Miksi naiset eivät anna nuolla persettä?
Kommentit (87)
Mikä luonnollisessa asiassa nolottaa?
Vierailija kirjoitti:
Naisia nolottaa.
Ihan turhaan nolottaa. Kyllä mies siitä tykkää jos aloitteen tekee. Kannattaa heittää epävarmat ajatukset pois ja nautiskella kyydeistä.
Koska se on ihan persiistä. Ei tunnu miltään. Ei kiihota. Tylsää. Sama kuin nuolisit kantapäätä tai lapaluuta.
Mutta ai jos nuolisit vittua. Aaaah
Koska se on sairasta ja suolistossa on bakteereita.
Perseen nuoleminen on kaunis tapa osoittaa rakkautta.
Koska jo tämä lyhyt otos kysymykseen esitetyistä vastauksista kertoo asian ongelmallisuuden ja mielipiteet siitä.
Olisin halukas kokeilemaan joskus. M31
En tykkää suudella miestä jonka suu kuhisee ulostebakteereita ja maistuu paskalta.
Tiesittekö, jos se peppu on pesty niin ei se haise eikä maistu siltä itseltään, oon kyllä nuollut monenkin naisen peppureikää, ihan vastakin, mutta monet eivät anna nuolla persettä. Oma vaimo mukaan ei. Vast työkaverin kaa puhuttiin mikä siinä pillun nuolemisessa on niin kivaa kun se on vain pari senttiä peppureiästä. Mä kyllä tykkään molemmista, välillä on kiva tehä silleen pitkä nuolaisu pillusta ihan peppuun asti...
Sitten taas peppupano ei tunnu miltään verrattuna hyvään pilluun. Ap
Matias33 kirjoitti:
Tiesittekö, jos se peppu on pesty niin ei se haise eikä maistu siltä itseltään, oon kyllä nuollut monenkin naisen peppureikää, ihan vastakin, mutta monet eivät anna nuolla persettä. Oma vaimo mukaan ei. Vast työkaverin kaa puhuttiin mikä siinä pillun nuolemisessa on niin kivaa kun se on vain pari senttiä peppureiästä. Mä kyllä tykkään molemmista, välillä on kiva tehä silleen pitkä nuolaisu pillusta ihan peppuun asti...
Sitten taas peppupano ei tunnu miltään verrattuna hyvään pilluun. Ap
😂 Sinun kannattaisi ehkä hieman tutustua naisen anatomiaan. Selviäisi mikä ero naisen eri reiillä ja niiden tuntohermoilla on.
Vierailija kirjoitti:
Matias33 kirjoitti:
Sitten taas peppupano ei tunnu miltään verrattuna hyvään pilluun. Ap😂 Sinun kannattaisi ehkä hieman tutustua naisen anatomiaan. Selviäisi mikä ero naisen eri reiillä ja niiden tuntohermoilla on.
Ai. Meinaatko että en ole tutustunut naisten anatomiaan? En mä nyt sillä mitään orgasmia naiselle tavoittele, en todellakaan. Kyllä jotkut naiset siitä tykkäävätkin että on vähän kiihkeämpää ja peppuakin nuollaan. Mut harvat.
Mua kiihottaa se että mies on kiihkeä ja jos mies haluaa nuolla peppua niin saa nuolla ihan vapaasti. Onhan se hiukan tuhmaa ja siinä mielessä kiihottavaa vaikka ei pepussa sinänsä sellaisia herkkiä kohtia ole kuin muualla kropassa. Sama kuin jos laittaa sormen peppuun kesken seksin, se on ehkä se tilanne enemmän kun kiihottaa kuin se että se reikä tai sinne minkään laittaminen oikeasti tuntuisi miltään.
Naiset se teidän peppunne on niin ihana miesten silmissä, sinne kirjaimellisesti haluaa upottaa kasvonsa.. ja sitä haluaa nuuhkia, nuolla.. yrittäkää ymmärtää
Pepunnuolenta on hyvä rakkaustesti. Jos ei ole valmis nuolemaan, niin kannattaa harkita tarkasti jatkoa.
Isot rinnat on huono, miehet on huono, miehen toiveet on huono. Mies on SIKA!!!
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat on huono, miehet on huono, miehen toiveet on huono. Mies on SIKA!!!
Mitäpä muuta emakko voi porsia?
Mä annan nuolla mies on taitava siinä ja kiihottuu itsekin todella paljon.
Tervepäinen ihminen ei halua nuolla ulosteaukkoa
Koska se on ihan perseestä!