hänen naisellisuuteensa mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
77/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Kyllä miehenkin miehekkyys laskee, jos hän esim. laittaa hameen päälleen. Nainen voi käyttää housuja tai hametta ilman että se hänen naisellisuuteensa mitenkään vaikuttaa.
[/quote]
Kato ku on naisellinen mies ku on hame päällä!
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ae/a9/70/aea970ea9cfd9fadfda5899dbf56074d.jpg

Vierailija
78/78 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:04"]http://roseshock.blogspot.fi/2014/08/kaunis-kamala-kalju.html#comment-form
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014082918615812_ir.shtml

Tällaiset jutut on kyllä ihan uskomattomia. Jos nainen vapaasta tahdostaan ajelee hiuksensa, häntä pidetään hulluna, mutta mieheltä se on ihan normaalia ja oikeutettua. Olisiko aika päästää irti tällaisesta typerästä alistamisesta, jossa naisille sallittu ulkonäkö yritetään määrätä yhteiskunnan taholta?
[/quote]

Naiset saavat käyttää housuja, mutta hameeseen pukeutuvan miehen kaikki kiertävät kaukaa.