Miksi hyvinvointi valtiomme on tuhoutumassa
Kommentit (44)
Vaikka meillä on ilmainen peruskoulu ja mahdollisuus ilmaiseen koulutukseen aina yliopistotutkintoja myöten, meillä tippuu käsiin näitä tyyppejä, jotka eivät osaa kirjoittaa edes hyvinvointivaltiota oikein. Näiden anti rahoittaa valtiota on olematon. Hyvinvointivaltio maksaa, kaikkien tulisi osallistua sen maksamiseen.
On tuhottu jo ja ainostaan puuttuu se että Putin hyökkäisi tänne ja veisi loputkin ! Anna meille armoa Stubb !
Äärioikeistohallitus paskoi kaiken.
Oikeistolaiser tutkitusti ovat umpityhmiä.
Huoltosuhde heikenee, eikä työpaikkoja ole. Paljon siis ihmisiä (eläkeläisiä), jotka eivät enää tuota mitään ja iso osa työikäisistä ei pääse tuottamaan mitään, koska korkea työttömyys.
Orpo junaili ha runtrasi meidän rahat miljonäärikudipäille. Purra tuplasi valtionvelan. Siinä kaksi turhaa käsienheiluttelijamaisteria, joista kumpikaan ei ole työnantajille kelvannut. Halla-ahokin elämäntapatyötön huuhaahumanisti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meillä on ilmainen peruskoulu ja mahdollisuus ilmaiseen koulutukseen aina yliopistotutkintoja myöten, meillä tippuu käsiin näitä tyyppejä, jotka eivät osaa kirjoittaa edes hyvinvointivaltiota oikein. Näiden anti rahoittaa valtiota on olematon. Hyvinvointivaltio maksaa, kaikkien tulisi osallistua sen maksamiseen.
Nyt mietit päässäsi kuinka junttia japanilainen ruokakulttuuri on. Pystyt jo kuvittelemaan sen hikisen toimistotyöläisen tursuttamassa wasabia kylmään noin pari päivää sitten vanhaksi menneen sushin päälle. Lopuksi tämä 117 senttinen lammas murahtaa onneissaan "aah, kore wa ii desu" ja huuhtelee koko sanoinkuvaamattoman vittupaskan alas lämpimällä riisiviinillä. SIIS HYIVITTU! Entäs sitten nää elämäntapaluuserit eli hikikomorit jotka päivästä toiseen keittelevät nuudeleita vedenkeittimessä ja maustavat koko vitunhirvittävän seoksen soijalla että siinä olisi jotain makua (eli pelkkä soija). Sairasta sanon minä. Kovasti sitä jaksetaan helvetti soikoon huudella siitä hiilaripaskasta mitä lampaat vetävät, vaikka itse syödään juuri sitä mihin on varaa eli nuudelia, hiilarivittupaskan kuningasta. Siis japanilainen keittiö on ihan suoraan sanoen pelkkää ruoalla pelleilyä. Jotkut vitunlöllölohella höystetyt paskalevät ja riisipallot sekä ramen- kaikki sitä samaa vitunitsemurhametsässä valettua leväpaskaa jota en syöttäisi edes porsaille. Lisäksi ainoa mauste joka tässä maassa tunnetaan on soija ja sitäkin laitetaan niin vitustiruokiin että testotasot varmasti laskisivat. Loppuun bonukseksi ramenin valmistusohjeet: >nuudelia >vettä ämpärillinen >lihakimpale >öljyä Miksaa keskenään ja lämmitä hellalla. Tarjoile junttiystävillesi samalla kun katsotte Game Showta. Siis hyiVITTU
Siinä vaiheessa, kun älykääpiöt alkoivat äänestä minä, minä. Minun napa, minä porvareita.
Kokoomus on sitä ollut innokkaasti purkamassa jo vuodesta 1987. Heille hyvinvointivaltio on kirosana, asia mikä pitää hävittää. Vastustivat sitä läpi vuosikymmenten kun punamulta rakensi, joten nyt kun ovat päässet vallankahvaan nakertavat sitä minkä kerkiävät. Nykyinen hallitus sai sellaiset valtuudet ettei ole ennen nähty, siksi kiihdytti tahtia. Tätä me äänestäjät olemme halunneet kun olemme Kokoomusta vaaleista toiseen äänestäneet, eli me äänestäjät olemme ihan itse syyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistohallitus paskoi kaiken.
Oikeistolaiser tutkitusti ovat umpityhmiä.
Kaikki on äärioikeistoa äärivasemmalta katsottuna.
Liikaa asioita sysätty yhteiskunnan vastuulle ja maksettaviksi. Politiikassa unohdettu yritysmaailma ja yritetään liikaa miellyttää ihmisiä(=maksetaan kaikkea mahdollista verovaroista). Nyt on muutamia asioita korjattu kevyesti mutta iso poru kun menoja koetetaan hillitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on sitä ollut innokkaasti purkamassa jo vuodesta 1987. Heille hyvinvointivaltio on kirosana, asia mikä pitää hävittää. Vastustivat sitä läpi vuosikymmenten kun punamulta rakensi, joten nyt kun ovat päässet vallankahvaan nakertavat sitä minkä kerkiävät. Nykyinen hallitus sai sellaiset valtuudet ettei ole ennen nähty, siksi kiihdytti tahtia. Tätä me äänestäjät olemme halunneet kun olemme Kokoomusta vaaleista toiseen äänestäneet, eli me äänestäjät olemme ihan itse syyllisiä.
Joo oikeistohan ei ole ollut koskaan aiemmin vallankahvassa.
Vaihtoehtoinen selitys on ettei meillä ole varaa. Mutta ei anbeta tosiasioiden pilata hyvää öyhötystä.
Koska äärivassariloiset kuppasivat valtion kuiviin saatanan rotat.
Ikärakenne ja ankeat ajat yrityksille
Koska Kokoomus ja Perussuomalaiset tahtovat niin.
Hyvinvointivaltio on yhdyssana. Liekö kyse siis ihmisten tyhmyydestä että aloittajan skenaario on toteutumassa?
Sosialismi -eli se sama mihin valtiot aina kaatuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oikeistohan ei ole ollut koskaan aiemmin vallankahvassa.
Vaihtoehtoinen selitys on ettei meillä ole varaa. Mutta ei anbeta tosiasioiden pilata hyvää öyhötystä.
Väitätkö että kokoomus kannattaa hyvinvointivaltiota eikä halua sitä purkaa? Vuosisadan vitsi, kyllähän se on päivän selvää että heidän ideaalinsa on amerikkalainen yhteiskuntamalli. En ymmärrä miksi tämä on kokoomuslaisille itselleen niin vaikea myöntää, kun kuitenkin ajavat sellaista politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä menee vielä vuosia ennen kuin pääsen todistamaan kokoomuksen märän unen eli pääsen AMK siitä sitten yliopistoon ja saamaan tutkinnon jolla työllistyn. ikää on 40 vuotta.
Ovet avoinna eikä rahat riitä ja jokainen kuppaa itselleen .