Miksi naiset eivät anna nuolla persettä?
Kommentit (87)
Miehet eivät ole ihmisiä, joten naista tulee aina nuolla. Naisen ei tule tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset se teidän peppunne on niin ihana miesten silmissä, sinne kirjaimellisesti haluaa upottaa kasvonsa.. ja sitä haluaa nuuhkia, nuolla.. yrittäkää ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Perseen nuoleminen on kaunis tapa osoittaa rakkautta.
Nimenomaan! Naisen perseen nuoleminen aina peräaukkoa myöten! Ja ne pakarat! Aijaijai... slurps!
Kyllä se rimming vaan miehenäkin tuntuu tosi hyvältä. Siis että miehen peppua nuollaan..
Suhteen syvenemiseen kuuluu pepunnuolenta oleellisena osana.
Vierailija kirjoitti:
Tervepäinen ihminen ei halua nuolla ulosteaukkoa
No eihän tässä siitä kysymys ollutkaan, vaan siitä että antaisi toisen nuolla.
Fantasia joku päivä nuolla jonkun 18v teinin neitsyt persettä. Se on todella kiihottavaa. Kokeilkaapa.
Ihmiset on niin sekasin.elukat nuolee ja haistelee toisensä persettä sen pitäisi erottaa ihminen eläimestä, vaan nykyajan ukot on elukoita ei ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on niin sekasin.elukat nuolee ja haistelee toisensä persettä sen pitäisi erottaa ihminen eläimestä, vaan nykyajan ukot on elukoita ei ihmisiä.
Elukoita me ihmisetki ollaan.
En lähde ensideiteillekään pepunnuolukieltäytyjän kanssa.
Mene nyt helevettiin noiden perseen nuolemistesi kanssa !
Normaali ihmistä tuollaiset sairaudet oksettaa vaikka ne sinulle sairaana ihmisenä olisi kuinka kiihottavia tahansa.
Koska siinä ei ole mitään kivaa miksi antaisin? Enemmän vie halut kun epämukavaa eikä se tuo todellakaan nautintoa!
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt helevettiin noiden perseen nuolemistesi kanssa !
Normaali ihmistä tuollaiset sairaudet oksettaa vaikka ne sinulle sairaana ihmisenä olisi kuinka kiihottavia tahansa.
Jokin sinua tässä perseennuolennassa kuitenkin kiinnostaa, kun eksyt tähän keskusteluun. Oletko piiloanilingustaja? Vielä kaapissa.
Samasta syystä, kuin miehet eivät anna tehdä niin.
Naiset ilmoittavat kyllä että heitä saa nuolla, mutta hyi jos tasa-arvoa yritettäisiin tässä asiassa. Naisten feminismi pilaa seksin. Mies on kauhea sika.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmoittavat kyllä että heitä saa nuolla, mutta hyi jos tasa-arvoa yritettäisiin tässä asiassa. Naisten feminismi pilaa seksin. Mies on kauhea sika.
Kyllä minä ainakin nuolen mieluusti 25 toyboyni karvatonta peppua. Ja ihan oikea 43v nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin nuolen mieluusti 25 toyboyni karvatonta peppua. Ja ihan oikea 43v nainen olen.
Tämä on hieno asia. Kunpa muutkin naiset tämänKIN tajuaisivat. Ei se takapuoleen liittyvä seksi ole paha juttu. Anaaliyhdyntäkin kunniaan.
En ymmärrä kyllä miten miellyttävistä asioista pitää tehdä hirviöitä. Tästähän tässäkin on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisi erottaa ihminen eläimestä
Elukoita me ihmisetki ollaan.
Eikä olla!
Jaa, no haluaako terve ihminen imeä pissareikää?