Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät anna nuolla persettä?

Vierailija
28.09.2021 |

Miksi niin harva nainen antaa nuolla persettä?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuolenta on erittäin hyvä rentoutuskonsti arkisten tietoteknisten tutkimustehtävieni lomassa.

Vierailija
42/87 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaapas! Meillä rouva 56v pitää siitä kyllä. Kielellä, kun pyörittelee peppureiällä ja välilihalla ja samalla hieron nenänvarttani hänen pilluunsa ja klitorikseen. Tuo kombo toimii orgasmitakuulla, kun välillä imaisee klitorista ja pala taas pepun pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuten mitään, mutta se kieli jää sitten pois seksihommista annelin nuolemisen jälkeen, koska en halua paskabakteereja ykköseen (välitön tulehdus) enkä suuhuni. Joten mikä järki, kun siihen loppuu sen session pillunnuolenta ja suutelu?

Vierailija
44/87 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuten mitään, mutta se kieli jää sitten pois seksihommista annelin nuolemisen jälkeen, koska en halua paskabakteereja ykköseen (välitön tulehdus) enkä suuhuni. Joten mikä järki, kun siihen loppuu sen session pillunnuolenta ja suutelu?

Meillä ainakin ideana, että kun esim. menkat/muuten vain tarjotaan nautintoa vaan mulle, niin joskus ensin normaalia nuolemista, mutta ainakin pyllyä ja satisfieria samalla. On tosi erilaista, ja ainakin itse tulen voimakkaammin (: Kyllä satunnaisesti myös nuollaan pyllyn jälkeen ykköstäkin, ei koskaan mitään ongelmia. Toisaalta - tehdään tuota vaan saunan/suihkun jälkeen ja pyllyn jälkeen jos nuollaan niin vain klittaa, jolloin pitäisi olla aika safe (:

Vierailija
45/87 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen tehdä sellaisessa järjestyksessä, ettei sessio mene pilalle. Esim. ensin suutelua, sitten pillun nuolemista. Kun toivut orkusta niin mies puuhailee peppua nuollen. Lopuksi yhdyntä.

Vierailija
46/87 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen tehdä sellaisessa järjestyksessä, ettei sessio mene pilalle. Esim. ensin suutelua, sitten pillun nuolemista. Kun toivut orkusta niin mies puuhailee peppua nuollen. Lopuksi yhdyntä.

Minä oon usein nuollut puolison pyllyreikää juuri ennen sinne yhtymistä, sen jälkeen kun puoliso on jo orgasmin saanut pillua sormettaen ja nuollen.

Vierailija
47/87 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos järjestys on oikea, niin asiassa on järkeä?

Vierailija
48/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepunnuolenta on hyvä rakkaustesti. Jos ei ole valmis nuolemaan, niin kannattaa harkita tarkasti jatkoa.

Jos mies pitää jotain perseennuolentaa osoituksena rakkaudesta niin olen mieluummin sinkku...En halua ulostebakteereja suuhuni

Vierailija
49/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepunnuolenta on hyvä rakkaustesti. Jos ei ole valmis nuolemaan, niin kannattaa harkita tarkasti jatkoa.

Jos mies pitää jotain perseennuolentaa osoituksena rakkaudesta niin olen mieluummin sinkku...En halua ulostebakteereja suuhuni

Siksi se persereikä ja koko perseen tienoo pestään perusteellisesti runsaan saippuan kanssa, ettei moisia bakteereja ja muitakaan pöpöjä ole pilaamassa herkutteluhetkeä. Muistakaa vähintään 40 sekunnin sääntö! 🙂👍

Vierailija
50/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huomaa että vaimo kaipaa pyllyn nuolenta. Esittelee pyllyään  ja pyllistelee.  Ei kyllä anna nuolla ennen kun pyytää lupaa. Seksin jälkeen kiittää hyvästä sexistä mutta ei mainitse sanallakaan nuolenta.

Vierailija
51/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 54v kirjoitti:

Antaapas! Meillä rouva 56v pitää siitä kyllä. Kielellä, kun pyörittelee peppureiällä ja välilihalla ja samalla hieron nenänvarttani hänen pilluunsa ja klitorikseen. Tuo kombo toimii orgasmitakuulla, kun välillä imaisee klitorista ja pala taas pepun pariin.

On ko sulla sitten kakkakokkareita suussa. 

Vierailija
52/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee hyvin helposti pierut, niin siksi. Näin käynyt monta kertaa ja miehet karkuun.

Vierailija
53/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasiskoilla on usein varmaan kyse ennakkoluuloista. Itsekin ennen nykyistä miestä olin täysin sitä mieltä, että sinne ei mennä. Mutta uusi mies ylipuhui, ja onneksi niin. Nykyään haluan että hän nuolee mun peppua aina kun on seksiä, ja ne orgasmit jotka saan kun samalla hieron klittaa ovat jotain ihan uskomatonta.

Vierailija
54/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kysymys on, miksi kukaan haluaisi nuolla persettä?

Vierailija
55/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa tuntea kieli anuksella ja nauttia rennosti. Hetken kuluttua ponnistaa kakkaa ulos ja mies haukkaisi sitä mukaa, kun tulee ulos, lopuksi lipoisi puhtaaksi.

Toki kävisin pesulla, kun iljettävät bakteerit suusta ja kakasta jäisi muuten muhimaan.

Lopuksi äijä pihalle.

Vierailija
56/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kokemus, että monen naiset nuolettaa ja nimenomaan haluavat, että heidän anaalia nuollaan, mutta toisin päin on hiljasempaa.

Vierailija
57/87 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenpuhuja85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseen nuoleminen on kaunis tapa osoittaa rakkautta.

Nimenomaan! Naisen perseen nuoleminen aina peräaukkoa myöten! Ja ne pakarat! Aijaijai... slurps!

Luonnossa kaikki muutkin nisäkkäät tekee tuota. Uros haistaa naaraan perästä kuset ja perseen ja samalal kalu kovettuu kun geenit kertoo aivoille että nyt on tarjolla seksiä. Hajuista se kaikki lähtee.

Vierailija
58/87 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi se persereikä ja koko perseen tienoo pestään perusteellisesti runsaan saippuan kanssa, ettei moisia bakteereja ja muitakaan pöpöjä ole pilaamassa herkutteluhetkeä. Muistakaa vähintään 40 sekunnin sääntö! 🙂👍

Eihän koko hommassa ole pesun jälkeen mitään järkeä nuolijan kannalta, jos peppureikä on pesty täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi, sama kun nuolisi käsivartta.

Vierailija
59/87 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin kokemus, että monen naiset nuolettaa ja nimenomaan haluavat, että heidän anaalia nuollaan, mutta toisin päin on hiljasempaa.

Miehet harvemmin sokeroivat peppuaan posliiniksi, toisin kuin naiset.

Vierailija
60/87 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koko hommassa ole pesun jälkeen mitään järkeä nuolijan kannalta, jos peppureikä on pesty täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi, sama kun nuolisi käsivartta.

Kiihottuuko nuoltava jos hänen käsivarttaan nuollaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme